נגישות
נגישות

ארנסטו - Ernesto since 1997 ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על ארנסטו

Avner - תמונה
Avner מבקר מתחיל
איטליה בישראל
5.0
11/10/18

האיטלקית האמיתית אליה אנו חוזרים שוב ושוב הן לארוחה רומנטית זוגית והן במסגרת משפחתית. מנות נדיבות בטעמים עשירים אותנטיים במחירים הוגנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanron2 - תמונה
ilanron2 31 ביקורות
ללא ספק - האיטלקית הטובה בארץ !
4.8
18/08/18

כבר הפסקנו לספור את מספר הפעמים שפקדנו את המקום המופלא הזה. כנראה שאין תחליף לצוות איטלקי שיודע את העבודה, החל מהכנת המטעמים ועד לשירות בקיצור: טעים מדהים שירות מצויין באווירה נינוחה... וכיפית אני מניח שמקום גדול יותר היה עושה חסד עם המוסד הזה - יותר מקומות ישיבה ממוזגים בקיץ התל אביבי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 3 ביקורות
אכזבה
1.3
11/03/18

הזמנו קנלוני ופטוצינה מרי ומונטי. לא היה מספיק רוטב בקנלוני, הפטוצינה היתה תפלה וללא טעם. השירות היה נחמד ולא יותר מזה. מחיר המנות סביר. השירותים אינם נגישים ונמצאים במעלה מדרגות עגול... וצר. לא הייתי ממליצה. הופתעתי לראות שזו המסעדה המדורגת כאיטלקית הראשונה בתל אביב. האמת, התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
geniaj21 - תמונה
geniaj21 מבקר מתחיל
האוכל טוב והשירות גרוע
3.3
09/02/18

הגעתי לאכול במסעדה ביחד עם בת זוגתי בעקבות ביקורות שתיארו אותה ככזאת שמתקרבת באווירה בטעמים לאיטליה. הצוות הוציא את המנות הראשונות יחסית מהר, אך אחת מהמנות הייתה לא מה מה שהזמנו, דאגנו... להעביר זאת למלצרית והיא כמובן הציעה להחליף אותה כמצופה ממנה, אך במקביל נתנה לנו רמזים שייקח זמן עד שנקבל את המנה שרצינו. כלומר לחכות בערך עוד 15 דק לפחות למנה קטנה שתכננו לחלוק. וויתרנו על התענוג של המתנה למנה שהזמנו מלכתחילה ואכלנו את ה שהביאו בטעות. לאחר מכן הגיעו המנות העיקריות שהיו טעימות מאוד. לבסוף הזמנו חשבון וגם ביקשנו לארוז את אחת המנות. הביאו לנו את המנה בצורה מזלזלת ובנוסף לא הביאו מפיות, מגבונים או קיסמים כנהוג בסוף הארוחה. לסיכום האוכל טוב והשירות גרוע. כמו כן העיצוב מאוד מיושן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מסעדה שהיא מוסד
4.0
09/12/17

כשמתחיל להיות חורף אנחנו מגיעים לארוחה איטלקית אמיתית המתאימה למזג האויר שבחוץ. אין הפתעות האוכל תמיד מצויין ,השירות קשוב . מנת הדגל זנב שור אי אפשר לפספס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
meir - תמונה
meir מבקר מתחיל
טעים מאד אבל יקר
3.5
13/08/17

חזרנו לא מזמן מאיטליה וגם בתור השוואה לאוכל שם האוכל בארנסטו היה ברמה טובה מאד לעומת המקור. המנות הראשונות של מוצרלה אפוייה והסלט קפרזה היו טעימות מאד. הסטייקים היו טובים מאד ובמיוחד עם... רוטב הפלפל הירוק. גם הלזניה היתה טעימה. מנות אחרונות קרם ברולה היה טעים מאד הפנהקוטה היתה טובה. ההסתייגות היחידה היתה מהמחיר שהיה גבוה מאד (שלושה אנשים כולל יין ברמה רגילה כ-850 ש"ח כולל שירות). סך הכל מומלץ מאד אבל יש לקחת בחשבון את העלות הצפויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanron2 - תמונה
ilanron2 31 ביקורות
אין ספק שזו המסעדה האיטלקית ה-טובה בארץ !
5.0
09/06/17

איטליה במיטבה ! אין ספק שזו המסעדה האיטלקית ה-טובה בארץ. מנות טעימות להפליא, שירות מצוין, הכל באווירה של מסעדה איטלקית אותנטית. הגענו בהרכב משפחתי מורחב וקיבלנו שירות אדיב וגם מהיר.... נהננו מאד מהפסטות והקינוחים. כל מנה יצאה טעימה ומשביעה. אהבתי במיוחד את הספגטי קרבונרה והטורטליני בשר. אבל בל נשכח את הלזניה ראגו המשובחת. בקינוחים לקח הטירמיסו את המקום הראשון בהליכה.... מחיר ממוצע לסועד (אכלנו ארוחת שלוש מנות שבה חלקנו את המנות הראשונות והאחרונות), כולל חצי בקבוק יין ותשר, היה בסביבות 130 ש"ח. לטעמי היה מושלם, למעט מחיר היין שהיה גבוה. היה כיף ויהיה כיף לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינור - תמונה
עינור מבקר מתחיל
לשם לא נחזור
3.0
23/09/16

ישבנו כל המשפחה בשישי בערב . הזמנו ראשונות ועיקריות וביקשנו שיגיעו יחד. הראשונות הגיעו לבד והיו טעימות. עיקריות הגיעו רק ל 4 והחמישית לא הגיעה אלא לאחר 20 דקות (!) ואחרי שקראנו שוב ושוב... וניגשנו למטבח. למרבה הפתעתנו הבעלים הגיע עם המנה ופשוט "שטף" אותנו במקום להתנצל. איך ייתכן שאתם לא מבינים שלמנה מהתנור לוקח זמן ובכלל הוא הוציא הכל רק לפני דקה ואנחנו משקרים...סליחה זה לא בלקסיקון שלו כנראה...וגם לא של איש מהמלצרים. למרות זאת השארנו טיפ יפה. אנחנו לא נחזור לשם אף כי המנות לא רעות (ויקרות). פיספסו בגדול!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 19 ביקורות
קפיצה לאיטליה
5.0
06/08/16

ישבנו אתמול בערב. היה ממש מעולה. המנות היו גדולות ונדיבות, גם הראשונות. האווירה קסומה וממש הרגשנו כאילו נחתנו באיטליה. למרות העומס הרב במסעדה הצוות היה קשוב לשולחן וכל מה שביקשנו מייד... הגיע. ממש הופתענו לטובה. אווירה כיפית, צוות איטלקי, חביב ושירותי. המסעדה מעוצבת יפה להפליא. הדבר היחידי שקצת איכזב היה מבחר היינות לכוסות שתייה, היינו מצפים ממסעדת פסטה איטלקית ליותר מבחר יין, לא רק בבקבוק. סך הכל, חוויה מעולה, קצת יקר אך התמורה שווה. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
מסעדה איטלקית אותנטית
4.8
23/07/16

הגענו 12 בני משפחה לארוחת שבת בצהריים לחגוג יום הולדת. נהנינו מאד מהאוירה האותנטית. בעל המסעדה, שהוא איש מקסים ומצחיק, וכל המלצרים הם איטלקים. האוכל היה מצויין . המנות העיקריות גדולות... , אך לא יותר מידי. השירות טוב . המחיר סביר ושווה את התמורה שקיבלנו. ממליצה !

עוד פרטים
הוספת תגובה