נגישות
נגישות

מאנטה ריי ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על מאנטה ריי

Israel - תמונה
Israel 8 ביקורות
4.0
20/10/07

אתמול בערב (שישי) מסעדה עמוסה, האוכל כמו תמיד מצויין, דניס בתנור הטוב בעיר. השרות בעיניי סביר לדעת אחרים בשולחן (12 איש) בינוני. המחיר 120 ש"ח בממוצע, לא לקחנו יין ורק שני קינוחים,... בהחלט מחיר הוגן. ישבנו מעל שעתיים ונהנו מכל רגע. מזל טוב לדנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/10/07

מקום נפלא, רגוע, מלצרית חמודה שרתה אותנו בחביבות ובחיוך מקסים האוכל הגיע בזמן, אוכל מעולה אחזור ועוד איך מקום נהדר. חבל שיש אנשים רעים שמותחים ביקורת כנראה חושבים שהם באמת הגיעו לגן... עדן. למי שלא טוב שלא יגיע באמת שלא יגיע אוהבת אתכם מנטה ריי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
19/10/07

נפגשנו 4 חברות לחגוג יום הולדת. ישבנו חוץ לבקשתינו מול הנוף המרשים. וזה היה רגע השיא של הערב. מכאן ואילך דברים התדרדרו. שולחן לידינו התיישבו מלצרים שכככל הניראה ירדו ממשמרת זה עתה.... חבורת המלצרים שהייתה קולנית ביותר והכבירה בסיפורי "לקוחות טורדניים" משכה הרבה מאוד תשומת לב והתגודדות גם מצד המלצרים שהיו בתפקיד. (יותר ממה שאנחנו הצלחנו במשך 15 דקות בהן ניסינו להזמין). כאשר הצלחנו לבסוף להשיג מלצרית שתיקח מאיתנו הזמנה, היא הייתה חמוצה יותר מכל הלימונים שביקשנו בהמשך ולא קיבלנו עד עצם היום הזה...... ונראתה כאילו הייתה שמחה שנרד ממנה והיא תוכל להתפנות "לגנוב לגימות אלכוהול" מחבורת המלצרים שלידינו. האוכל הגיע כעבור כ- 20 דקות (זמן סביר למנות עיקריות) אך היה רחוק ממדהים, השירותים במקום היו רחוקים מנקיים. ובקיצור: המאנטה ריי היא אולי אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לכך שבת"א אם השגת את "השם הנכון" מותר לך לעשות את כל השאר "לא נכון" הקהל ימשיך להגיע וימשיך לשלם.... אחרי הכל זה הדבר הנכון לעשות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
huik - תמונה
huik 4 ביקורות
4.3
18/09/07

מדהים אותי לראות כמה מחשבה וזמן אנשים משקיעים פה ובשביל מה ? הרי לא נהנת אז אל תחזור .. כל אחד חווה חוויה אחרת וכמו בכל מקום ובכל דבר בחיים נופלים על ימים לא טובים . אני לקוחה קבועה של... המאנטה ריי וב 5 שנים שאני מבקרת במקום אני חושבת שדווקא עכשיו הם בתקופה הכי טובה שלהם. העובדים מחייכים השירות מקצועי ואדיב והאוכל פשוט וטעים ! קשה לי לקרוא ולהאמין לביקורות הרשומות כאן ואני מצטערת שלא נהנתם מהמקום הקסום הזה כמו שאני ורבים מחבריי נהנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
21 ביקורות
1.3
08/09/07

במקרה זה אני שליח של ביתי גרגרנית לא קטנה אך בשלנית מעולה וכך אמרה עיצוב כתוב מוקפד אבל דרוש שיפוץ דחוף(כדאי להוסיף לקטיגוריות) הרבה כסף ללא תמורה אכלה ניוקי עים שרימפס הניוקי היו... לביבותי הסטייק "לא סטייק" וכול המוסיף גורע

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
08/09/07

לאחר ששמענו רבות על מסעדת מאנטה ריי, פקדנו 3 חברות אתמול את המסעדה, זאת כמובן לאחר שהזמנו מראש מקום והמאחרת הנחמדה אף שמרה לנו מקום בחוץ כמבוקש, למעשה בכך הסתיימה החוויה החיובית שלנו... במקום. המסעדה עצמה לא מושקעת, הכלים פשוטים (אני למשל קיבלתי כוס ששפתה שבורה), השירותים לא מוקפדים וכו'. לאחר הסבריה היבשים של המלצרית על מנות הפתיחה בחרנו בשלושה זוגי מזאטים לפתיחה- החצילים בלבנה וסלט השרימפס ומנגו היו אחלה, הקלמארי והכרובית היו יבשים, לאחר שהסבנו את תשומת לב המלצרית לכך היא החליפה לנו את המנה (בפרצוף חמוץ) לקונפי פילה בקר שהיה מעולה. למנות עיקריות, שוב ניסינו לבקש את עצתה של המלצרית אך היא פירתה בצורה עינינית ויבשה, מבלי להסתכל עלינו כלל, את מרכיבי המנה (לקרוא אנחנו יודעות! רצינו המלצה! משהו טיפה מעבר....קצת רגש...) הזמנו דניס שלם שהיה טוב, ניוקי פירות ים- פירות הים היו אחלה, אבל הניוקי כלל לא הזכיר ניוקי היה יותר דומה ללביבות תפוחי אדמה מטוגנות, ופילה בקר שהוגש נא לגמרי למרות שביקשנו MW. המלצרית אכן שאלה אם המנות לטעמנו, אך היא עשתה זאת לפני שהספקנו לטעום, וכשגילינו את מידת אי העשייה של הפילה וביקשנו להחזירו לאש- לא מצאנו מלצר במשך כ-7 דקות. למותר לציין שעד שהפילה הוחזר כבר שתי חברותי סימו את המנות שלהן. מחיר המנות יקר מאוד למרות שיש להודות כי בהחלט היו מנות גדולות. לחם (שהאמת שהיה טעים) הונח על השולחן, מבלי שביקשנו או נשאלנו אם אנו מעוניינות, כאשר החוצפה היא שבסוף ראינו כי חוייבנו עליו בחשבון 14 ש"ח מבלי שיודענו על כך. והחמאה שביקשנו למרוח עליו לא הגיעה למרות שביקשנו פעמים משתי מלצריות שונות. השירות היה פשוט מאכזב- לא מקצועי, לא אישי ואפילו לא נחמד. המלצרית שראתה כי יותר ממחצית המנה נשארה בצלחת אפילו לא שאלה אם הכל בסדר. השולחן לא נוקה לאחר לקחת המנות העיקריות ותפריטי הקינוחים נזרקו על כל הלכלוך. המלצרית ניגשה לאחר מס' דקות לשאול "אם כבר החלטנו" ומאחר ועוד לא פחתנו את התפריטים ביקשנו שתחזור עוד כמה דקות. היא לא חזרה. לא אמרנו נואש וקראנו למלצרית, אמרתי לה כי התאכזבנו מהמנות העיקריות ונשמח להמלצה טובה על קינוח כדי שנישאר עם טעם טוב בפה, נענו בתשובה הלקונית "אלו הקינוחים שיש במסעדה", ואנחנו שכל שביקשנו זו המלצה מפתה על קינוח, די התעצבנו ולמותר לציין כי חשק לקינוח כבר לא היה. למותר לציין כי המצלרית כלל לא העבירה את תלונותינו למנהל. בקיצור- פשוט אכזבה! אוכל סביר שאינו מצדיק את המחיר. השירות מזעזע! למרות הנוף המדהים לים לא נחזור למאנטה ריי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
26/08/07

באנו לחגוג במקום לאחר שהינו בו מספר פעמים. התפריט משעמם ולא שונה כבר למעלה משנתיים. מלצרית חצופה ולא מקצועית והאוכל....נו... בהחלט לא מצדיק. חבל על הכסף שלכם!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה מבקר מתחיל
2.4
25/08/07

הגענו לארוחת בוקר אני, שתי אחיותי ואמי. לקח המון זמן עד שקיבלנו שירות. כל בקשה שלנו מהמלצרים האנטיפתיים התקבלה בהחמצת פנים. בסוף אחותי הזמינה הפוך גדול שהגיע אחרי עשרים דקות (!!!!!)... וזה אחרי שהמלצרית הסבירה לה בחוסר סבלנות שמכינים אותו. ההפוך הגיע בכוס מיץ ואחותי ביקשה כוס עם ידית. המלצרית שוב החמיצה פנים והציעה בגסות שהיא תביא לה כוס ושאחותי תעביר את הקפה. לא ברור לי איך מסעדה כל כך נעימה מחזיקה חבורת מלצרים עלובים כל כך. אפילו לא כעסנו. הם פשוט מעוררים גיחוך. ואגב, נחמד שהם בחולצות לבנות, לא נחמד שהם נראים כמו סמרטוטים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
24/08/07

ישבנו בערב יום שישי.למרבה הצער בעלי במסעדה מרשים לעצמם לזלזל בלקוחות ולא להודיע להם שהיום(או אולי כל יום) אין מזגן. אז ישבנו מאחורי חלון אטום והתחננו שהמאוורר יושיע אבל לשווא. המזטים... היו משעממים ורחוק מלהיות מרגשים. המנות העיקריות היו טובות .(פילה של טונה,דניס, וסקלופ עם פטריות) לא נחזור לשם בקיץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/08/07

אוכל מעולה. מזטים טובים מאוד: סביצ'ה נפלא, איקרא מצויינת. הזמנו את מנת פירות הים בסיר שחור, שהייתה טובה (רוטב הסנט מור קצת פוגם..), מעט מדי שרימפס במנה לדעתי, ומנה של פילה דניס על אורד... אורגני אדום שהייתה נ פ ל א ה ! ! ! שווה ביותר- ללכת ולחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה