נגישות
נגישות

החבית ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על החבית

Carmel - תמונה
Carmel מבקר מתחיל
אווירה טובה ואוכל מעולה!
4.5
04/12/18

אני ועוד 2 חברים שהינו בבית ספר שדה הר הנגב ורצינו לאכול בחוץ. ישר השומר במקום המליץ על החבית וזו הייתה בחירה נהדרת! חוץ מזה שמעט רועש והם התבלבלו מעט עם החשבון, האווירה כיפית, ונעימה.... האוכל היה מצוין! לקחנו כמנה ראשונה ראש כרובית מעולה בליווי טחינה. למנה העיקרית אכלתי את המיקבורגר שלהם, שהיה אחד מההמבורגרים הכי טובים שאכלתי בחיי! עסיסי ועם כמות רטבים מספקת מעל ומעבר. גם המנות הצמחוניות שחבריי לקחו (רביולי ערמונים ברוטב רוזה וחצילים בטחינה) היו מאוד מוצלחות. המחירים לא זולים במיוחד אבל כיף לשבת במקום ולבנות מהאווירה המדברית והאוכל המעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלי - תמונה
מלי 3 ביקורות
מקום מקסים בלב מדבר
5.0
08/04/18

אוכל טעים מאד, שרות מהיר אדיב , אוירה נעימה מאד.חזרנו לשם אחרי שנה שומרים על רמה לאורך זמן ....כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 3 ביקורות
נחמד ויקר
4.0
01/04/18

יקר, די טעים. קצת קשה לבחור מנה. מתאים למשפחות. מנות די גדולות אבל לא לכל אחד זה יספיק. כדאי לעצור בדרך לאילת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer מבקר מתחיל
מעולה
5.0
17/12/17

מקום מעולה!!! המנות מעולות, מיוחדות ומשביעות, העיצוב מגניב מאוד ונותן אווירה! המגוון של בירות מדהים ואפשר למצוא פה הרבה בירות שלא תראו במקום אחר מכל העולם וגם הרבה ישראליות. השירות... מעולה ואדיב והמלצרים גם מאוד בקיאים בסוגי הבירות ובמנות עצמם ועונים על כל שאלה שהיא. בקיצור מקום ברמה גבוהה מומלץ מאוד לכל סוגי הסועדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 6 ביקורות
המסעדה מאד מומלצת. אווירה נחמדה.
4.0
23/10/17

הגענו לשם במקרה ולא התאכזבנו. המסעדה מציעה תפריט מגוון ובנוסף מבחר מנות שלא נמצאות בתפריט שדווקא בהם בחרתי. המנה שקיבלתי חזה מולארד עם ניוקי בטטות בשמן קמהין היתה מעולה. מרק בצל מעולה... וסלט חלומי סביר. המחירים לא זולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilanit - תמונה
Ilanit מבקר מתחיל
מסעדה טובה לכל המשפחה...
4.5
06/08/17

עצרנו לארוחה, בחזרה מאילת, מחירים לא זולים, שירות אדיב, מנות טעימות נדיבות, היו מנות גם לצמחונים שביננו, אוירה נעימה, גם למשפחה וגם לזוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראלה ישראלי - תמונה
ישראלה ישראלי 3 ביקורות
כיף וטעים מאוד
4.8
23/02/17

מסעדה נהדרת, מאוד נהננו. הלכתי עם בן זוגי, אבל בהחלט אפשר ללכת גם עם חברים. אוכל טעים ומגוון, שירות מהיר, מלצרים חייכנים ואדיבים... מחיר לא זול אבל גם לא יקר, ממוצע יחסית למחירים בארץ.... ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיר - תמונה
עמיר 2 ביקורות
הזיה לא נעימה
1.3
25/09/16

היינו פעמיים, פעם אחת בערב ופעם אחת אחרי הצהריים שלמחרת (שהינו במלון בראשית לילה אחד). בערב היה נחמד. המלצרית היתה מקסימה. אנחנו טבעונים אז לא היו הרבה אופציות, בסוף הזמנתי פסטה... וביקשתי תוספת פטריות. אז.. הפטריות הוספו, אבל טריות לחלוטין, בלי שיקפיצו אותן או משהו, סתם זרקו לרוטב עגבניות. ביקשנו שקצת יקפיצו אותן ובאמת החזירו את המנה קצת יותר טובה. רחוק ממה שהיית מצפה, אבל מילא. היות והחוויה בגדול היתה נחמדה, חזרנו למחרת בסביבות 16.30. הזמנתי חומוס (התפלאתי על המחיר - 25 שח לצלחת חומוס, ועל כל תוספת כמו טחינה, גרגרים או פטריות, מוסיפים 10 שקלים. כלומר, מנת חומוס סטנדרטית במחיר 45 ש"ח). למרות המחיר המופקע הזמנתי. קיבלתי את החומוס, וכבר אחרי הביס הראשון הבנתי שמדובר בחומוס מתועש. שאלתי את המלצרית והיא אמרה שאכן, זהו חומוס של צבר. מסעדה שמגישה חומוס מתועש... בזה האמת, לא נתקלתי מעולם. היא אמרה שאי אפשר להחזיר את המנה - אז אמרתי לה שאין בעיה, נשלם על המנה, אבל אני לא אוכל אותה כי אני לא מסוגל לאכול חומוס תעשייתי. מילא הטעם, אבל זה פשוט עושה לי רע לכמה ימים אחרי כן. מנהלת המשמרת (לפחות כך נדמה היה לי) זרקה "זו לא חומוסיה". מילא.. קמנו ועזבנו (מנהלת המשמרת בסוף לא גבתה תשלום עבור המנה) ואז.. יצא ה"שף" - וכמעט תקף אותי פיזית (מילולית הוא בהחלט תקף) על זה שהעזתי לא לאכול את המנה! "פעם הבאה תשאל אם מכינים את החומוס במקום!!!" "זה אוכל שנזרק לפח!!" ועוד שפע ניבולי פה. בחיי שלזה לא ציפינו. אגב, מנהלת המשמרת אמרה שהוא מאוד סנטימנטלי ולוקח קשה כשמחזירים לו מנות. בהחלט חוויה הזויה - בחיים לא נתקרב לשם. גם לא בגלל הרמה הירודה של האוכל וגם לא בזכות חווית השירות המפוקפקת

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוהד - תמונה
אוהד מבקר מתחיל
בינוני ומלוח
2.5
18/10/15

באנו עם ציפייה (לאור כל התגובות), אך לצערנו אכלנו מלח עם תוספות של המבורגר וציפס. ההאווירה הייתה נחמדה ותיירותית אך השירות היה מעט איטי והאוכל בינוני ומטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
פעם שנייה- הפעם התאכזבנו חלקית
3.5
02/09/15

בעקבות הפעם הראשונה והמוצלחת, הגענו שוב. ההמבורגר היה טעים וגדול (300 גר'). לעומת זאת, השניצלונים היו מאד יקרים (35 ש"ח בלי תוספת), לזה הוספנו צ'יפס קטן ב- 15 ש"ח. מילא המחיר, אבל זה... פשוט לא היה טעים, אכלתי כי הייתי רעבה, והיה לזה טעם תעשייתי (ולא של שניצל שהוכן במקום). עדיין זוכרת לטובה את שאר הדברים גם מהפעם הקודמת וממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של אוהד
אוהד
18/10/2015
הזמנו שני המבורגרים בעקבות תגובה זו וממש התאכזבנו