נגישות
נגישות

מון - Moon ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

212 ביקורות וחוות דעת על מון

דימה - תמונה
דימה 11 ביקורות
האוכל נהיה גרוע ב MOON המחודש (אחרי שיפוץ)
3.3
03/12/16

ביקרתי ב MOON המחודש (אחרי שיפוץ האחרון), והאוכל נהיה פשוט גרוע - מרק מיסו פירות ים הגיע עם פירות ים שהתבשלו כנראה מספר שעות, הסושי היה לא טעים בעליל! לא יודע מה הסיבה לכך, כי לפני... השיפוץ האוכל היה מצויין! בקצרה - לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
טעים אך יקר לעומת סושיות אחרות
4.5
08/07/16

אכלתי עם חברות קומבנציית סושי אחרי בילוי בים בתל אביב. אכלנו סושי עם סלמון, חביתה יפנית ואבוקדו בציפוי בטטה, וגם סנדויצי סושי עם סלמון ואבוקדו. מחירים די יקרים, אך האוכל מאוד טעים.... למזלנו לאחת החברות יש חבר וקיבלנו הנחה בסכום התשלום. המנה הגיעה גדולה והתחלקנו בה יחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
טעים מאוד ויקר מאוד
4.3
05/03/16

לזכות המסעדה ייאמר שיש להם עיסקיות 7 ימים בשבוע, בנוסף ל- 15% הנחה על כל התפריט הרגיל בשעות שיש בהן עיסקיות. למרות לאת, ובהמשך לרוב הביקורות הקודמות, המחירים מ-א-ו-ד גבוהים, בעיקר לאור... העובדה שכל "רול" מורכב מ-4 יחידות סושי בלבד. הסושי עצמו מאוד מושקע וברמה גבוהה מאוד. המבחר עצום, ההגשה מוקפדת. אם המחירים היו יותר טובים, אני בטוחה הייתי חוזרת לשם לעיתים יותר קרובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תרצה - תמונה
תרצה מבקר מתחיל
לא אחזור לכאן לעולם .
2.0
27/01/16

הסושי היה טעים אולם המחיר גבוה ,אולם הבעייה היתה בזלזול בלקוח , מעולם לא נתקלתי ביחס מבזה כזה . כאשר צלצלתי למסעדה התייחסו בזלזול לטענה שלי . בקשנו שיארזו לנ ואת המנה שברובה לא אכלתי... ובסוף הארוחה לא הביאו לנו את המנה הארוזה , כשצלצלתי לספר להם על כך התייחסו בזלזול לתלונה שלי , ובציניות . כמובן שששירות הוא בעיני החשוב ביותר . ואם לקוח יוצא לא מרוצה ומבוזה , החוויה מאד לא נעימה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
סושי מושלם
5.0
16/09/15

שלמות של מנת סושי באמצע היום לחידוש אנרגיות חיוביות ליום טוב ! מקום מקסים עם קטע מיוחד!! סושי בגדר המושלם! אווירה טובה תמיד עם שירות אישי וחיובי! סושי אבוקדו מושלם! אבוקדו טרי טרי נימוח... ומקסים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל סער - תמונה
גל סער 19 ביקורות
מחירים מופקעים בלא סיבה סבירה ב - Moon
2.8
24/08/15

מזמן לא הרגשתי מאוכזב ממסעדה כפי שחשתי בתום הביקור החד-פעמי מבחינתי בבר הסושי Moon (מון) הנמצא ברח' בוגרשוב בת"א. אמנם הסושי שם יותר מושקע וטעים מהסושיה הישראלית הממוצעת אבל עדיין אין... הצדקה, לדעתי, לתמחור המטורף שבעלי המקום הנ"ל מרשים לעצמם להשית על אלה הבאים בשערי מסעדתם. בסופו של דבר סושי לא היה אמור להיות כל כך יקר כי הוא מכיל כ% 60 אורז ואורז כפי שכולנו יודעים הוא חומר גלם זול יחסית הנמכר במחיר שווה לכל נפש (לא יותר מ- 12 ₪ לק"ג לאורז משובח ובעלי Moon קונים אותו הרבה הרבה יותר בזול). המחירים המופקעים שMoon גובה הם תעודת עניות לסועד הישראלי שמשלם כל מחיר ומרשה למסעדנים כמו בעליה של המסעדה הזו להשתולל ברמות בלתי סבירות גם בקנה מידה מקומי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir מבקר מתחיל
הזמנת משלוח בטלפון
1.0
22/05/15

שלום, קוראים לי שיר ואני מנשנשת סושי בזמני הפנוי. חבר המליץ לי על המסעדה ואמר רק דברים טובים - כמובן שישר התלהבתי והתקשרתי להזמין (פעם ראשונה שלי במסעדה). ענתה לי מישהי ולקחה פרטי... הזמנה. שניה אחרי זה ביקשה ממני להמתין רגע שהיא תביא דף ועט ופשוט השאירה אותי על הקו למשך 3 דקות שלמות בזמן שאני שומעת אותה ברקע מדברת עם לקוח אחר שבמסעדה. ניתקתי. אחרי שהמתנתי בסבלנות עם רעב כבד, התקשרתי שוב וענתה אחת אחרת - התלוננתי בנחמדות (יתרה מסתבר) שהבחורה שענתה מקודם כנראה טסה ליפן לשלוח את ההזמנה ולא חזרה... וכמובן איך לא, הבחורה השניה במקום להצטער פשוט דיברה בצורה מגעילה ואמרה שאם צריך אחכה גם 7 דק כי הם בלחץ ואם לא נאה לי לחכות אז שלא אזמין. אני לא יודעת מה איתכם, אבל אותי זה זעזע לגמרי ופשוט ביאס לי את כל הערב,התאבון והחשק להזמין מהם או לאכול במסעדה. מסעדה שנחשבת כ"כ לא מדברת ככה ללקוחות שלה בכזאת התנשאות. אז בוס יקר של אותה בחורה נחמדה - אני לא מבינה למה אתה מעסיק עובדים שרק מבריחים לך לקוחות ועושים שם רע למסעדה. שיהיה ערב שישי טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
סושי מושלם
4.3
27/02/15

אני עדיין לא מבינה איך לא עלועל שיטת המסוע לפני! מצליצה בחום ולא רק בגלל שיטת המסוע! הטעמים ממש מושלמים , בדיוק בדיוק כמו שזה צריך להיות... מומלץ להזמין שולחן שווה מראש !

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
יום ראשון שווה במיוחד
4.0
17/02/15

הגענו 3 בנות בראשון בערב לאחר שהזמנו מקום - בשולחן עם גישה למסוע בהתחלה המארחות היו קצת מרגיזות כשהושיבו אותנו בשולחן רגיל, ואחרי שהתתעקשנו קצת וחיכינו קיבלנו את השולחן שעבורו הזמנו... מקום! החלטנו לקחת רק דברים מהמסוע - כל הצלחות ב12 שקלים, כל צלחת מכילה 2 יחידות של סוג מסויים של סושי. זה יוצא קצת יותר משתלם משאר התפריט וזה כיף שלא מחכים למלצר ופשוט לוקחים מה שרוצים! הכל היה מאוד טעים, מפוצץ בדגים טריים וירקות ודבירם מאוד מיוחדים לקחנו 3 בנות 15 צלחות - של אחת שילמה 60 שקלים על ארוחת סושי טובה של בערך 10 חתיכות. לא הכי זול אבל בשביל האיכות הזו שווה לשלם כמו כן הברמנים היו חמודים והרימו איתנו צ'ייסר על חשבונם ממש כיף, נחזור(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
סושי מצוין שירות מהיר
3.8
07/12/14

סושי מצוין, עשוי בצורה מקצועית. השירות היה מהיר למרות העומס במסעדה. מומלץ להגיע בשעות העסקית, שכן המסעדה לא מהזולות, והעסקיות מאד משתלמות.

עוד פרטים
הוספת תגובה