נגישות
נגישות

החבית ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על החבית

טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
פעם ראשונה- נהנינו
3.8
02/09/15

בעקבות ההמלצות כאן הגענו לחבית. המקום נחמד, השירות טוב מאד והאוכל היה טעים מאד. מרק בצל, רביולי ערמונים (הערמונים לא היו דומיננטיים, אך עדיין היה מאד טעים), סלט מאד גדול עם לחם טעים... ופאי תפוחים מצויין. היה מצוין ונהנינו, לדעתנו המחיר גבוה (מצ"ב חשבונית).

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריבה - תמונה
ריבה 2 ביקורות
היה טעים!
4.5
08/04/15

אכלנו צהריים, 4 מבוגרים בפסח האחרון (2015). מרק העגבניות היה מעולה, הסלט היה ענק, המנות היו טעימות מאוד, השרות היה אדיב והמחיר היה סביר בהחלט! מה עוד צריך לבקש? ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/04/2015
תודה,כייף שנהנתם,שבוע טוב.
Tsachi Grossman - תמונה
Tsachi Grossman 4 ביקורות
אוכל מצויין בלב המדבר
4.5
03/02/15

הגענו לחופשה בת יומיים במצפה רמון. בערב הראשון בחרנו לאכול ארוחת ערב במסעדה והזמנו סטייק אנטריקוט ופטוצ'יני סלמון. הסטייק היה אחד הטעימים שאכלתי. עשוי מצויין, רך ועסיסי. והפטוציני... מעולה. מרוב שהתלהבנו חזרנו לאכול במסעדה גם למחרת והפעם הזמנו רביולי ערמונים ומהספיישלים דג בס בסגנון מרוקאי שמוגש עם לחם הבית וסלט. שתי מנות מצויינות ומומלצות. אחלה מקום, אוכל טעים, אוירה כייפית של פאב ושירות מצויין. נהננו מכל ביס ומכל רגע. וגם יש בירות ומוזיקה כייפית. בהחלט נחזור לשם בטיול הבא :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי מבקר מתחיל
מסעדה יקרה עם אוכל בינוני ומטה
1.5
12/12/14

ביום חמישי ה - 11 לדצמבר ביקרנו שני זוגות במסעדת החבית. המחירים בתפריט הדהימו אתנו כבר בהתחלה, למשל צלחת צ'יפס ב - 28 שקלים. אני הזמנתי חזה עוף עם תפוח אדמה אפוי, הוגש לי חזה עוף דק כמו... נייר ויבש ממש כמו הנגב. במקום תפוח אדמה אפוי קיבלתי 3 פרוסות של תפוח אדמה ו-3 פרוסות של בטטה (מי הזמין בטטה?), כאשר פניתי למלצרית היא שאלה אם ארצה שיכינו לי מנה את המנה מחדש וכאשר שאלתי אם זה אותו הדבר היא אמרה שכן אז העדפתי להישאר עם המנה שלי. כמובן שבמנת הבשר לא נגעתי והיא נשארה בצלחת כפי שהוגשה. אכלתי 3 פרוסות תפוחי אדמה, את 3 פרוסות הבטטה נתתי לחברתי שהזמינה רביולי ערמונים שהיה ברמה נמוכה וזאת בלשון המעטה. גם מנת הרביולי נשארה בצלחת כמעט כפי שהוגשה. שילמנו על התענוג מחיר מלא, יצאנו מאוכזבים אבל הבנו דבר אחד, למסעדת החבית לא נחזור ונמלץ לכל מי שאנו מכירים לוותר על החוויה המפוקפקת הזו. אגב, השירות היה ברמה מאוד נמוכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/12/2014
אנו מתנצלים שיצאתם מאוכזבים מהחבית,מקווים לחוויה מתקנת בפעם הבאה. חג שמח
Ran - תמונה
Ran 3 ביקורות
מקום נחמד, מחירים מאוד גבוהים
3.5
14/11/14

מקום כיפי מאוד. אל תצפו לגורמה אבל באמת שזה אוכל (מאוד טעים!) שכבר לא מוצאים בשום מקום כבר 30 שנה, וגם מנות סטנדרטיות. אנשים נחמדים ושירות טוב מאוד, ואוירה ייחודית. זה עדיין לא מצדיק... מחירים כאלו. אחרי שאכלתי שם פעמיים הבנתי שאי אפשר לבנות על המקום כלקוח חוזר אלא שהוא נועד יותר לתיירים. גם בתל אביב יש מעט מסעדות שיעזו לקחת 60 ש"ח על המבורגר או 55 ש"ח על ספגטי. יש עוד מסעדות במצפה רמון- אז אל תחשבו שזו הברירה היחידית. אבל אם מתחשק לכם משהו מוקרם במחיר קצת מופקע, ואוירה טובה, לכו על זה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
kerenfu - תמונה
kerenfu מבקר מתחיל
יצאנו מאוד מרוצים!
4.5
07/10/14

אכלנו במסעדה את מנת הבית- קבב טלה, שהיה פשוט הקבב הכי מעולה שאכלתי אי פעם! הגיע יחד עם צ'יפס טעים וסלט טרי ומתובל היטב. מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 2 ביקורות
אוכל טעים ואוירה מעולה
4.3
14/06/14

הגענו בחמישי בערב בדרך מאילת. התקשרנו להזמין שולחן וכבר משיחת הטלפון היה ברור שמדובר במקום נעים ונחמד: קיבלו בשמחה גם את מקס הכלב. אכלנו המבורגר מעולה וסלט טוב מאד. יש מבחר נהדר של... בירות בוטיק. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפי - תמונה
רפי 10 ביקורות
מסעדה מומלצת
3.8
25/05/14

הגענו ביום חמישי בערב. המסעדה הייתה מלאה וההמולה קצת מפריעה, אבל בסה"כ המקום מאיר פנים וחביב. המלצריות היו יעילות וזריזות ולא חיכינו הרבה זמן למנות. הזמנו סלט טונה ומנת תפ"א ברוטב צ'ילי... מתוק. המנות גדולות ונדיבות מאוד. המחיר סביר והוגן, כך שסה"כ המסעדה מומלצת בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
שירות?? איפה??
2.3
12/04/14

לצערי לקחתי משפחה שלי שהגיע מחו''ל לביקור. הלכנו למסעדה הזאת במוצ''ש ולא קבלנו שירות טוב. הברמן לא הצליח להכין מוחיטו ומלצריות התעלמו מאתנו. האוכל היה בסדר אבל לא משהו. עדיף לאכול בבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/04/2014
דניאל, שלום רב, תגובתך לשרות שלנו, איך לומר...לא מובנת, פעמיים נגשנו אל שולחנכם ואתם בפירוש בקשתם עוד זמן, גם אחרי שקבלתם הסבר על התפריט הספיישלים והקוקטלים, בפעם השלישית בקשתם להזמין רק מנות ראשונות , בפירוש אמרתם שתזמינו מאוחר יותר, לגבי המוחיטו, לא היה לטעמך, הוחלף לך מיד,לגבי האוכל, הזמנתם פיצות וכריך , ולאחר מכן עוד פיצה , כנראה שהיתה טעימה אם הזמנתם שוב, יכולת לקרא לנו ולהגיד את אשר על ליבך, בחרת לכתוב ביקורת לא מובנת, אף פעם לא הגבתי לבקורות עלינו, אבל שלך לא מובנת כלל, מאחלת לך ולבני משפחתך חג שמח
rotemat - תמונה
rotemat 3 ביקורות
נחמד
3.5
28/03/14

מקום נחמד. ניסינו אוכל צמחוני בלבד (סלט, פסטה וקנוח תותים) והוא היה סביר אך לא מעבר לזה. בהתחשב בהיצע הנמוך באיזור זה לא נורא. אגב המקום מקבל לא מעט משפחות לפי מה שראינו שהגענו אך... עדיין אין כסא מוגבה לילדים. אפשר לההסתדר אבל בכל זאת קצת חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה