נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 64

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

662 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
03/06/08

המקום מעוצב להפליא והאוכל מאכזב ביותר. המנות הראשונות היו טעימות, הזמנו סביצ'ה סלמון, סלט קיסר, סלט נבטים ופוקצ'ה שהיא יותר בייגלה מפוקצ'ה, היא טעימה אך מחירה שערורייתי. למנות עיקריות... הזמנו פסטה עם שרימפס, פסטה 5 פיטריות וכבדי עוף בשקדים. שלושת המנות היו בינוניות ומטה וגודלן מתאים למנות ילדים. לקינוח הזמנו שכבות חלווה שהיה מעולה ועוגת שוקולד וגלידה שהיתה סתמית ביותר. היין שרצינו לא היה ובקוקטיילים שהזמנו כמעט ולא היה אלכוהול. השירות היה בסדר. לא חושבת שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
01/06/08

חברה שהייתה ומאוד נהנתה, הזמינה לנו שולחן לחמישה במוצ"ש האחרון. הושיבו אותנו בחוץ, על כן לא יכולנו ממש להתרשם מעיצוב המסעדה, אותו ראיתי לראשונה כשנכנסתי לשירותים. המלצרית הייתה מאוד... חביבה, אך ניכר היה שהיא חסרת נסיון, ועל כן השירות לא היה טוב. רצינו להזמין בקבוק יין, ורוב היינות בתפריט היו חסרים, כך שנשארו רק היקרים ביותר, ובכלל, תפריט היינות יקר בהשוואה למקומות אחרים. המנות הראשונות היו טעימות - סביצ'ה סלמון ודים סאם, הפוקצ'ה הייתה מאכזבת. המנות השניות הגיעו מבלי שפינו לנו את השולחן, והיינו צריכים לערום בעצמנו את הצלחות, שהן אמנם יפות, אך מאוד מאוד כבדות, ואין זה פלא שאחת לכמה זמן שמענו קולות התרסקות ושבר של כלים. לדעתי זו התעללות כלפי המלצרים להגיש בכאלו כלים כבדים. המנות העיקריות היו שנויות במחלוקת - על פניו נשמעו מאוד טעימות, בפועל, פחות. הזמנו שרימפס בארטישוק, היה ממש בינוני. פיצה חצילים, היה חביב. ספגטי עגבניות וגבינת עיזים - ממש לא, ודווקא הפסטה ברוטב שמנת בטטה הייתה ממש טעימה. המלצרית שהביאה לשולחן בקבוק בירה, הפילה אותו על אחת החברות, מה שסגר את הערב סופית מבחינת האכזבה הכללית מהמקום. כפיצוי, הוציאו לנו קינוח של עוגת שוקולד חמה וגלידה, שטעמו היה צפוי, ובנוסף הזמנו קינוח שכבות וחלווה, שהיה ממש מעולה. לסיכומו של דבר, לא נחזור. בשוק כזה עם כל כך הרבה היצע, אולי צריך להיות יותר צנוע ולהקפיד על הפרטים הקטנים, מאשר להיות יותר מדי יומרני ולהציג עטיפה יפה, אך ריקה מתוכן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
29/05/08

שגב באמת שיחק אותה.לא להאמין איזו תמורה מקבלים עבור המחירים, אני מקווה שזה רווחי לו (-:העיצוב מדהים, מוקפד עד הפרט האחרון (מי שחשב לשים תפוזים בסל של האופניים באמת הרשים אותי!) וכולל... אגב גם את עיצוב והגשת המנות.אם אתה מזמין פסטה אתה מקבל פומפייה קטנה לגרד את הפרמזן, ובקינוח שמים לך פס של שוקולד שכאילו "נשאר" ולידו את המיקסר הידני כמו זה שהיינו מלקקים בתור ילדים קטנים שאמא הייתה מכינה רוטב שוקולד! גאוני! המנה של השרימפסים עם הארטישוק הייתה מצויינת,וכך גם "קרם תפוחי האדמה" (נשמע יותר טוב מפירה - לא?) וכנ"ל מנת הפרגיות הסגולות - אחלה!ולצאת עם שתי ראשונות +שתי עיקריות + קינוח + שתייה ב - 160 שקל זה די מרשים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
4.7
25/05/08

היינו אתמול בשבת, הזמנו מקומות מראש ל-16:00 והתיישבנו רק ב-16:30 זה קצת מבאס.האוכל היה טעים. היינו עם 3 ילדים שהם מאוד נהנו, הזמנו דג עם פירה ופסטה ברוטב שמנת, היה מאוד טעים, הזמנו גם... פיצה שהיתה על הפנים כי היה טעם של העגבניות.הבת שלי בת 5 קצת התאכזבה שלא ראתה את שגב היא ממש מעריצה אותו.כל יום שישי ושבת אנחנו צופים קבוע בתוכניות שלו.אולי נחזור לשם שוב.היה נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/05/08

הזמנתי שולחן ביום ראשון בשבוע ליום שישי ל - 5 אנשים, אישרו את הזמנתי ובכך ראיתי את העניין סגור.ביום שישי בצהריים כבר התחילו הפאשלות - התקשרו לאשרר את הזמנתי במקום לשעה 20:30 נאמר לי... שהזמנתי ל-22, מה שלא נכון בעליל.התפשרתי על כך ודחיתי את הגעתנו לשעה 22.שהגענו הופתעתי לראות שלוקחים אותנו לשולחן שממוקם ב"פטיו" - הרחבה האחורית של בניין המשרדים שבה ממוקמת המסעדה.ללא אוירה, ללא עיצוב, כמו לשבת מתחת למשרד רק בחושך.מיקום השולחן ב"פטיו" (חוצפה לקרוא לשולחנות ברחבה במונח הזה) לא נאמר לי בהזמנה הטלפונית וגם לא שהתקשרו לאשרר את ההזמנה.לא נמצא לנו פתרון ע"י מנהל המסעדה, אלא רק לחכות שעה לעבור לשולחן בתוך המסעדה.הלכנו,חבל שמסעדה בעלת שם כזה טוב ואוכל לכאורה שאמור להיות מצויין, מאופיינת בשירות כה חובבני ולא מקצועי - בסך הכל רצינו להזמין שולחן במסעדה...!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 2 ביקורות
4.3
16/05/08

חזרנו עכשיו מהמסעדה ונהננו מאוד מהאוכל אבל נשארנו רעבים, אפילו רעבים מאוד! אני ממליצה לאכול משהו בבית לפני שאתם באים... יש לציין כי העיצוב יפה מאוד והשירות טוב אבל הבטן עדיין ממשיכה... לקרקר וזה מה שקובע מבחינתי. לשיקולכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד 3 ביקורות
4.7
12/05/08

המקום מעוצב בצורה מדהימה, כשדרה שילגית,קסומה ומשרה אווירה רגועה ונעימה....היחס והשירות לא מן הרגיל בארץ.. נותנים תחושה של כל אדם בפני עצמו, נעימה אדיבה ומחוייכת..המנות מפנקות והאוכל... מתובל בעדינות יוצאת דופן, ממש נמס בפה ונותן חשק לעוד.. התפריט מגוון כך שכל אחד יכול למצוא מה להזמין, גם הצמחונים שביננו.מומלץ בחום,תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/05/08

בקרנו אתמול בשגב אקספרס בפעם הראשונה לכולנו (היינו שולחן של שבעה). עיצוב - מקסים, מפתיע, נעים ומוקפד! נהננו מכל המנות, מחירים סבירים לגמרי, ושירות אדיב ומפנק. מומלץ בחום! השם אולי מעיד... על מסעדה עממית אבל האירוח הוכיח אחרת. פנינה אמיתית בלב אזור תעשייתי ומשעמם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבל יפעת - תמונה
ענבל יפעת 3 ביקורות
5.0
04/05/08

מקום מעולה, החל בעיצוב הבאמת מדהים, וכלה באוכל המעניין והטעים, מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאור - תמונה
מאור 2 ביקורות
3.0
23/04/08

חבל מאוד שאין תפריט ככה הייתה לנו האופציה לראות לפני שיושבים. בבקשה תעלו תפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה