נגישות
נגישות

נחמה וחצי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על נחמה וחצי

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
08/02/09

ישבנו אתמול, מספר חברים לקפה של אחה"צ. היה מאכזב מאוד, תמחור המנות יקר והתמורה דלה. הסלט היווני היה ממש ביזיון, הירקות היו חתוכים כל כך גדול שנאלצי לחתוך אותם שוב בעצמי, ומעליהם הייתה... קוביה כל כך קטנה של גבינה. לזה לא הייתי קוראת סלט יווני. בנוסף, נאלצנו להמתין למנות חצי שעה!. מבחר בתי הקפה בת"א כל כך גדול - אין סיכוי שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/12/08

לפי דעתי מקום נהדר ומאוד נחמד ,שקט, ורגוע .הארוחות המוגשות מאוד מפנקות בבית הקפה , הארוחה שקיבלתי היתה דלה, טעימה, ביתית,מקצועית ,ומושקעת מידיים טובות .חוץ מארוחות בוקרמפתיעות שמקבלים... במקום .אני גאה במקום כזה בהעעות שלו .מחיר נמוך משמעותית ממקומות שונים,דווקא צפיתי יותר .נדירים מקומות כאלה בת"א אחלה מקום לא לשמוע ללקוחות תמשיכו ,צוות נחמד חייכנים שירות מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
22/12/07

בדרך כלל אני לא רושם ביקורות. אבל כשמתאכזבים ממקום שממש אוהבים לשבת בו הדבר פשוט בלתי נמנע. ישבנו ביום שיש בבוקר ובפעם ראשונה הזמנו את ארוחת הבוקר. בתור אחד שממש אוהב את ארוחות הבוקר... המפנקות שמוגשות בבתי הקפה והמסעדות הרבות בעיר הייתי מאוד מופתע מהארוחה הדלה שהונחה לפני. סלט יווני קטן שחתוך לקוביות גסות מאוד עם חתיכה קטנה של בולגרית, חביתה בודדה על צלחת גדולה, קצת חמאה, גבינת שמנת וכמה פרוסות של לחם. מזל שהריבה שהייתה מעולה והצילה קצת את העניינים. אם היה מדובר במחיר נמוך משמעותית מהמקומות השונים הייתי מבין אבל במחיר כזה הייתי מצפה ליותר, בעיקר כשתמורה גדולה יותר אני יכול למצוא במקומות רבים וטובים. איפה לחמניות חמות? עוד סוגי גבינות? האכזבה רק גדלה כשקיבלנו את החשבון וגילינו שתוספת גבינה לחביתה עלתה 9 ש"ח (!), תוספת לתה צמחים 4 ש"ח ושינוי לספרייט במקום מיץ טבעי 4 ש"ח. אני מבין עוד שזה הגיוני לחייב יותר על תוספות אבל ראוי שהמלצרית תסביר זאת לפני.... ובעיקר שזה יהיה בפרופורציה.. בקיצור - חבל. אנחנו נחזור לשתות קפה אבל ארוחות בוקר נעדיף לאכול במקומות מפתים יותר .. נשמח אם תיקחו לתשומת ליבכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/12/07

שרות חם וחייכני והאוכל פשוט וגאוני רוצו ותהנו המתולתלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/09/07

פשוט מקום ענק, אם לא תלכו אתם תפסידו את בית הקפה הכי טוב שנפתח בתל אביב ב-10 השנים האחרונות לדעתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
21/08/07

המקום פלצני וסנובי ברמות. אנו היינו שם עם בעלי ובת שלי בת 2.5. השירות היה מזעזע חיכינו הרבה זמן וגם מךצרית הראשןנה ממש לא היתה סימפטיתץ הכי גרועה שאנו ביקשנו כיסא לילדה אמרו לנו שאיןץ... תגידו באיזה בית קפה אין כיסא ילדים??????? הילדה ישבה על הכיסא ו בגב הכיסא יש חור גדולץ הסיוט היה כאשר הילדה נפלה אחורה על הרצפה דרך הכיסא. קיבלה מקה בגבץ אני לא אפרט מה עבר עליית אבל הכי גרועה שאפילו לא התנצלו לפנינו לא הציעו כלום חוץ משצי עוגיות קטנות לילדה. בחיים לא אחזור לשם. אשתדל גם שכל חבריי ידעו על היחס ושרות הגרועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
26/12/06

האוכל מתחכם ולא שווה את מחירו הגבוה. במקום לשבת להירגע, המלצרים מנדנדים לך משום מה. הקפה הוגש קר. לתושבי השכונה מגיע יותר!! במילה אחת - אכזבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
15/08/06

אחד המקומות שפשוט לא מבלבלים לך ת'ביצים.תאכל תשתה מה שאתה רוצה תעשה!מאוד חם, מאוד ביתי, אין הרבה כאלה בת"א.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
23/03/06

האוכל נחמד, בית קפה כזה. לא משהו לכתוב עליו הביתה. השירות מ-ז-ע-ז-ע. שנים לא נתקלתי בשירות כל כך חובבני ולא נעים כמו ב"חצי נחמה". יש בתל אביב מספיק מקומות שבהם גם מחייכים אליך, לשם אני... לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/02/06

הייתי במקום הזה והוא אחלה של מקום. כיף לאכול שם, בכלל לא יקר ונותנים אחלה של שירות!נסו גם אתם!

עוד פרטים
הוספת תגובה