נגישות
נגישות

טנדוקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

166 ביקורות וחוות דעת על טנדוקה

יעל - תמונה
יעל 2 ביקורות
לא חייבים לבוא ...ממש לא חייבים
1.8
26/12/13

באנו בצהרים. היינו שניים עם מצב רוח מעולה, המסעדה היתה מלאה באופן חלקי. השירות היה חובבני ומטה, את היין פתחו לא ליד השולחן והניחו אותו בחבטה על השולחן. לא מזגו לאף אחד מאיתנו לטעימה... ובדיקה. הבשר, שהוא עיקר גאוות המסעדה היה יבש במקרה הטוב עד בלתי אכיל במקרה הממש גרוע, הזמנו מיקס לזוג, שני שליש מזה לא נגענו.איש מהמלצרים לא היה קשוב מספיק להסתכל לכיוון אם חסר לנו משהו, והיה חסר, לא הגישו מים, למרות שביקשנו, הזמנו קפה ולא הגישו כפיות.גם לא מפיות, בכלל. התחושה הכללית היא של חובבנות לשמה, משונה ותמוה למסעדה שמתגאה גם בשירות הקיייטרינג המיתולוגי שלה. לסכום, לא טעים, לא נעים. מיותר. לא נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/01/2014
לקוח יקר, אני מאוד מצטער על היחס, רמת השירות וחוסר המקצועיות שהוצגה בביקורך אצלנו, מעל הכל כמובן מתנצל על האוכל שלא היה לטעמך.. כל מה שתיארת אינו אופייני כלל ועיקר למה שקורה אצלנו ואנו נבדוק היטב את עצמנו, ונשתפר. אמנם "תירוצים במשטרה..." אך רק אציין שלגבי השירות אנו בהחלט עובדים במלוא המרץ להכשיר את חלקו של הצוות שנכנס ממש העכשיו הן בהתלמדויות והן בהדרכות ובפרקטיקה ולפי מה שאתה מתאר אני מאמין שהתרחשה במקרה שתארת תקלה ומלצר/ית שאינה מוכנה לקחת שולחנות לקחה שולחן כי רצף ה"פאשלות" שתיארת לא סביר שיקרה למלצרים שלנו שסיימו את ההכשרה. לגבי האוכל זה בהחלט ממש לא אופייני לנו, שכן התגובות ברובן המכריע הן טובות מאוד, אז יכול להיות שהייתה בעיה כלשהי נקודתית שגם אותה אנו בהחלט כבר בודקים וננסה לתקן את הדרוש תיקון. לסיום אני שוב מתנצל על החוויה הרעה שקיבלת אצלנו. אסף
meravre - תמונה
meravre מבקר מתחיל
בהחלט מומלצת !
4.8
22/08/13

חגגנו במקום את בר המצווה של בננו. היחס של אסף והצוות היה נעים ומקצועי, השרות יעיל ומתוקתק. הארוחה הייתה טעימה להפליא, ההגשה אסתטית, ובשפע רב. המקום נתן מענה מתאים, מגוון ואיכותי גם לאלו... מאורחנו המקפידים הקפדת יתר בענייני כשרות. קיבלנו אינסוף פידבקים נפלאים מכולם, ונשמח לחזור למקום בשמחות שעוד יבואו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dl - תמונה
dl מבקר מתחיל
ערב דרום אמריקאי בטנדוקה
5.0
13/08/13

בתאריך 30/7/2013 הלכנו כמה חברים לטנדוקה. היה באותו יום ערב דרום אמריקאי והכל היה מ-ע-ו-ל-ה!!! החל מהאוכל המצויין שכלל סלטים מעולים (ואפילו טרחתי לבקש את המתכון של הסלט בטטות ..), בשר... משובח ועשוי במידה המושלמת וקינוחים כ"כ טובים ששכחנו לרגע שזו מסעדה כשרה. ממשיך בשירות האדיב והמהיר (כל מה שביקשנו בנוסף קיבלנו בחיוך וללא תוספת תשלום) ונגמר באוירה שאין לה תחליף ובתור אחת שהיתה בהרבה מסעדות גורמה תל אביביות בטנדוקה יש אוירה כיפית ונעימה וזה מה שעושה את ההבדל בין מסעדה ש"היה טעים אבל לא אחזור" לבין מסעדה שהאוירה בה מנצחת ואין לה תחליף. לטנדוקה אני בטוח יחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shachar2 - תמונה
shachar2 מבקר מתחיל
מסעדת טנדוקה
2.5
05/08/13

אץמול הלכנו לחגוג את יום הולדתה של אימי, היינו תשעה אנשים. האוכל היה טעים- אכלנו סלט עוף, פרגית במרינדה, המבורגר, חציל קלוי בטחינה, קבבוני טלה במעטפת ועוד. הגענו למקום כיוון שהורי זכרו... את המקום כמסעדה טעימה ובעלת שירות מעולה. לצערנו השירות היה ממש לא מכבד. התביישתי בפני האורחים שהגיעו איתנו לחגוג. המלצריות לקחו את הזמן מלקיחת הזמנות ועד הבאת המים. אומנם המנות יצאו מהר (כנראה שבעיקר בגלל המטבח). אבל נראה היה שהמלצריות לא ממש רצו לעבוד. כל פעם שהיינו צריכים משהו (כגון הזמנת אוכל, מלוי מים, תשלום החשבון) היינו צריכים להמתין המון ובסופו של דבר חלק מהפעמים פשוט קמנו והלכנו לקופה לבקש את רצוננו. לסיכום האוכל היה טעים, המחירים בהחלט סבירים אבל בגלל השירות לא תראו אותנו יותר שם. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/08/2013
קודם כל אני רוצה להודות לך על שאתה משתף אותי ומאיר את עניי לבעיה שאותה אני צריך ויכול לפתור ולא משאיר את המידע החשוב הזה אצלך. כמובן אני רוצה להתנצל בפניך ובפני כל המשפחה על חווית השירות המאוד לא אופיינית לטנדוקה ש"נחתה" עליכם אתמול - אז סליחה. כפי שציינת הגעתם אלינו כלקוחות חוזרים או לפחות חלקכם וזאת גם בגלל חווית השירות הטובה שהייתה לכם אצלנו בעבר, שכן ברוב המוחלט של הזמן בטנדוקה השירות הוא ברמה גבוהה. אני מבטיח לך שאני אעשה הכל כדי שמקרה כזה לא יחזור וכבר מתוכננים מספר צעדים בעניין. מהכרותי את צוות המלצריות שעבד אתמול ולמרות שזה יכול היה להראות כך זה לא היה חוסר רצון לעבוד אלה יותר בעיה בשיטת העבודה שלנו לגבי כמות מלצרים מול כמות שולחנות שיטה שאותה אנו נשנה כבר מהשבוע. שוב אני רוצה רק להודות לך על ששיתפת אותנו בבעיה ובעצם בכך "דחפת" אותנו להשתפר בצד החשוב של מסעדנות ובכלל - צד השירות. אני יותר ממקווה שתוכל, אולי בחלוף הזמן, לתת לנו עוד הזדמנות ולהגיע כדי ליהנות מחוויה מתקנת אצלנו בטנדוקה, אתה מוזמן ליצור קשר איתי דרך המסעדה ואני מבטיח לך שאדאג שאכן תקבל חוויה מתקנת. אסף - בעלים טנדוקה
ענת - תמונה
ענת 8 ביקורות
מעדת טנדוקה
4.5
16/05/13

הגענו על מנת לחפש מקום לערוך בו בר מצווה. האוכל היה מעולה! אומנם בסופו של דבר החלטנו שלא שם נערוך את האירוע כי המקום בחוץ היה קצת קטן למס' האנשים המוזמנים- אך אני בטוחה כי עוד נחזור... למסעדה לארוחת בשרים טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan 3 ביקורות
יקנעם
1.5
01/03/13

הגענו ביום ששי בצהריים 4 מבוגרים למסעדה שאמורה היתה להיות טובה. בכניסה הופתענו מהעיצוב , ללא אוירה ועם ריהוט מינימליסטי, ללא מפות. מחירים סבירים אם כי לא זולים. האוכל...על הפנים, נפילה... אמיתית. מרק הפטריות מלוח בצורה קיצונית, החציל מר כלענה, הלחם המוגש לבן ופשוט, עם ממרח זיתים (כשמו כן הוא - כזית). החזרנו את המרק קיבלנו במקום סלט עם חסה לא טריה מוטבעת ברוטב , לא אכיל. המנה העיקרית , סטיק פילה , קיבלנו נתח שאצל הקצב איננו לוקחים (קצה) שלא נעשה כראוי! אינני ילד ומעולם לא השארתי סטייק פילה בצלחת - במסעדה זאת הוא היה לא ,טעים והשארתיו לאחרים. הירקות המאודים הוגשו קרים והמנה בכללותה מבישה. מנת העוף (מעל 80 ש"ח במנה העיסקית) לא התקרבה לארוחות שמוגשות מידי יום בכל הארוחות שנרכשות במקומות העבודה במחצית הסכום. לסיכום שלשה ביקורים הראשון, האחרון ואחד יותר מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/03/2013
דן שלום, ברצוני קודם כל להתנצל שלא הצלחנו לתת לך את החוויה שלה ציפית כשהגעת לטנדוקה, שכן לפי דבריך "...המסעדה שהייתה אמורה להיות טובה..." כנראה ששמעת עלינו דברים טובים אחרת איך ידעת מראש שאנו צריכים להיות טובים...? ואכן רבים מלקוחותינו אפילו הרוב הגדול יוצא מרוצה ואף יותר מכך, אך כמו בכל דבר לא ניתן לרצות 100 אחוז מהלקוחות. לגבי כל עניין העיצוב "על טעם וריח אין להתווכח..." עיצוב מינימליסטי זהו הקו המנחה של רבים ממעצבי הפנים של דורינו... מפות זה עניין שאפשר להתווכח עליו אחרי הכל הגעתם לעסקיות צהריים... לאחר בדיקה די יסודית של הדברים אתה בהחלט צודק לגבי עניין המרק שאכן הי מלוח מדי, ואם החסה בסלט היתה לא טריה זה בהחלט לא תקין מצידנו ונדאג שלא יקרה בעתיד. אגב החסה במודע יושבת ברוטב די עשיר ומוגדרת כמנה שהכי הרבה מתעניינים ומבקשים את המתקון שלה. לגבי הפילה לאחר שבאמת טעמת מהמנה ולא הייתה מרוצה פנתה אלייך אדווה מנהלת המשמרת וכרגיל אצלנו הציע לך להחליף את המנה אך לא רצית, לכן ובשל כל העניין קיבלתם כולכם שתייה חמה וקינוח על חשבון הבית (אגב פרט קטן ששכחת לרשום בתגובה ורק לשם ההגינות היה חסר לי) לגבי מחיר מנת העוף ישנן 2 מנות של חזה עוף בטנדוקה אחת ב-67 ₪ והשנייה ב-82 ₪ המכילה חומרי נוספים ויקרים כמו אווז מעושן ופטריות... אנו בטנדוקה מתאמצים מאוד להחזיק את הרמה הגבוהה של האוכל אצלנו כבר מעל לחמש וחצי שנים וקורה מעת לעת שלקוח לא מרוצה ממנה זו או אחרת, בכל מקרה אנו נמשיך להשתפר כהרגלנו, גם מביקורת זו. אסף בעלים טנדוקה
irit - תמונה
irit 3 ביקורות
בחרנו בטנדוקה
4.5
28/01/13

חיפשנו מקום לא מעונב מדי עם שירות אדיב, אוירה חמה ואוכל טוב, ומצאנו את כל אלה בטנדוקה. (בערך 100) האורחים שלנו נהנו מאוד וציינו את המלצרים שהיו אדיבים והזרימו אוכל מעולה וקינוחים נפלאים... לשולחנות בנדיבות. תודה לאסף על המענה לכל השאלות ועל העצות טרם האירוע. תודה לאדווה שניהלה את האירוע ב"זמן אמת" ודאגה לנו לאוכל לכל השבת... * חלק מהאורחים כבר ביקשו את הפרטים של המסעדה, לאירוע משלהם :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
טנדוקה - תמונה
טנדוקה מבקר מתחיל
יומולדת 70
5.0
06/01/13

אתמול בערב ערכנו אירוע יומולדת 70, ואנו מבקשים להודות לאסף וצוות טנדוקה על ערב נפלא ומהנה. האירוע כלל 80 איש. המסעדה היתה מסודרת מקסים, השולחנות ערוכים בטוב טעם, הכול היה מסודר בקפידה.... האוכל היה מעולה. מוגש יפה ואסטטי. הצוות שירת אותנו באדיבות ועם חיוך. אז תודה רבה על הכול. ואין ספק שנגיע שוב ....אין עליכם!!! בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל מורחיים - תמונה
סיגל מורחיים מבקר מתחיל
מחפשים מקום לארוע מושלם... בחרו בטנדוקה
5.0
05/01/13

ביום חמישי 03.01.2013 ערכנו מסיבת בר מצוה לבננו היקר. בחרנו במסעדת טנדוקה בניהולו של אסף בחור אמין, מקצועי, מבטיח וגם מקיים..ומבין ענין, בדיעבד הבחירה הנכונה! הארוע היה ממש מדהים (וזאת... אף על פי שקשה לעמוד בדרישות שלי...) האוכל הטעים והמשובח באופן יוצא מגדר הרגיל זרם בשפע ללא עיכובים, השתיה, הקינוחים מדהימים! האוירה חמה ומשפחתית, הצוות היה נפלא, שיתף פעולה, נכון לבצע כל בקשה באופן מיידי, הכל תוקתק באופן מושלם!! אין מילים בפי להביע את תודתי לאסף מנהל המסעדה ולצוות המדהים שלו: עדי, סמדר, נועה, זוהרה, שקד ואדוה תודה לכם, בזכותכם הארוע היה מושלם גם נהננו וגם קבלנו אין ספור מחמאות. תודה גם על דאגתכם, לנו, המשפחה לאוכל לשבת... מומלץ בחום לכל מי שחשוב לו שהארוע שלו יהיה מושלם ודורש סטנדרט גבוה :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית מבקר מתחיל
ארוחת צהריים בטנדוקה
4.5
01/09/12

חיפשנו מסעדה טובה וכשרה. היינו קבוצה של 18 מבוגרים וילדים. האוירה היתה טובה, גם השירות והאוכל. כולם מאוד נהנו. המחיר גם היה מאוד סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה