נגישות
נגישות

פאנץ' ליין - punchline ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על פאנץ' ליין

yrdnsa - תמונה
yrdnsa 3 ביקורות
רוב תודות!
5.0
06/08/14

אוכל נהדר. שירות מצוין! ומעל הכל ראוי לציין המלצרים המזמרים שעושים שמח ושרים בצורה מדהימה שאני לא מבין איך הם לא כוכבים בתוכניות הריאלטי ובשוק המוזיקה הישראלי!! איתן סטנדאפיט קורע... מצחוק והשירה בציבור של אסף ואיתי הכי טובה בארץ! אין ויכוח!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהבה - תמונה
זהבה 2 ביקורות
יום ההולדת שאזכור תמיד
5.0
03/08/14

חברים ומשפחה הפתיעו אותי השנה במסיבת יום הולדת מדליקה שמחה וכיפית במקום כשר וטעים המלצרים שרו כל שיר שביקשנו ואפילו הזמינו אותי לשיר איתם - היה ממש מרגש!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתיה - תמונה
בתיה מבקר מתחיל
מועדון נהדר ומשפחתי
5.0
03/08/14

צוות מקצועי ומיומן. שמח. אוכל נהדר וכשר שזה לא פשוט להשיג בת"א נחזור לחגוג שם אירועים נוספים זה בטוח!!! ראויים לציון במיוחד רותי, איתי ואסף האחראים על האירוע המושלם שיצרו עבורנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elya - תמונה
Elya מבקר מתחיל
:-) יום הולדת לאמא בפאנץ ליין
5.0
31/07/14

מאוד התלבטנו איפה לחגוג לאמא יום הולדת 50. חיפשנו מקום שמשלב אוכל טוב (וכשר!) שזה לכשעצמו קשה למצוא בתל אביב... וכמובן חיפשנו ריקודים ושמח. חברה טובה המליצה לי על פאנץ ליין ואמרה שלא... נתחרט... וכך היה! רותי מנהלת האירועים ליוותה את ההפקה בכל שלב ודקדקה במקצועיות על כל פרט ופרט. המלצרים מוכשרים ומקצועיים. גם בשירה וגם בשירות :-) היה כיף והאורחים לא מפסיקים לדבר על האירוע! הצלחה מסחררת תודה לכל הצוות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 2 ביקורות
מקום מושלם!
5.0
13/07/14

בחמישי הארון חגגנו יום הולדת בפאנץ' ליין! היה מושלם. אווירה מעולה. מוזיקה צעירה מכל הסגנונות שעשתה לנו שמח וכיף גדול, במיוחד השירים שהקדישו לשולחן שלנו. השירות היה מעולה! אי אפשר בלי... לציין את הסטנדאפיסט איתן שקרע אותנו מצחוק, ואת אסף ה-DJ שעשה שמח לאורך כל הערב... וגם שר מעולה! בהחלט נחזור שוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
ערב מושלם ומרגש!
4.8
25/06/14

היה ביקור מוצלח ומרגש. נהנתי מכל רגע במהלך האירוע. יש לציין במיוחד את הברמן הנהדר איתן, ואת מנהלת המקום המקסימה רותי. אסף הדי-ג'יי ניגן מוזיקה עכשווית בשילוב מוזיקת רוק ישראלי ושנות... השמונים-שבעים-שישים. האוכל היה טעים ולא השארנו אפילו פירור בצלחת. תודה על השירות הנהדר! נחזור שוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור אביר - תמונה
אור אביר מבקר מתחיל
הצעת נישואין מהסרטים
5.0
05/06/14

לפני חודש החלטתי סוף סוף להציע נישואים לחברה שלי ולאשתי לעתיד. הזמנתי שולחן בפאנץ' ליין לנו ולעוד 15 אנשים... לאורך כל הדרך במהלך השבועות שלפני ליוו את הגיבוש של ההפתעה רותי ואסף... מהמשרד של הפאנץ ליין. שירות מדהים ורגיש עם המון מקצועיות ואכפתיות. בערב עצמו הכל תקתק! האנרגיות היו מדהימות. המוזיקה הייתה קצבית ושמחה. ובעיקר, המלצרים היו מקצועיים ומוכשרים! כשהגיע הרגע המתאים, עלה אסף הברמן על הבמה והתחיל לשיר שיר רגיל... באמצע השיר כל האולם עמד מלכת, האורות כבו ועליתי לבמה להציע לה להיות אשתי מכאן ועד לנצח... ההתרגשות הייתה גבוהה במיוחד ואף זכינו לקבל שיר בהקדשה אישית לתרגול ריקוד הסלואו ;) כבר סיכמנו שאת הברית לילד הראשון נחגוג בפאנץ ליין בלבד! הבטחתי לרותי שאכתוב להם מכתב תודה לאתר שלהם אבל החלטתי שמגיע להם גם שאפרגן להם כאן בביקורות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ביקורת מסעדות - תמונה
ביקורת מסעדות מבקר מתחיל
תודה מיוחדת לרותי מנהלת אירועים
5.0
27/12/12

ב-21/12/12 ערכנו טקס נישואין, אין מילים בפינו להביע את ריגשי התודה וההתפעלות מהשירות והיחס מהמלצרים המזמרים,האדיבים. התקליטן המקסים שהתאים את המוזיקה והשירים לאנשים בגלינו, סידור... השולחנות, וכמובן על האוכל הטעים והטרי. ולך רותי מפיקת האירוע רצינו להביע את הערכתנו ולהגיד תודה אישית על האירגון הטיפים המקצועיים שלך להפקת האירוע, על הסובלנות והיחס החם שלך לאורך כל הדרך ועד סוף האירוע.והעיקר הורדת מאיתנו את הדאגה לאורחינו בזה שדאגת באופן אישי לכל אורח ואורח. כולם נהנו ולא מפסיקים לשבח אתכם. ושוב תודה, ציפי ואורי אלביק

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן 4 ביקורות
מוזיקה מעולה, אוכל מאכזב
3.3
13/10/12

הייתי ביום חמישי בערב במסעדה, אחרי שהייתי בה לפני חודשיים. ראשית, צוות המלצרים חבל על הזמן. גם נחמדים מאוד וגם שרים מדהים (השירות איטי, אבל זה לא מפריע). האווירה בארוחה מאוד מיוחדת... (למרות שביום חמישי היה רועש מדי, לדעתי, משום שלא ניתן היה לנהל שיחה בזמן שהתנגנה מוזיקה). מבחינת האוכל. שילמתי עם קופון שמקנה פלטת בשרים זוגית הכוללת צלעות, אנטריקוט, קבבים, חזה עוף ופרגיות. לפני כחודשיים, כשרק יצאו הקופונים לראשונה הפלטה היתה נדיבה מאוד ואכן מתאימה לזוג. ביום חמישי המנה היתה מאוד מאוד קמצנית - שתי צלעות קטנות, שני קבבים קטנים, פרגית אחת וחתיכה של בערך 50 גרם אנטריקוט. הבשר היה עשוי טוב ברובו, אבל רחוק מאוד מלהתאים לזוג. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור  - תמונה
לימור 2 ביקורות
תודה רבה לכל הצוות על ערב בלתי נשכח
5.0
12/10/12

הלכנו אתמול אמי, אחותי ואני כדי לחגוג לאחותי מסיבת רווקות משפחתית של בנות המשפחה לקראת חתונתה. קודם כולם קרקרו סביב אחותי "מזל טוב" "מזל טוב" "מזל טוב". שרו לכבודה שיר. עשו לנו שמח כל... הערב. שרנו, רקדנו והיה לנו ערב שלא יישכח. המחיר, לדעתי נהדר בהתחשב בזה שקבלנו הופעה (כללית ואישית), שירה בציבור, ריקודים ומנות ענקיות שלא יכולנו לגמור...האוכל שהוגש היה מאד לטעמנו! כמו שאמי אמרה לי "לא יכולת לבחור במקום נחמד יותר", אני מבקשת להודות לכל הצוות לערב בלא יישכח! תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה