נגישות
נגישות

קונדיטוריה שני ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על קונדיטוריה שני

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/12/07

אכלנו ארוחת בוקר והיה נפלא!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Udi - תמונה
Udi 3 ביקורות
2.0
26/10/07

שירות גרוע, קפה גרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
taltality - תמונה
taltality מבקר מתחיל
1.3
24/07/07

וואו אני רואה שיש עוד סובלים כמוני. בפעם הראשונה שהלכתי עם שתיים מחברותי, חווינו חוויה מאוד לא נעימה. כלב משוטט נכנס למסעדה והסתובב לנו בין הרגליים. שתי חברותי לא אוהבות כלבים ואחת גם... ממש פוחדת. כשביקששנו שיוציאו את הכלב, הצוות במקום עשה לנו פרצופים עויינים, על חוסר רגישותנו לבעלי חיים ולא הוציא את הכלב. כשראיתי שהמלצריות מלטפות את הכלב ואז נוגעות בכלים שלנו, גם אני התחלתי לסלוד מהעניין ובעיקר מהיחס ללקוחות. אחרי כמעט חצי שנה ניסינו שוב את המקום, לצערנו. השירות היה על הפנים. האוכל אומנם סביר וכך גם המחירים. אבל לחכות לכל מנה גם הכי פשוטה מעל חצי שעה זה לא כיף. שרפנו שם יום שלם סתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
06/12/06

פינת העישון השתלטה על כל המסעדה. מומלץ למעשנים כבדים בלבד (רגילים או פסיביים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
30/09/06

האוכל בסדר, לא רע אבל המילצור על הפנים. המלצרים לא מנומסים, לא יודעים לענות לעניין, אפשר לומר אפילו חצופים. ממש חבל כי המקום נחמד ואוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
26/04/06

ישבנו בני ואני לארוחת הערב, האוכל היה בסדר לא יותר מזה, השירות היה ממש על הפנים. חיכינו יותר מעשר דקות עד שמישהו בכלל הסתכל עלינו, וזה היה כנראה הבעלים, כי המלצריות בכלל לא היו בכיוון... שלנו.  עד שהגיע האוכל ורצינו להתחיל לאכול אז הם לא הביאו את הסכו"ם, הזמנתי לקינוח עוגה (טעימה מאוד) אבל לקח לה להגיע לשולחן 20 דקות, וזה אחרי ששאלתי את המלצרית מה קורה עם העוגה והיא פשוט גערה בי. בקיצור אני לא חוזרת למקומות שהשירות בהם גרוע גם אם האוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
15/03/06

האוכל טוב, במיוחד העוגות והמתוקים אבל השירות פשוט על הפנים!!!!! צריך להחליף את המלצריות דחוף! המלצרית ששירתה אותנו לא חייכה אפילו פעם אחת, עשתה טובה שהיא עונה ולא פינתה את הצלחות... והכוסות הריקות עד שלא קראנו לה מספר פעמים (!!!) וביקשנו שתעשה זאת! צורת ההגשה היתה מזלזלת, היא פשוט "זרקה" את הצלחות על השולחן.היה מאוד מאכזב ועם כל הכבוד לעוגות הטעימות, השרות הזה הרס לנו את כל החשק לחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה