נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 63

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

662 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

שירלי - תמונה
שירלי 7 ביקורות
4.7
03/07/08

במסגרת "אמא בת 60" סעדנו שם היום אמא, הבעלול ואני. יש לו עסקיות שנעות בין 69-49 ש"ח, המסעדה מדהימה ביופיה בעיניי, השרות אדיב ונעים והמנות היו חלומיות בכל קנה מידה, פשוט כל מה שטעמנו היה... מעולה. מלצרים מילאו כוסות מים בטעמים כל מספר דקות (טעים), פינקו אותנו במנה ראשונה וקינוח נוסף על חשבונם. בקיצור - אחת המסעדות היותר טובות שיצא לי לאכול בהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/06/08

ביום שבת הגענו שלושה אנשים לאחר שהזמנו יום קודם מקומות. כשהגענו נעצרה נשמתי מרוב יופי. המקום מעוצב ברמה גבוהה, המלצרים היו מקצועיים במיוחד, האוכל היה סוף הדרך. בקיצור, נבקר שם לעתים... קרובות. שגב, אין לך תחליף. אתה מדהים בעשייה שלך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
3.7
29/06/08

זו לא הפעם הראשונה אך נחשוב שנית לגבי ההמשך. מעבר לכך שחיכינו כחצי שעה לשולחן שהוזמן מראש ולכך שהכלים כבדים מידי ואינם נוחים.ישנה תחושה גם באוכל וגם בשרות שמשהו קורה ולא לטובה. כדאי... לעצור את ההתדרדרות כי המקום מקסים והיה טעים ונעים ברמות. לא לקחת את ציבור הסועדים וההצלחה כמובן מאליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
2.3
25/06/08

הגענו זוג ביום שני בערב. הושיבו אותנו בשולחן בחוץ שלידו צמח גדול שאחד מענפיו היה ממוקם קרוב מדי לשולחן ואי אפשר היה לשבת. רצינו לעבור לשולחן אחר וטענו שהשולחן מוזמן ורק לאחר שהתעקשנו... שלא ניתן לשבת כך (הרי הם סידרו את זה בעצמם) העבירו אותנו.השירות של המלצר היה גרוע ביותר ולקח המון זמן (בערך 10 דק') עד שניגש מלצר. הוא לא היה מקצועי בכלל והסביר בלקוניות על המנות. כשהזמנו קיבלנו פוקאצ'ה די מהר אבל את השתייה קיבלנו אחריה. אני מצפה לקבל שתייה כדבר ראשון ובכל מסעדה זה בדיוק מה שקורה.הרדיאטורי בטטה היה באמת מצויין וגם הפסטה פומודורו. קינוח כבר לא הזמנו כי לא הרגשנו שנעים לנו לשבת שם בכלל. לא נחזור למסעדה הזאת וחבל זאת מסעדה שמעוצבת מאוד יפה והאוכל טעים. ההתנהלות שלהם לקויה לחלוטין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפרה - תמונה
עפרה 4 ביקורות
4.7
23/06/08

הגענו בשבת שעברה זוגי ואנוכי לארוחת צהריים בפעם הראשונה והוקסמנו מן המקום. מסעדה מעוצבת להפליא, השירות והיחס מעולים, והאוכל טעעעעים. מומלץ בחום. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
19/06/08

המלך הוא עירום. את השולחן קיבלנו בזמן. שובצנו בשולחן של 2 למרות שהיינו 4 הבקשה להחליף נענתה במיידית. אבל מפה עינינים הלכו הדרדרו. המלצר טרח להתייחס אלינו רק כעבור חצי שעה. במשך כל הערב... השירות היה מתחת לכל ביקורת אוכל שלא סיימנו ובקבוקים שלא היו רייקים נלקחו משולחן בהסך הדעת. מלצרים הגיעו אלינו עם מנות שלא היו שלנו. המנות שלנו הגיעו בעכוב והיו סבירות וזהו. למעט עיצוב מדהים של המקום אני לא רואה שום סיבה לשוב לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
17/06/08

אכלנו שם אתמול, הזמנו מקום מראש ווידאנו שנשב בפנים, כאשר הגענו ביקשו שנמתין על הספסלים הנאים בפנים, נהנו בינתיים מהעיצוב היפה, שלא אפרט עליו יותר מדי כדי שישאר לפחות בחלקו בגדר הפתעה. ... לאחר כחמש דקות הפנו אותנו לשולחן שלמעשה היה פנוי מהרגע שהגענו. לאחר בערך עשר דקות (המון זמן, במיוחד כשלמקום קוראים ...אקספרס) שאלו אם אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים להזמין, מאחר ובזמן הזה הספקנו לעבור על התפריט כמה וכמה פעמים, כבר דקלמנו את המנות. בזמן ההמתנה לאוכל מזגו לנו מים לימוניים, שהיה להם טעם של מסטיק אלמה הידוע לטוב. הצוות נראה כאילו הוא מורכב מיוצאי מקדונלדס טריים וחסרי ניסיון במלצרות שמצריכה עריכת שולחן ללא התנגשות בפני הסועדים, אבל השירות היה אדיב למדי. ועכשיו לעניין העיקרי, הזמנו דים סאם שהיה מצוין, האכזבה היחידה היתה שהכלי המוזר שבו הוא הוגש הקשה על איסוף הרוטב הטעים מקרקעיתו. הסביצ'ה סלמון היתה מצוינת אף היא. הזמנו רדיאטורי בטטות שהיה מעולה! ורדיאטורי חמשת פטריות שהיה טוב מאד ולקינוח הר שוקולד שהיה למעשה טילון ממולא גלידה בתוך עוגת שוקולד, שהיה טעים מאד. לסיכום היה כיף, כנראה שנחזור כשנרצה לחגוג משהו נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
13/06/08

היינו לפני מס' ימים. קודם כל העיצוב יפהפה, גם במסעדה בהרצליה וגם כאן. אווירה נעימה (כשאנחנו היינו היה די ריק, אני לא יודע איך האווירה כשהמקום מלא) המנות היו די טעימות, המחירים נמוכים... יחסית(הפתעה נחמדה), והמנות נדיבות. מנת הבולונז היתה טעימה וגדולה. מנת המוסר ברוטב טריאקי היתה מאכזבת טיפה. לא כל-כך היה ברור הקשר בין הדג לרוטב המתקתק המתאים יותר לעוף. גם קרם תפוחי האדמה(פירה) שהוגש כתוספת, היה פשוט למדי. הייתי שמח לראות בתפריט מנת פילה מוסר אחרת. למרות שלא נהניתי מהמנה, אני בטוח שאחזור לנסות דברים אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
13/06/08

אני ובני ביתי אכלנו שם ביום שישי האחרון,נדהמנו מהעיצוב הנפלא של המסעדה, הכלים אומנם כבדים אך, יפים מאוד והיה תענוג לאכול מהם, התפריט היה מצויין וכל אחד מבני משפחתי נהנה נהארוחה שהזמין,... היין היה טוב מאוד כמו כן, הקינוחים שהיו מעולים ומוגשים מאוד יפה, אני ממליצה בחום, ואנחנו כמובן נמשיך לבוא לשם בכל פעם שנהיה בתל-אביב. המלצרים היו מקסימים אחד אחד והיו מקצועיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן מבקר מתחיל
5.0
03/06/08

ביום ראשון האחרון אכלנו 6 אנשים במסעדה.ראשית העיצוב מדהים וכבר מהשניה הראשונה יש תחושה של משהו אחר, לא עוד בראסרי.הזמנו דים סאם שהיה מדהים וסלט איטלקי מעולה.העיקריות כללו מנות שרימפס ,... כבד באגסים וסלמון.מנות השרימפס והסלמון היו מעולות, הכבד נחמד ומתוק מידי.הקינוחים כללו עוגת תפוחים ועוגת שוקולד בגלידה.מעולים.כללית במחיר שפוי לחלוטין הרגשנו על גג העולם. ההרגשה שהאוכל מוקפד ברמות הגבוהות ביותר הן בחומריו והן ביצירתיות. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה