נגישות
נגישות

שגב ארט ביקורות וחוות דעת - עמוד 62

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

649 ביקורות וחוות דעת על שגב ארט

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/03/06

מסעדה מצוינת. אוכל נפלא עשוי בטוב טעם.יחס אישי ומפנק מצידן של השף והצוות.מקום מעוצב לתיפארת.עלו והצליחו ושימותו כל הקנאים.ולא לשים לב לכל המבקרי מסעדות למיניהם שחשים שיש להם הרבה מושג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/03/06

אין מה להתווכח עם הצלחה!!!!!אנחנו לא מבינים למה לאנשים במדינה יש צרות עין? מה כ"כ לא בסדר שצריך להזמין למקום מוצלח כמה ימים מראש? מה כ"כ לא מובן באיכות המתבטאת בצלחות מיוחדות באוכל... מדהים.להזמין תור לרופא שיניים שבוע מראש או כל דבר אחר זה מקובל!להמתין בתור למשהו זה גם מקובל!!צוות שגב היה טעים, היה מיוחד, היה נעים ובעיקר הייתה חוויה מושלמת. תודה על ערב מדהים - נחזור עם החברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
14/03/06

קטסטרופה של ערב:חגגתי יום הולדת 30, הזמנו מקום "אינטימי" לזוג שבוע מראש.ביום החגיגה הגענו והושיבו אותנו בסמוך לדלת, רוח פרצים הרסה את הערב, כשביקשנו לעבור המנהלת בכבודה ובעצמה אמרה... "מצטערים אין אף מקום אחר ... אתם יכולים לעזוב...".נאלצנו לעזוב את המסעדה - " אנו מודעים לבעיה הזו... " טענה. בושה וחרפה למנהלת, למסעדה ולשגב שמודעים לכך שלא ניתן לשבת באזור מסויים ולאף אחד לא איכפת שהערב של הלקוחות נהרס כליל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
13/03/06

אין מילים לתאר פלצנות כזו המוצגת בשגב. כמי שסועדת במיטב המסעדות בארץ ובעולם אני חייבת לומר שכמידת הציפיה כך הנפילה. לאחר נסיונות כושלים להזמין שולחן, כשבכל פעם השארתי מספר טלפון ואיש לא... חזר אלי: זכיתי "סופסוף במפתיע לתגובה הגענו בזמן ובכל זאת נאלצנו להמתין בעמידה ליד דלת השרותים למעלה מעשרים דקות וזאת למרות שהיו שולחנות פנוים שיכולנו לקבל, אחד מהם שכן אף אחד מהם לא אוייש במהלך הזמן בו המתנו ועוד. קודם כל לבד מהעיצוב הקיצ'י, הכלים בהן מוגש האוכל. מישהו השקיע זמן מיותר. ערב רב ומייגע של צלחות בדמות מחבט פינגפונג, אוזן המן גדולה או מגש חרס מאורך לא ברטר. ניחא זה, האוכל, התיאורים בתפריט משובבי נפש וחיך אבל במצאות. רביולי עטור תיאורי טעם התגלה כ כיסון יחיד מוצץ ברסק עגבנות, טרי אמנם אבל נטול טעם ואופי וזאת בתמורה ל-41 שקלים, הסלט הירוק התגלה כבייבי סלט פשוט שלא העיזו לתבלו, מלווה בקערת שהכילה עגבניות שרי עדשים אפונה ומי יודע מה ומעט גבינה נגולחת מעל. תפל תפל תפל!! האנטריקוט היה סתמי והפירה עם עדשים שהוגש בכוס מרטיני (פלצנות אמרתי?) היה אנמי, הקוקי סאן ג'ק לא היה מעולם צמיגי ותר ושתי פיסות הדג שהונחו מתחתיו היו נטולות אופי לחלוטין. סתמי אמרתי? הקינוח?? עד היום אנחנו מחכים. שכחו אותו או שהלכו לקטוף את התותים ושקעו בבוץ השדה. בקיצור, יחסי ציבור זה טוב אבל בלי משהו מתחת זה מתפוגג וחבל, משה שגב ממך ציפינו ליותר!! יש מסעדות אפילו יקרות יותר, בן לא נהסס להשאיר את כספנו, לשגב לא נשוב ולא נמליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/03/06

כמה טעים, מקסים, מענג.הכי כיף בחו"ל זה המסעדות. אלו הטובות המושלמות, המפנקות עם הכל הכי טוב והכי איכותי. לא חוסכים מהלקוח כלום -ואז אתה מגיע לארץ ואתה אוטומטית אומר " אין ..רק בחו"ל יש... מסעדות כאלו...".לפני יומיים סעדתי בשגב לראשונה ופעם ראשונה שאני מקבל חוויה!!!!! כזו מיוחדת, מענגת ובקיצור מושלמת ועוד בארץ ישראל.אז לכל מי שיש שם יד בדבר = שאפו!!! שיחוק אמיתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 2 ביקורות
1.3
02/03/06

שלום למערכת rest ולמסעדת שגב:מעניין, שמכל ההמלצות הכתובות 99% הן טובות עד מדהימות!!!!!!!!!!!!מה אין פאקים במסעדה הזאת? אני אכלתי שם והיה בינוני מטה, האוכל, השירות ונוחות ישיבה (בעיקר... למעלה).מה שאבי אפרתי כתב מילה במילה נכונה!!אז במקום לפרסם רק דברים טובים תתחילו לשפר את העיניינים!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה מבקר מתחיל
5.0
02/03/06

אנו 2 נשים המבלות באופן קבוע במסעדות נחשבות באזור הרצליה ות"א ועד אתמול לא ישבנו באף מסעדה שהשאירה לנו בפה טעם של עוד כמו "שגב". היה לנו ערב מדהים וטעים ברמות שאין מילים שיוכלו לתאר...... האוכל היה יותר ממעולה, האוירה היתה מאלפת ובכלל... הכל!! שגב - תודה על איכויות שלא פוגשים בכל מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 2 ביקורות
3.4
28/02/06

שלום רב,אתמול סעדתי בפעם הראשונה לאחר המלצות אצל שגב.האויירה והשירות והעיצוב היו מהממים.המלצרית הייתה אדיבה ובעלת ניסיון מציון.המנות הראשונות והקוקטילים כולל היין היו מציונים.המנות... העיקריות לצערי היו לא טובות.אכלנו סינטה ואנטריקוט והיה מאכזב מאוד.חבל, הכל מושלם חוץ מהעיקריות, מה שאכלנו כמובן.חוץ מזה השירות, האוירה היה מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/02/06

מדהים, מקצועי, ראוי לשבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר מבקר מתחיל
4.7
18/02/06

עיצוב המסעדה מדהים , המנות מוקפדות ומרגישים שנעשו מחומרים משובחים, כלי ההגשה מאדירים את החוויה מהאוכל עצמו ועל המנות האחרונות אין מה לדבר, כרגע כל מה שנשאר לעשות זה לשמור על הרמה... וקיבלתם את המסעדה מספר 1 באזור המרכז

עוד פרטים
הוספת תגובה