נגישות
נגישות

מאנטה ריי ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על מאנטה ריי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
21/08/07

התארחנו בתאריך 20/8/2007 מיקום מקסים, אוכל נהדר,שירות אדיב, מלצר שנון וחמוד היה לנו ולילדים ערב מקסים. תודה לעופרה

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחום - תמונה
נחום מבקר מתחיל
1.0
17/08/07

מלצרית הפילה כלים מלוכלכים לעברי, הועברנו מקום רק לאחר שבקשנו והשאירו המקום מלוכלך. נתקלנו במלצרית "נפוחה'' , לא אדיבה בלשון המעטה. לא הציעו שום פיצוי כתמורה לערב שכביכול באנו להנות.... בבית גליתי שכל אחורי המכנס שלבשתי מוכתם בכתמים אדומים כתוצאה מהכלים אשר הועפו לעברי, הציעו לפתור הבעיה בניקוי יבש למכנס שעלותו כ-25ש''ח. האם זוה הדרך לרצות לקוח..? מאוכזבת מאוד מהיחס

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilan - תמונה
ilan מבקר מתחיל
4.0
12/08/07

האוכל היה טוב, אך המלצרים והמלצריות היו עם חולצות לבנות פשוטות ומלוכלכות (לא רק המלצרית שלי!), חבל כי זה גורם לחשוב . . . מה הולך במטבח . . . מישהו שם אחראי על הנקיון והאסטטיקה ?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
04/08/07

one of the worst restaurants i been to.no aircondition, food selection poor ,bad service ,bad food ,dont go

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/07/07

אחת המסעדות הכי טובות בת"א! הנוף ליפ מקסים, האוירה מדהימה, השירות טוב ומפנק והאוכל, או האוכל! פשוט אוכל טעים, מעניין ומפתיע.עם רק לא הי שם עמוס, הייתי חוזר עוד הרבה פעמים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי  - תמונה
תמי 2 ביקורות
3.0
13/07/07

אתמול בערב בשעה מאוחרת (23:00) הגענו למסעדה בפעם הראשונה. למרות שלא הזמנו מקום והמטבח עמד להסגר שמחו לארח אותנו. השירות היה נהדר, יעיל ומקצועי. אבל . . . האוכל . . .הזמנו כמה צלחות של... מזטים שהיו טעימות.למנה עיקרית הזמנו את סיר mix פירות הים. הגיעה קדרה מדהימה של פירות ים אך, המולים היו מסריחים ולכן לאחר כמה יחידות החלטנו לא לאכול אותם וביקשנו מהמלצר להסב את תשומת ליבו של השף והתשובה מהשף היתה שזה הריח של המולים! הסרטים במנה לא היו טריים אלא קפואים (הבשר של הסרטן היה חמאתי ופשוט נזל כאשר לחצנו על השריון שלו) ולכן החלטנו לא לסיים את המנה. המלצר הגיע שאל עם הכל בסדר שפכנו בפניו את הערותינו. לאחר כמה דקות הוא חזר אלינו ואמר שעוד שולחנות התלוננו על המנה ולכן הן נלקחו בחזרה למטבח ללא חיוב.בחזרה הביתה התחלתי להרגיש לא טוב (נסיעה של כחצי שעה) בבית כבר הקאתי והבוקר לאחר כמה שעות שינה אין לי ספק כי חטפתי קלקול קיבה.ולמרות כל מה שכתבתי . . . אני כן רוצה לחזור פעם נוספת למסעדה ולנסות אותה בשנית.כי המסעדה מקסימה והשירות מעולה ואולי באמת אולי נפלנו על ערב לא מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/07/07

חזרנו מארוחת ערב אתמול. אני חייב לציין שנהננו מאוד, המארחות נעימות והמלצרים גם, אומנם המסעדה מלאה וטיפה לחוצה אך אין ספק שנתנו לנו שירות מאוד אדיב ונעים ומהיר יחסית... נהנתי מאוד, אין... ספק שאחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
05/07/07

זו הפעם השניה שאכלתי במסעדה זו. בפעם הראשונה בשרים ובמוצ"ש זה פירות ים. לא מכבר חזרתי מבלגיה שם אכלתי פירות ים ונהנתי מאוד. לכן כאשר הזמנתי פירות ים במנטה ריי די חששתי. הזמנתי "סיר שחור... עם פירות ים".  להפתעתי זה היה מעדן של ממש ותענוג לחיך. הכל היה טרי, מנה כיד המלך ובמחיר סביר מאוד. ביקשתי מהמלצר להגיד לשף "שאפו". אני מאוד מקווה שעשה זאת. יש לנו במה להתגאות מבחינה קולינארית גם בארץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
3.7
01/07/07

היינו במוצ"ש ואני חייבת להגיד שהמקום מקסים, האווירה מצויינת. לקח קצת זמן עד שהתייחסו אלינו ובכלל הביאו לנו תפריטים. הזמנו מזאטים מעולים ופוקצ'ה טובה שאגב מוגשת ומחייבים עליה בלי ליידע... את הלקוח. המנות העיקריות היו סתמיות. הזמנו טונה שהייתה קרה ותפלה. ואני הזמנתי את סיר פירות ים שפיצצו אותו ברגלי סרטנים לא טעימים קטנים ועם מעט בשר, מאכזב בהחלט למרות שהמלצר טרח לספר לנו שזו המנה הנבחרת. בסה"כ האווירה בחלט שווה הייתי חוזרת שוב רק בשביל המזאטים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
24/06/07

האוירה והמיקום נהדרים. קפיצה קטנה לחו"ל. אולי לסיני, אולי לאי יווני.האוכל- ניכר שהשף מאוד יצירתי, משקיע מחשבה, אבל הטעם פושר. הכל יוצא ליד. כמעט. מבחר מרשים של מזטים, אבל אף לא אחד לא... נופלים מהרגליים. ו- 14 ש"ח למזט ולכל לחם זה לא מעט. היה 3/4 ריק, אבל השירות היה האיטי בעיר! לא שזה רע, כי כאמור המקום מזכיר את סיני. כך שזה די מתאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה