נגישות
נגישות

נחמה וחצי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על נחמה וחצי

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
מקום בלי פוזה עם אוכל מפתיע וטעים
4.0
02/03/15

חמישי בערב במרכז תל אביב לא הזמנו מקום - זה היה המקום היחיד מבין רבים שקיבל אותנו בזרועות פתוחות ובלי פרצופים שתיתי את הקאווה מהחבית שהייתה חביבה (15 שקלים), בעלי לקח בירה מכבי גם במחיר... טוב לקחנו שרימפס פרובנסל ופטוצ'יני עם אספרגוס וגבינת עיזים, היה ממש טעים, אוכל טוב בלי יומרה, פשוט טעים. המחיר של האוכל היה סביר (איזור ה60 למנה) ברור שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
h - תמונה
h 29 ביקורות
לדעתי מאוד יקר ומנת העוגה הית לי קטנה מידי.
2.3
06/04/14

ישבנו באחד מערבי השבוע, כמה דקות להעביר עד להצגה בהבימה. הזמנו עוגת גבינה ושתיה, עוגה אחת לחלוק, לי ולבת הזוג. עוגת הגבינה עלתה 29 ש"ח, וההפתעה שהכעיסה אותי הייתה לגלות שפרוסת העוגה... קטנה מידי לטעמי. בנוסף, השתיה של בת הזוג, שעלתה 22 ש"ח הייתה קפוצ'ינו עם תוספת סירופ בטעם שקדים. המשקה הוגש במאג אבל קטן. סה"כ החשבון, כולל המשקה שלי והטיפ היה מעל 70 ש"ח. כדאי גם לציין את השירות. הוא היה אדיש והצלחת עם החשבון הוטחה לי על השולחן. לטעמי, המקום מוזר, כולם יושבים בעירבוביה זה על זה אבל זה עניין סובייקטיבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 18 ביקורות
מקום עם בעיית שירות
1.8
23/03/14

הזמנו שני סנדביצים לקחת, הופננו ע"י המלצרית להמתין על הבר להזמנה. את הראשון קיבלנו מיד ואשתי (ההריונית) התחילה לאכול אותו. לאחר כ-5 דק' הברמן פנה ואמר שאם אוכלים על הבר המחיר גבוה יותר... ודרש שאשתי תפסיק לאכול, כשהזכרתי לו שעוד לא קיבלנו את כל ההזמנה הוא אמנם התנצל, אך זה היה לא לעניין. הוא פנה לבדוק מה עם ההזמנה כדי לגלות שבכלל חסר לחם או משהו, ולבסוף (אחרי רבע שעה) יצא הכריך השני בין שתי פרוסות. הכריך היה יבש וחסר טעם, כשתוכנו לא מפוזר באופן אחיד. היו הרבה חתיכות לחם פשוט בלי כלום. לא בטוח שהמקום שווה את המחיר הנמוך שהוא מציג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
אלכוהול זה חצי נחמה
4.0
07/10/13

אלכוהול זול ממש! כבר סיבה מעולה לשבת שם.. מיקום מעולה מול הבימה. מומלץ לשבת במרפסת. שירות סבבה יחסית לבתי קפה - פאבים. המחירים של האלכוהול זולים אבל של האוכל לא כ"כ.. למי שמחפש מקום... לשתות, מומלץ להתחיל שם את הערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sides - תמונה
Sides 7 ביקורות
אוהב ואחזור בכל הזדמנות
3.5
22/06/13

מקום חביב, בלי פוזות, מחירים סבירים (במיוחד כשמזמינים אותך), יש מבצעים, עסקיות, אחלה מוסיקה... בקיצור ממליץ למי שאהב את השירות והאווירה בסיני המלצרים חביבים מאוד :) זה אתגר לתפוס אותם... אבל..אם לא ממהרים זה בטל ב60 :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
קפה נחמד, השירות טעון שיפור
1.8
13/01/13

הגענו אתמול (מוצ"ש) עם בן זוגי לבית קפה מתוך תקווה לשתות כוס קפה. המקום נראה עמוס אך במקום לא הייתה מארחת שתעשה קצת סדר. המתנו מבלי שמלצרים יתייחסו אלינו ולבסוף הצלחנו "להשתלט" על שולחן... שהתפנה. לקפה חיכינו עוד רבע שעה בערך וכוס מים שביקשנו לא הגיע כלל. חייבת להודות שהקפה היה טעים וגם כריך שהזמנו על הדרך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
לא טעים
1.8
12/01/13

באנו רעבים,אבל קציצות בשר טפלות ופירה קשה הרבו את התאבון גם מרק ירקות סביר לאשיפר את המצב. המקום מעוצב די מגניב אבל השירות לא קשוב.נראה מקום שסומך על המסורת שלו אבל לא שווה הגעה מיוחדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
04/09/10

הגענו בשעת לילה, השירות היה איטי ומבולבל, ומצד שני עובדי המקום עשו הכל כדי לגרום לנו ללכת מספר דקות בודדות לאחר שהגיעו המנות (באיחור רב מאוד), כולל הזזת כיסאות ברעש רב במכוון. כנראה... שבעלי המקום סומכים על כך שמדובר במוסד תל אביבי ידוע ואין להם ממש צורך לדאוג למלצרים שיתנו יחס סביר ללקוחות. העובדה שכף רגלי לא תדרוך שם יותר וכך של שאר מכרי לא אמורה להוות עבורם בעיה גדולה מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/08/09

בקרתי במסעדה גם אני וסבלתי מאותה תופעה נבזית ודוחה. איפה הפקחים שצריך אותם. חבל, ארוחת הבוקר היתה טעימה, אם כי קצת מעושנת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
13/06/09

מקום שחוזרים אליו עוד ועוד. אוכל בסיסי למדי, אך תמיד טעים וטרי. כל ערב הפי אוור, שבמסגרתו אפשר להנות מאלכוהול איכותי בזול. שירות חביב ומחויך. והעיקר: זהו מקום שמכבד את הלקוחות הקבועים... שלו! - גם בהנחה על מחיר, וגם ביחס מפנק ומאד אישי - כאן זוכרים אם אתה אוהב את הסלט שלך בלי קרוטונים ועם איזה סוג של לחם בצד.

עוד פרטים
הוספת תגובה