נגישות
נגישות

פאנץ' ליין - punchline ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על פאנץ' ליין

Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
אווירה של כיף
4.8
19/04/17

לא ברור איך לא הכרתי את המקום הזה עד עכשיו.. הוזמנתי ליום הולדת של חברה והאווירה פשוט עושה את ההבדל, קוקטיילים טעימים, מוזיקה מצויינת ומלצרים אדיבים ומוכשרים ברמות. היה פשוט כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Golan - תמונה
Golan מבקר מתחיל
מצוין למי שמחפש ערב שהוא לא סתם אוכל
4.8
13/04/17

הגעתי די במקרה והופתעתי מאוד, האווירה מדהימה, המלצרים שרים יפה, האורחים לא רק אוכלים אלא גם רוקדים, שרים ומשתתפים בקיצור מצוין למי שמחפש ערב שהוא לא סתם אוכל. בטוח נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
aedl2104 - תמונה
aedl2104 4 ביקורות
פשוט לא ...
3.0
15/01/17

פאנץ ליין - לרקוד עם הליכונים אז ככה זה התחיל היום בבוקר שהחלטנו ללכת לפאנץ ליין 2 זוגות עם שובר של גרופון שנאמר בשובר פלטת בשרים ופלטת קינוחים ב150 ש"ח לזוג במקום 260 התקשרנו נאמר לנו... שהיום יש תוספת של 60 ש"ח לאדם בגלל שיש במקום להקה אורחת למרות זאת הזמנו מקומות . "החוויה" החלה שהגענו ונאמר לנו ע"י המארחת תחפשו לכם מקום בפנים (למרות שהזמנו מקומות ) שכבר נכנסנו פנימה המקום היה מלא והיה רק שולחן פינתי שעמוד מסתיר את הבמה ככה שאת המופע לא ראינו ... בעודנו ממתינים לעריכת השולחן המלצר שואל את בעלת המקום/ המנהלת מה קורה איתם אז היא עונה לו שיחכו אני עסוקה עכשיו ... פשוט כיף גדול לשמוע תשובה כזאת ...!!! הרי אנחנו לקוחות סוג ב' (גרופון) לא ככה היה מופע יפה ואיכותי של שירי אבבא לא כלכך ראינו אבל שמענו היטב האוכל היה מצויין טעים טרי ואיכותי !!! השירות יוצא מן הכלל למרות העומס !!! הרעש כמו של אולם חתונות בעת הריקודים כך שאי אפשר לסעוד בנחת ...!!! הפאנץ האמיתי שקיבלנו היה פלטת הקינוחים המפוארת צלחת בקוטר של 10 ס"מ עם עוגות הבית 2 חתיכות בראווניז ועוגת אוכמניות (אני מגדיר את זה שאריות של שבת ) ששאלנו את בעלת המקום לפשר הביזיון התשובה היתה שהיא יודעת שהפלטה היא לא באמת מה שמציגים והתשלום הוא בעצם על ההופעה (ששילמנו עליה תוספת בנוסף לגרופון) בקיצור לפי השובר שהיה בידנו הפלטה הזאת שווה 100 ש"ח ....חחחח אחרי שגרמתי לכם לקרוא מגילה בתור אחד שאוכל במסעדות ואני אוכל לא ממליץ בעליל להתקרב למקום במיוחד לא עם ההנהלה הזאת בחשבון פשוט יצאנו עם נזק של כמעט 350 ש"ח לזוג כאשר הם גובים על בקבוק פפסי מקס 250 מ"ל 16 ש"ח

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/01/2017
ראשית אנו מודים לך על הערתך החיובית בעניין התפריט הטרי, הטעים והאיכותי והשירות המקצועי שקיבלתם. כידוע לך פאנץ׳ ליין הינה מסעדה שכל המלצרים בה זמרים ולעיתיים מתקיימות בה הופעות של אמנים חיצוניים בשבת המדוברת אירחנו אצלנו הופעה של להקת ״קאבר״ לשירי abba. ביקורת בונה תורמת לשיפור השירות ובהחלט לקחנו לתשומת לבנו את הערותיך ונשמח לארח אתכם שוב אצלנו במסעדה.
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
בגלל שהמסעדה מוכרת אווירה (מלצרים מזמרים), הופתעתי מאד לטובה דווקא מרמת האוכל הגבוהה.
4.5
16/12/16

אוכל מאד מאד טעים: ראשונות: לחמים חמים, סלט עגבניות שרי טרי מתובל היטב, חציל קלוי, גזר עיקריות: נודלס מתוק חריץ מעולה, אמנון עם תפ"א נהדר בירה + יין עוגות קטנות ברמה ביתית (תפוחים,... פירורים עם ריבה) עם קפה ותה רמת השירה של המלצרים לא רעה בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itamar - תמונה
Itamar 4 ביקורות
חוויה שונה וייחודית
4.5
23/11/16

מקום נחמד, אווירה שמחה. יש קצת רגעים מביכים כשהמלצרים נותנים לאורחים זייפנים לשיר... האוכל טעים. הבילוי קצת יקר בגלל שיש דמי כניסה מעבר לתשלום עבור המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלונה - תמונה
אלונה מבקר מתחיל
היינו 2 זוגות וחגגנו יום הנשואים
3.5
21/08/15

המקום חמוד ושמח, האוכל טעים. המלצרים נחמדים ושרים יפה. הבעיה הייתה שבדיוק חגגו שם אירוע גדול וכל תשומת הלב הופנתה למשפחה הזאת. למרות שבזמן ההזמנה לקחו ממני פרטים כמו מה חוגגים ומה שמות... החוגגים בפועל אף אחד לא התייחס אלינו. ההרגשה הייתה של סוג ב'.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/08/2015
לאלונה שלום. ראשית אנו שמחים כי אהבת את הפאנץ ליין, את האוכל ואת המלצרים המזמרים שלנו. אנו משתדלים לשמח את אורחנו באירועים המיוחדים אותם הם חוגגים אצלנו ולתת לכולם את מלוא תשומת הלב. שמכם והאירוע אותו חגגתם הוזכרו בשיר הפתיחה שלנו ומלצרים שרו מדי פעם ליד שולחנכם. יחד עם זאת , היות והרגשתם חוסר תשומת לב, נשמח לתקן את החוויה ולהזמינכם שנית לחגוג אצלנו ואנו נדאג לפצוי הולם בהתאם. אנא פנו אלי אישית לתאום מועד האירוח. רותי צור - מנהלת.
Netta - תמונה
Netta מבקר מתחיל
אירוע בת מצווה בפאנץ׳ ליין
4.8
18/08/15

הייתי באירוע בת מצווה של חברים ביום שישי בצהריים. אין ספק שהייתה חוויה מיוחדת במינה, זו לא הייתה סתם ארוחה במסעדה - המלצרים המזמרים, המוזיקה, האווירה פשוט שדרגו את האירוע ברמה אחרת!... אני לא יודעת כמה שילמו על האירוע הזה, אבל היה פשוט מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 2 ביקורות
ערב כיפי ושונה
4.3
13/08/15

איזה כיף זה לצאת למקום שהוא שונה מכל מסידה רגילה שאי פעם הייתי בה. המלצרים מתוקים וכיפיים והאוכל נהדר, לא מסעדת שף אבל אחלה של אוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natali - תמונה
Natali 8 ביקורות
מקום מעולה לחגיגות יום הולדת
4.3
26/04/15

הגענו כ-25 אנשים לחגוג יום הולדת לאימנו. הצוות היה קשוב, נחמד ומשתף פעולה. המלצרים נותנים שואו והאוכל נחמד מאוד. תמורה טובה לכסף! למי שאוהב אווירה טובה והמקום אפילו כשר. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
מומלץ ביותר
4.5
23/02/15

היינו 6 סועדים, הגענו עם קופונים, המנות המובטחות בקופון היו גדולות טעימות ומשביעות תמורה+ ביחס לעלות, הרבה שמחה ומצב רוח מרומם בזכות השירים הנפלאים והמגוונים, רקדנו כל הערב לא נחנו... לרגע, ניכר מאוד שהצוות מקצועי יודע להנעים ולשמח את הקהל. אנחנו מתכננים לחזור לשם בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה