נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

 - תמונה
2 ביקורות
2.4
13/05/07

It is my impression that the restaurant is in decline. I think it was symbolized a couple of years ago when they stopped placing tablecloths on the tables. My wife and I ate there last... night (saturday) and it was lousy. The cutlery was not clean the mixed starters for 2 - pakoras an samooses was just a heap of tasteless deep-fried mush and at 44 shekels! The main course, chicken tikka was satisfactory but not as tasty as it was a few years ago. Also, whereas the waiters used to wait over you hand and foot, now you have to bend over backwards to get the waiter's attention. The spice server was half empty and when I asked for a refill they didn't top it up properly. The small things like the miniature mints after the meal have also gone. It was the sort of meal I would expect to pay for a third of the price at a .cheap takeaway joint. The toilets were also filthy.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
31/03/07

היה די טעים. אבל השירות לא כמו שהיה פעם. לפני כ- 8 שנים המלצר היה מוזג לך מים לכוס כל כמה דקות, שירות מפנק ממש. כמו כן, היו עלי כותרת בתוך מי שטיפת הידיים - וגם הם נעלמו. וכואב יותר מכל... - לאן נעלמו סוכריות המנטה הקטנות? חבל, פעם השאיר טעם טוב לחזור עכשיו? לא בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi 7 ביקורות
2.3
28/02/07

i used to go frequently to this resturant for the last ten years or so.after about 4 or six months i haven't been there, i went there again with my wife...and i saw that they increased... their prices beyond any reason... i was deeply disappointed and we got up and left.just for example: a plate with 3 or four tiny samosas costs about 30 nis... which is about 10 nis per piece...i don't know if i'll ever pay a visit to this resturant again, and for sure i'd not recommend it to anyone sensible.also it is more crowded than ever.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
25/02/07

אוכל מצויין, אשר נהרס עם הטעם הרע של השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/02/07

אוכל מזעזע!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
09/01/07

כחלק של מנה ראשונה בשבילי ובשביל חברה שלי הזמנתי לאסי. הלאסי הגיע לאחר 30 דקות כבר ביחד עם המנה העיקרית (לוקח להכין אותו איזה 10 גג) ומה שהכי מצחיק זה ששכחו בכלל להכין את הלאסי השני... (נתנו תירוץ לא מוצדק בכלל).ואז חיכיתי ללאסי נוסף עוד כ-20 דקות.המנות העיקריות היו ממש לא משהו. לדג היה ריח לא טוב והדג עצמו נראה לי דג מלכת נילוס ולא בורי או מושט, שממש לא שווה את הכסף שעלתה המנה. חברה שלי לקחה מנה בשרית שהיתה כל כך חריפה שהתחילה אצלה נזלת אלרגית. בשום מקום בתפריט לא היה רשום שהמנה ההיא חריפה. החוויה הסתיימה בכך שלא אכלנו כמעט כלל את המנות העיקריות אלא לקחתי את החברה שלי למסעדה בשרית אחרת באזור.p.s.לא מזמן הייתי במסעדה הודית באתיופיה במלון שרטון. ממש נהנתי שם מהאוכל. חבל שבארץ זה "חוויה" אחרת לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/11/06

יחס מעולה, רינה עוברת בין השולחנות ומוודאת שכולם נהנים, מברכת בתאבון ומצ'פרת במנות ממטבחה ללא תשלום נוסף.כל הכבוד! נחזור שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 3 ביקורות
3.7
31/10/06

ביום שבת 28/10/06 חגגנו יום הולדת בצהריים. בחרנו בבופה שמוגש בקומה העליונה. האוכל היה טעים מאוד. המבחר היה מצויין. השירות היה בסדר. בסה"כ יש תמורה לתשלום. מה עוד שהמחיר 64 ש"ח לסועד... כולל שתיה הוא מחיר מציאה לכזאת ארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תאיר - תמונה
תאיר מבקר מתחיל
1.3
21/10/06

הייתי שבוע שעבר בעיסקית צהריים. העסקית צהריים על הפנים ממש. מבחר מצומצם, הכלים היו ריקים ולא מולאו. השירות היה על הפנים, ולמען האמת גם הטעם לא להיט - תיבול תפל ולא עז כמו אוכל הודי... אמיתי. היה מלון לקינוח שזה אחלה, וגם הצ'יקן טיקה היה אחלה. מומלץ מאוד להמנע, לא שווה את המחיר (65 ש"ח לאדם)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Assaf - תמונה
Assaf מבקר מתחיל
4.7
13/09/06

לרגל יום הנישואים ה-4 הרחקנו מחיפה (!) להרצליה.את האוכל ההודי זכרנו לטובה (אפשר לומר "בהערצה") מהזמן ששהינו בהודו וקיווינו שלא נתאכזב. רינה פושקרנה קיבלה אותנו בכניסה, המליצה וכששמעה... שיש לנו יום נישואים הזמינה עבורנו יין על חשבון הבית (יין אדום חבל"ז, לא תירוש). היא לא נחה לרגע, הזמינה עבורנו מספר מנות שלא עלו על דעתנו והסבירה על כל דבר. האוכל היה משגע כמו שרק אוכל הודי אמיתי יכול להיות. פושקרנה לא נחה לרגע "מה פתאום הזמנתם אורז לבן פשוט?", קראה מיד למלצר שיחליף לנו במנה אחרת, גם את הנאן הרגיל (לחם הודי) החליפה בנאן קשמירי וכך הלאה... להפתעתנו, בחשבון לא חייבו אותנו כלל על המנות שהיא הוציאה או החליפה עבורנו במיוחד ואת כל מה שנשאר (ונשאר המון, אפילו לשני גרגרנים שכמונו יש קו אדום) דאגה שיארזו לנו הביתה. וזה לא שהמסעדה לא היתה מפוצצת באנשים אחרים (ב-22:00 בלילה). אין ישראלים כאלו. רק האירוח ההודי יכול לתת הרגשה כזאת. חוץ מהשירותים (שהיו נקיים) הכל היה פשוט כמו בהודו: מדהים. גם המחיר היה נמוך מהמצופה (190 ש"ח). מי שגר במרכז (רק בענין הזה) אני מקנא בו.אוי והמתוקים בסוף... די, אני נוסע להודו.

עוד פרטים
הוספת תגובה