נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
11/09/06

כלקוח אשר סעד באופן קבוע בצהריים במסעדה עד לתאריך הנוכחי - הריני להביע את אכזבתי מחוסר העזרה כאשר כרטיס ה"סיבוס" שברשותי הפיק הודעה על "בעייה בחיוב התשלום" (לדיברי הקופאי, בדיעבד התברר... שחוייבתי באופן תקין בכרטיס). בכל מקרה, איש מהצוות לא ניגש אלי להודיע לי על בעיה, אני ניגשתי אל הקופאי כשחשתי בעיכוב, שגילה חוסר סובלנות מוחלט בלעזור לי בעניין, לא ניסה כלל ליצור קשר עם שירות הלקוחות, לא הציע מכשיר טלפון והפגין חוסר נימוס, התעלמות מוחלטת והמשיך לעסוק בענייניו. לא נתקלתי במסעדות אחרות ביחס כזה - בהם נעשה כל מאמץ לסייע במקרים כאלו על ידי הצוות. בכל מקרה אני סיימתי לחלוטין את ביקוריי במסעדתכם, מבחינתכם הפסדתם לקוח קבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/08/06

אוכל טעים, ממש כמו גן עדן, אווירה ממש כיפית, המקום מעוצב ממש ממש יפה,הכי כדאי לאכול את הצ'יקן טיקה. ממש ממש ממש טעים!!!אוכל חלומי!!!טנדורי 100% טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/08/06

מסעדה מאכזבת קשות.לא מומלץ להגיע, בזבוז זמן וכסף. חבל על כל מילה מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
22/08/06

נו מה עוד נשאר להגיד, על הפנים של מסעדה. אני ממליץ בחום לא ללכת. חבל על הכסף והזמן.ממש מסעדה שנתמכת על העבר המפואר אבל למי אכפת. ממש לא נהננו, היה נורא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קאלי וערן - תמונה
קאלי וערן מבקר מתחיל
1.0
13/08/06

הגענו לטנדורי הרצליה בעקבות פרסום שלהם ב-2 אתרים שונים על הנחה לתשובי הצפון של 30%.כאשר הגענו למסעדה התברר לנו שהמלצרים בכלל לא מודעים שקיימת הנחה לתושבי הצפון ואחרי בדיקה עם בעלת... המסעדה נאמר לנו שהפרסום לא נכון וההנחה היא רק 10%, שלא לדבר על האוכל והשרות המאכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאלה - תמונה
אריאלה 3 ביקורות
1.3
30/07/06

היינו כבכל שבת בשנה האחרונה בטנדטרי לארוחת בופה. כבר בשבועיים האחרונים הורגשה ירידה דרסטית באיכות האוכל. אתמול הגענו לשיאי שפל חדשים. ההתחלה בצלחות וסכו"ם מטונפים, כוס שתיה סדוקה.הבופה... היה דל עד מאוד, המנות הרגילות הוחלפו למנות מבישות.איטריות "תאלנד" ללא כל רוטב או תוספת ולא לשכוח זו מסעדה הודית. אם רציתי אוכל תאלנדי הייתי הולכת למסעדה תאלנדית.בירקות מבושלים היה כרוב לבן חי לצד תפו"א מעוך עם שבבי חציל, בשר קר שהכיל רק שריר. בקיצור, זוועה, זוועה, זוועה. לא ממש הטריד את המלצרית דעתנו על האוכל, שילמנו וברחנו. לכאן לא נחזור לעולם ונצטט את המשפחה שישבה שולחן לידנו והגיעו מחיפה, עם הקטיושות לא הרגו אותנו אז האוכל בטנדורי יעשה את העבודה".

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 3 ביקורות
1.3
08/07/06

לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
01/07/06

בחרנו לחגוג את יום הנישואים בטנדורי הרצליה, מכירים את האוכל אוהבים את הטעם והאווירה, אבל ממש בשיא המנה העיקרית נכנסה רינה פושקרנה ויחד עימה אנרגיה מדהימה, בעודינו מתענגים על המנות פינקה... אותנו רינה בתוספות לשלחננו ולשולחנות אחרים לחם הנאן, קינוח, קפה, מה שרק אפשר כדי להסיף לערב נהדר להיות נפלא ומפנק, נהננו ממומלץ בחום לאנשים עם לב חם שאוהבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
17/06/06

יצא לי לאכול הרבה בטנדורי, ואני רוצה להגיד לכם כל ביקור תענוג.האוכל ממש טעים, משהו שלא טועמים כל יום.האוירה ממש נחמדה... הקהל נעים והשירות מצוין.אז קדימה תהנו מזה גם אתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב - תמונה
אביב 6 ביקורות
4.3
13/06/06

כל פעם אנו נהנים מחדש, אוכל מצויין בכל פעם. ארוחת בופה באוירה כיפית, מגוונת וטעימה (יש גם מנת ילדים רגילה), תמורה מלאה למחיר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה