נגישות
נגישות

ארנסטו - Ernesto since 1997 ביקורות וחוות דעת - עמוד 27

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על ארנסטו

כנרת - תמונה
כנרת 2 ביקורות
4.7
30/06/06

הרבה זמן לא נהנינו ככה ממסעדה. האווירה כייפית וירוק בעיינים. האוכל טעים מאוד והגיע מהר. שירות מפנק וחמים. באנו ללא ציפיות והופתענו לטובה! מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנחם - תמונה
מנחם 22 ביקורות
3.7
23/03/06

על הכיפאק, הערב נפלנו על הדבר האמיתי. כלהוטים על המטבח האיטלקי ובעלי ניסיון והנאה מהאיטלקיות של גוש דן, Ernesto היא הטובה (עד עתה). תודה לשף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/01/06

סוף סוף מצאנו מסעדה איטלקית אמיתית. חבל שהיא קצת רחוקה מהבית, אבל בשבילה שווה להגיע עד ת"א. אנחנו ניסינו את הספגטי ברוטב פסטו ואת הלזניה בשר, ושתי המנות היו מושלמות (חוץ מהעובדה הקטנה... שהלזניה היתה קצת קטנה.. אבל לא נורא), ובנוסף, לקינוח לקחנו את הפנקוטה, שהיתה מדהימה גם היא. שתינו גם יין טוב, ויצאנו שבעים ובהרגשה נפלאה של ארוחה טובה. שיישארו בדיוק ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדוארדו - תמונה
אדוארדו 4 ביקורות
4.3
01/01/06

מסעדה איטלקית נחמדה,אוכל טעים מאוד , רק שקשה לי להבין למה המנות כל כך קטנות , תאמינו לי לא יקרה כלום אם תוסיפו עוד כמה רביולים אן שתגדילו את הלזניה במקצת

עוד פרטים
הוספת תגובה
נפתלי בלייך - תמונה
נפתלי בלייך 36 ביקורות
4.3
29/01/05

הגענו בשבת חמישה אנשים המקום היה די שומם אבל האוכל היה חבל על הזמן טעים מאוד מוגש בצורה אסטטית ומעוררת תאבון, בעל הבית הקפיד מאוד לרצות אותנו וקיבלנו שרות מעולה לשביעות רצוננו המלאה,... מומלצת המנה של טאליאטה די מנזו מצויינת, והמנה של טורטליני ממולא בשר ברוטב שמנת, המנה של ארוסטו די מאנזו טעימה אבל קטנה מאודדד ביחס למחיר ניתן לומר כי הרגשנו מרומים בהקשר למנה זו שלא שוה את המחיר.לסיכום השרות והאוכל נהדרים אם כי צריך לשפר את גודל המנה שצינתי למעלה. המחירים די גבוהים לא בפרופורציה למנות המוגשות, ואנחנו כבר אכלנו בכמה איטלקיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amira - תמונה
Amira 2 ביקורות
4.7
14/08/04

היינו שבעה אוכלים סביב השולחן וכולנו אהבנו את שהוגש בצלחת. חגיגה איטלקית. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/06/04

להרגיש ולאכול כמו באיטליה!!! טעים מאוד, נעים מאוד וכדאי מאוד. המלצה לאהבי בשר: לא להחמיצ את ה- TAGLIATA DI MANZO של השף אנג'לו.

עוד פרטים
הוספת תגובה