נגישות
נגישות

וילה בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

136 ביקורות וחוות דעת על וילה בר

Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
תודה על מסיבת אירוסין מושלמת - יוקרתי מיוחד וטעים!
5.0
28/12/17

הפתיעו אותי במסיבת אירוסין מושלמת!! תודה לבעלת הבית המקסימה על האירוח המפנק והאיכותי. כל המנות בלי יוצא מן הכלל פשוט טעימות. הרגישו שהכל נעשה בקפדנות ומחומרי הגלם הכי טובים שיש.... הקונספט ייחודי ויוקרתי. מנות גדולות והכל בשפע ובנדיבות. מוסיקה טובה באווירה משפחתית כייפית. במילה אחת - מפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה מבקר מתחיל
ממליצה בחום רב.
5.0
03/11/17

חגגנו יום הולדת לבעלי. הוזמנו לאירוע חברים וקרובי משפחה(17איש) נהנו כולם ממקום הקסום, ואווירה הרומנטית, הגשה ואירוח יפה ומיוחד , מנות איכותיות עם הרבה דגש אל אוכל טרי ובראי. תודה... מיוחדת לבעלת המקום שרי , שענתה אל כל הבקשות מיוחדות וידעה לפנק את כולם בצורה יוצאת דופן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kaven - תמונה
kaven מבקר מתחיל
יום הולדת גיל הזהב עם המשפחה
5.0
29/10/17

חגיגת יום הולדת נפלאה בסלון הווילה של שרי בר בקיסריה,האומנית והשפית.הבית,הסלון והמארחת עצמה מעניקים מעטפת של אווירה נהדרת לארוחה בה השתתפו 9 מבוגרים ו-5 ילדים.הוגש מגוון אדיר,מגוון... ונפלא של מנות ראשונות,עיקריות וקינוחים,שתייה ויין.הטעמים היו מופלאים וכולנו "טרפנו" בהנאה ממעשי ידיה שהותאמו לטעמי המשתתפים,לרבות הטבעוניים שבהם.השירות היה מעשי ויעיל(הילה ותמי). אין ספק,כי המשתתפים ינצרו זמן רב בזיכרונם את חווית הארוחה החגיגית והמדהימה בביתה של המנצחת הוירטואוזית שרי בר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימונה ומקס - תמונה
סימונה ומקס 2 ביקורות
החוויה הכללית פשוט מושלמת!
5.0
25/10/17

חגגנו אירוע משפחתי קטן ואינטימי. הארוחה הייתה מדהימה. אווירה שקטה ורגועה, המקום מעוצב יפה, עם גינה שבה חיכתה לנו קבלת פנים נעימה עם שמפניה ומטעמים טעימים. המנות משביעות וטעימות, שימוש... בחומרי גלם איכותיים. ההכנה וההגשה של המנות מקורית ביותר. החוויה הכללית פשוט מושלמת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Leonid - תמונה
Leonid מבקר מתחיל
מדהים!
4.8
11/06/17

חגגנו אירוע משפחתי קטן ואינטימי. הארוחה הייתה מדהימה. אווירה שקטה ורגועה, המקום מעוצב יפה, עם גינה (יש גם אופציה לישיבה בפנים). המנות משביעות מעל ומעבר - אם לא צמים כמה שעות טובות, אין... סיבוי לסיים את הכל. שימוש בחומרי גלם איכותיים. ההכנה וההגשה של המנות מקורית ביותר. החוויה הכללית פשוט מושלמת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kira - תמונה
Kira מבקר מתחיל
מעולה! מעולה! מעולה!
4.8
27/03/17

עשו לי הפתעה לכבוד יום ההולדת שלי. המקום מדהים! היינו 16 אנשים ולכולם יהיה מקום ונוח. האוכל היה טעים מאוד, המנות היו מגוונות, והכל הוגש כמו יצירת אומנות! ושרי, מדהימה! משרה על כולם... אווירה נינוחה ומצחיקה. כולם נהנו מאודד!! ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit 2 ביקורות
טעים ומומלץ!
5.0
20/03/17

אירוע חברה 28 איש. שרי השפית קיבלה אותנו בקבלת פנים חמה. האוכל היה טעים והוגש בשפע, האווירה והשירות היה נפלא. מומלץ לאירוע פרטי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
אירוע מקסים בוילה בר
5.0
21/02/17

חגגנו את לידת בתנו הקטנה באירוע משפחתי ב18/02/17 בוילה בר והיה אירוע מקסים!!! כבר בשיחת הטלפון הראשונה שרי היתה מקסימה והתעניינה מאוד בכול בקשה, גם ברמה האישית החיבור היה מיידי. בנינו... ביחד תפריט שהתאים לנו ולמשפחות. האורחים שהגיעו ביום האירוע הופתעו לטובה משולחן ערוך לתפארת , מעוצב (כמו שאר הוילה ) בטוב טעם. האווירה היתה מדהימה, האוכל היה טעים מאוד והוגש באהבה ובשפע וכלל הרבה הרבה מעבר למה שהובטח הן בהיבט גודל המנות והן במספרן. ניכר כי ממש חשוב ואכפת לשפית שרי בר כי כול אורח יצא מרוצה וייהנה מאוד. המנות גדולות ומוגשות בכלים יפים ומעוצבים וממש מפעילות את כול החושים- ריח, צבע, טעם. ממש לא רצינו שייגמר -היה אירוע מקסים ןמבלי לשים לב עברו השעות ! האורחים ואנחנו יצאנו מרוצים מאוד. תודה לך מכול הלב- אין לי ספק שנתראה גם בשמחות נוספות בעתיד. מומלץ בחום רב לכול שמחה וחגיגה גם לזוגות שרוצים לחגוג בפרטיות ואינטימיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן דמבינסקי - תמונה
אילן דמבינסקי 2 ביקורות
להרגיש כמו בבית וכמו במסעדה - הטוב משניהם
4.8
08/02/17

מקום חביב ביותר. התקבלנו בחביבות ובמשך שעתיים "הואבסנו" באוכל טעים, מגוון וטעים. מתאים גם לגדולים וגם לקטנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי מבקר מתחיל
קסם של חוויה קולינארית!
4.5
14/01/17

התארחנו 2 זוגות חברים לחגיגת יומולדת. השירות, האיכות, האווירה והאוכל שהיה טעים ברמה גבוהה סיפקו חגיגת יומלדת פשוט מושלמת! ממליצים בחום לכל מי שמחפש חוויה קולינארית מסוג אחר, מגוונת... וטעימה. אין ספק שנחזור לשם שוב. תודה לשרי בר ולהילה - נהננו מכל רגע

עוד פרטים
הוספת תגובה