נגישות
נגישות

פיאנו פיאנו - piano piano ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על פיאנו פיאנו

מיטל - תמונה
מיטל 2 ביקורות
חוויה טובה בהחלט
5.0
01/02/19

אוכל טוב. המלצרית מיכל היתה מדהימהההההההה הרבה זמן לא קיבלנו שירות כזה. מחיר סבירים בהחלט . קבלת המנות היתה בזמן סביר בהחחט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vika - תמונה
Vika מבקר מתחיל
אוכל טעים , שרות טוב . לא נהנתי מהמקום ישיבה .
4.0
01/02/19

שולחן היה ממש ליד דלת מעבר בין מרפסת לחלון משלוחים , כל רגע שליחים פתחו את הדלת והיה נורא קר , לצערי אף שליח לא סגר דלת אחריו, שאחד מהשלחים עבר תוך 3 דקות בפעם 10 , ביקשתי מימנו לסגור... דלת אחריו , כי נמאס לי כל שניה לעזוב ארוחה , ולקום מהשולחן בישביל לסגור דלת אחריו , הגיב בכעס . בלי שום קשר שהיה קר , מאוד לא נעים לשבת בארוחה משפחתית שכל רגע במרחק של מטר , עוברים שליחים . שירות טוב , אוכל טעים . מחיר של מנות פתיחה קצת ירק לדעתי . הצלחנו לא להזמין קינוח בגלל מרום ישיבה. פשוט לא רצינו להישאר עוד, וכל רגע לקום מהכיסא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal 3 ביקורות
שנים אוכל שם. טעים.
3.8
25/01/19

יופי של איטלקית לכל המשפחה, כבר ארוחה מי יודע כמה. הילדים נהנו וגם אנחנו. שנה שמינית ברצף. מומלץ בחום. ג

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shivi - תמונה
Shivi 6 ביקורות
כרגיל חוויה ועיצה ונעימה
4.8
19/01/19

כלקוחות ותיקים אנו ממשיכים ובאים לעיתים קרובות. האוכל טעים מאוד ומגוון וההנאה מושלמת במיוחד למשפחה. המחיר טיפה גבוה אבל לא מופרז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Talia - תמונה
Talia 5 ביקורות
מסעדה מעולה. מומלץ בחום. לצליאקים, לטבעונים ולכולם!
5.0
18/01/19

חגגנו היום לילדה בת מצווה למשפחה בסניף כפר-סבא. הצוות היה קשוב, מקצועי ואדיב. שירות מעולה ונעים. האוכל היה מאוד מאוד טעים. יש פיצה טבעונית ופיצה ופסטה ללא גלוטן. כל המנות היו... מעולות. הילדים קיבלו תשומת לב ומנות מותאמות להם. המנות למבוגרים היו מגוונות וטעימות ומאוד משביעות. מנות הפתיחה, העיקריות והקינוחים. בעבר היינו גם בסניפים ביוקנעם ובנתניה, וגם שם מאוד נהננו. מחכים לפתיחת סניף בראשון :-) תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 5 ביקורות
מאכזב
2.3
04/01/19

בחמש פעמים האחרונות שאכלתי שם או הזמנתי, היה גרוע ומאכזב האוכל הגיע קר וגם מלוח לא קיבלנו שום פיצוי ובקושי קיבלנו יחס מהמלצרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
israelit - תמונה
israelit 2 ביקורות
שירות מזעזע ומזלזל, גם מההנהלה
2.8
17/02/18

אני בדרך כלל ממש אוהבת את המסעדה, אבל לו זאת היתה הפעם הראשונה שלנו פה - הייתי נותנת כוכב אחד ובחיים לא חוזרת. ב11:40 טלפנו לוודא שיש מקום לשישה. הגענו ב11:47. אמרו כשהגענו שכבר אין... ארוחת בוקר, שזה בסדר גמור. ב-12 ביקשנו מהמלצרית להגיע (מה שלקח זמן) ואז נאמר לנו "אנחנו לא יכולים לקחת הזמנה עד 12:30 כי מחליפים את המטבח מבוקר לצהריים." מה? למה לא אמרו לנו בכניסה? כבר 20 דקות שאנחנו יושבים במסעדה ולא אמרו כלום. המנהלת אמרה שזאת היתה "טעות" שלא אמרו לנו ואמרה שאנחנו יכולים בינתיים להזמין לחם (על חשבוננו, חלילה שלא יביאו על חשבון הבית). הסכימו לקחת בסוף הזמנה לילדים, חלק יצא, אפילו לא הסכימו לקחת הזמננ מאיתנו - אפילו שתייה לא הזמנו. בחיים לא שמעתי על מסעדה שסוגרת מטבח ל-45 דקות באמצע היום ועוד לא אומרת ללקוחות. למנהלת לא אכפת והמלצרית כעסה שאנחנו כעסנו. אנחנו עם 4 ילדים אז לא יכולנו סתם ללכת למקום אחר, מה גם שגשום היום ולא חנינו קרוב (היינו בג׳ימבורי). בקיצור, אנחנו באים המון אבל היום היה מתחת לכל ביקורת. קשה לי להגיד אם האוכל טעים כי אנחנו פה כבר 55 דקות ועוד לא קיבלנו אוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
arik - תמונה
arik מבקר מתחיל
רע ביותר
1.5
19/06/17

שרות גרוע. להחליף מה סיוט. בקיצור חוייה ממש לא ניעמה. לא נחזור למסעדה. רק לאחר משא ומתן החליפו לבתי את המנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lauren - תמונה
Lauren מבקר מתחיל
לא אזמין מהם שוב
1.8
22/02/17

הזמנתי הביתה מנת רביולי ברוטב עגבניות. האמת שזה הגיע די מהר אבל להפתעתי מנה שעולה 52 שח היתה קטנה להחריד (ברמה שניראתה כמו שאריות שאחד הסועדים ארז לעצמו הביתה). רביולי בטטה שהיה דווקא... טעים שוחה ברוטב שמן עם פלפלים ושום. הרמז היחיד לעגבניה היה שהרוטב אדום. בדקתי שוב בהזמנה כי הייתי בטוחה שבטעות הזמנתי רוטב פלפלים. אבל לא- הזמנתי רוטב עגבניות. בקיצור- אני קוראת פה ביקורות יחסית חיוביות ולא יודעת מה קרה במנה שקיבלתי שפשוט נזרקה לפח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית 2 ביקורות
מומלץ מאוד.
4.5
04/02/17

סעדנו בשבת בצהריים. כל המנות היו טעימות מאוד. הגיעו אל השולחן חם ובזמן המתנה סביר. נהננו מאוד. הדבר היחיד שהפריע לי באופן אישי: אזור הכניסה לשירותים: הקירות במצב רע. ישבנו ליד והמראה... לא מלבב. חוץ מזה הכל היה טוב כולל השירות. 100 שח לסועד לא כולל אחרונות.

עוד פרטים
הוספת תגובה