נגישות
נגישות

חג' כחיל ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על חג' כחיל

הדס - תמונה
הדס מבקר מתחיל
יצאתי מהמסעדה בתחושה שעבדו עלי
2.5
15/08/13

הייתי עכשיו בארוחת צהריים בחג' כחיל. מכיוון שהיינו שתי בנות, לא אכלניות גדולות של בשר (ובכלל) החלטנו להזמין מבחר סלטים לסועד. בתפריט היה רשום באותיות קידוש לבנה: "מבחר סלטים לסועד+לחם -... 25 ש"ח". אחרי ארוחה נעימה, בעת קבלת החשבון גילינו שחויבנו ב-45 ש"ח לסועד. כששאלתי את המלצר לפשר הסיבה, הוא הפנה אותי לתחתית העמוד בתפריט, שם היה רשום באותיות קטנות "מבחר סלטים לסועד+לחם (ללא בשר) - 45 ש"ח". אמרתי לו שלא היה ברור בכלל מהתפריט כשהזמנו לראשונה שהמחיר המוזל חייב אותנו גם להזמין מנת בשר והדבר גם לא צוין בפנינו בידי המלצר. למעשה, שילמנו סכום מגוחך של 90 שקלים עבור סלטים ופיתה (בלי חומוס, צ'יפס. כלום!). אין לי ספק שמדובר כאן בהטעיה של ציבור הסועדים. אמנם מדובר בסכום נמוך, אולם יצאנו בתחושה מאוד לא נעימה מהמסעדה. על אף שדיברנו עם המלצרים והסברנו להם את התחושה, ועל אף שהם הסכימו איתנו שהדבר באמת לא בסדר, לא ננקטו שום צעדים כדי לתקן את המצב. מבחינתי, מדובר במקום מאכזב מאוד. חבל, ככה לא צוברים לקוחות חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Davidstg - תמונה
Davidstg מבקר מתחיל
מסעדה ערבית מעולה בת"א. הגיע הזמן!!!
4.8
23/07/13

היינו בששי. התחשק לי פתאום שושברק. במקום לתכנן טיול לגליל. הנה! משהו פלשתיני אמיתי טעים, וליד הבית. השף במסעדה אמן. קרפצ'ו סברס - הברקה! השושברק לא איכזב והכול היה באיכות מצוינת. ככה זה... כששף אוהב את מה שהוא עושה. מברוק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביהו - תמונה
אביהו 10 ביקורות
טעים ובשפע
4.0
23/06/13

אני מבקר בחג' כחיל מדי כחודשיים. חשוב להכיר ולדעת מה מזמינים כי אחרת המלצרים מנסים לדחוף את המנות היקרות. הסלטים והחומוס יוצאים מהכלל ובשפע, הפיתות טריות ומעולות. הקבבים האפויים בפיתה... והקבב על שיפודי קינמון מדהימים. צוואר ממולא הוא מצויין אבל מתאים ל-7 אנשים. המחירים סבירים. השרות מיקצועי אך לא ידידותי. אני בהחלט ממליץ מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד וגדי - תמונה
ורד וגדי 7 ביקורות
המסעדה המזרחית מספר 1 באיזור גוש דן........
4.0
13/03/13

אנו נהנים כל פעם מחדש , אווירת השירות מהנה ומפנקת ....תמיד מרגישים שמארחים אותך במלוא מובן המילה. הסלטים מוקפדים אייכותיים מאוד ומגוונים, סלט חצילים טבעי ובתחינה , כרובית בתחינה ,... תבשיל עלי חוביזה ,גבינת לבנה אייכותית ,חמוצים מיוחדים כגון תפוז סיני מוחמץ.... מדהים וטעים! הדג בגריל מעולה, קבב חלאבי מדהים....... תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס מבקר מתחיל
התאכזבנו
2.3
02/03/13

הזמנו מקום לשעה שבע וחצי. השולחן לא היה מוכן בשעה שנקבעה ורק לאחר כרבע שעה נמצא לנו שולחן. השירות היה אדיש, הפוחארה יבשה ביותר והצוות לא עשה כל מאמץ להנעים את שהותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak Granot - תמונה
Barak Granot 3 ביקורות
וואו - לחוויה אנתרופולוגית שכזו, לא ציפינו.
1.5
19/01/13

היום ישבנו בחאג' כחיל ביפו. כחובבי מסעדות, שאוהבים מדי פעם להתפנק גם על אוכל ערבי \ מזרחי ועממי עם איזה חומוס וקצת סלטים, החלטנו לבקר במוסד היפואי הנודע. מה אגיד ומה אומר - חוויה.... כבר שנים ארוכות שלא חוויתי דבר כזה. באמת! נתנו שולחן מפנק לארבעה אנשים, כשהיינו זוג בלבד. שאפו. נכון, מדי פעם שמו על השולחן שלנו את הכלים המלוכלכים או ארגז של הספונג'ה אבל היי... ישבנו 2 בשולחן לארבעה, אחרי הכל. לא נתפנק. המלצר ניסה לדחוף לנו כל הזמן דברים שלא רצינו, אבל היי - לא נאשים אותו בשאיפה למקסם רווחים באופן מלאכותי ונג'סי. פתאום, באמצע הארוחה, באו המלצרים והתחילו לקבץ את הסלטים שנפרשו על שתי השולחנות לשולחן אחד. בלי להתנצל... בלי לבקש... בלי לצ'פר... בום. אמצע הארוחה, והחבר'ה מתחילים לעשות לנו בלאגאן ומותירים אותנו עם שולחן אחד קטן ועמוס עד להתפקע בסלטים אחד על השני, בערך כמו כיור אחרי סדר פסח. במהלך כל הארוחה, המלצרים עובדים ברעש: צעקות, קריאות, התנגשות צלחות... ניחה. בסוף החוויה הלא מרנינה, טעו לנו בחשבון והביאו לנו חשבון שבכלל לא קשור לשולחן שלנו. העמדנו אותם על טעותם ואז קיבלנו חשבון מעצבן הרבה יותר: הביאו לנו את החשבון שלנו אך הכפילו את המנה העיקרית פי 3 (!!!). שוב נאלצנו להעמיד אותם על טעותם (או שיטת מצליח שלהם). בעודי משוחח עם המלצר בקופה, לקחו את הכסא שלי - כשהמצלמה שלי בתוך תיק עליו - והעבירו אותו לשולחן של לקוחות אחרים. כל זאת, כשזוגתי יושבת ממש ממול בשולחן, המומה מההתנהלות. השירות היה כל כך גרוע, שהמקום נכנס לפנתיאון. והאמת, האוכל היה בינוני והעלות... לא בדיוק אטרקציה. (50 ש"ח למנה שוארמה חומוס, 28 ש"ח לקנקן לימונדה, 18 ש"ח לאדם על סלטים לא מוצלחים במיוחד). לא ללכת. פשוט חבל על הזמן והכסף. אני טעיתי טעות קשה שלא קראתי כאן את התגובה האחרונה. אל תעשו את הטעות שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מסעדה מצויינת, אבל יקרה
4.3
30/12/12

לכל מי שמצפה להגיע למסעדת שיפודים, זו לא הכתובת, נכון יש שם שיפודים, אבל מדובר במסעדה ערבית יוקרתית. יש לחג'כחיל גם מסעדת שיפודים סטנדרטית עם מחירים יותר נמוכים. זו הפעם השניה שאני... מגיעה לשם ומאוד טעים. הסלטים שמגישים ב-25 שקלים הם לא אותם סלטים סטנדרטיים שמקבלים בכל מקום אחר, האיכות של הבשר מאוד גבוה, אבל לרוב אנחנו מזמינים מהמיוחדים, כי זו ההתמחות שלהם. כן מאוד יקר יחסית, אבל התמורה בעיני הוגנת. הדבר היחידי שמעצבן זה במידה ולא מזמינים מנה עיקרית, יש צורך לשלם על הסלטים 70 שקלים. אין לי בעיה שצריך לשלם יותר על הסלטים, אבל 70 שקלים זה ממש מוגזם. אנחנו נחזור. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniela Korem - תמונה
Daniela Korem 20 ביקורות
טעים, אבל יקר
2.3
22/11/12

״גילינו״ את המסעדה לפני כשנה וחצי, נהנינו והבאנו לכאן אורחים מחו״ל. כתבתי על כך ביקורת חיובית באתר זה. לאחרונה ביקרתי במסעדה פעמיים - פעם עם תיירת שגם שילמה, המסעדה לשם שינוי הייתה די... ריקה, והרגשתי די מטופשת שטרחתי להזמין מקום... ראיתי גם את החשבון הגבוה שהאורחת שילמה (280 שקל על 4 שיפודים, צ׳פס, חומוס, בקבוק סודה וסלטים), אך עוד לא נדלקה לי מנורה אדומה. במוצ״ש המלצנו לזוג חברים לאכול איתנו, בלי הזמנה היה מלא מקום. כשלחברים הסתבר שעבור זוג שיפודים, סלטים וצ׳יפס יצטרכו להשאיר 105 שקל לבן אדם, קמנו והלכנו.... חבל לנו מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 11 ביקורות
חג' כחיל ברזיאל 18 - גן עדן!!!
5.0
18/09/12

סעדנו בחג' כחיל בראש השנה וזו היתה אחת החוויות היפות שהיו לי השנה. מקום רומנטי, מרהיב לב ועין, המלצר קיבל אותנו בסבר פנות יפות והיה אדיב כמו בסרטים וכל כמה דקות בדק אם הכל בסדר והזמין... בסוף לקפה על חשבון הבית, האוכל היה מעולה ברמות הגבוהות ביותר (סלטים, פיתה עיקרית עם זעתר, בשרים על האש, חמוצים וצ'יפס) והכל במחירים שווים לכל נפש. אפילו קיבלנו לשולחן קנקן מים צוננים עם נענע ללא תשלום. ממליצה בחום ואמליץ לכל מכריי. גם בלי ההמלצה המקום מפוצץ עד אפס מקום והרבה מגיעים. וגם האווירה הרומנטית של יפו לעת ערב מקסימה. בקיצור - מומלץ מאוד מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evyatar Adir - תמונה
Evyatar Adir מבקר מתחיל
אכזבה
2.0
04/08/12

המחירים יחסית גבוהים ביחס לתמורה השירות היה באיכות ירודה בהחלט לא מתאים למסעדה ערבית שכידוע השירות האדיב הוא חלק מן החוויה, הכמויות של המנות קטנות, המנה מגיעה ללא תוספות, אפילו חמוצים... עולים כסף, המסעדה הפכה ממסעדה יפואית אותנטית למסעדה בסטייל צפון תל אביבי, ולא עומדת בציפיות. האוכל לא רע אבל גם לא משאיר טעם של עוד. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה