נגישות
נגישות

חג' כחיל ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על חג' כחיל

Rotem - תמונה
Rotem מבקר מתחיל
עדיף לאכול בבית
1.0
10/02/18

איחרנו ב5 דקות להזמנה, בלי להתקשר מסרו את השולחן שלנו לאנשים אחרים וחיכינו מעל ל45 דקות. יחס מזלזל ומעליב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
iris - תמונה
iris 3 ביקורות
מאכזב. פגיעה בלקוחות צמחוניים.
1.8
24/09/17

הייתי עם הוריי בחג כחיל בערב ראש השנה. אעפ"י שהזמנתי מקום שבועיים מראש, לא מצאו אותי ברשימות. רק לאחר למעלה מעשרים דקות וויכוחים שלא נרשמתי, מצאו אותי ביומן שהיה מלא בשמות ובמחיקות (חבל... שאין מערכת ממוחשבת). המארח לקח מאיתנו הזמנה ואח"כ נעלם. נאלצנו לבקש בכל פעם עזרה וטובה ממלצר מזדמן. אני צמחונית ולכן הזמנתי שלוש מנות צמחוניות בעלות של 83 ₪, הוריי הזמינו כל אחד זוג פרגיות בעלות כוללת של 166 שח (המחיר של מנת הבשר עלה לאחרונה כי הוא כולל בתוכו סלטים קטנים). אעפ"י שעלויות המנות הצמחוניות שלי היו זהות למנות הבשר(83 שח כל מנה), הודיעו לי שאם לא אשלם עוד 50 ₪ - גם הוריי לא יקבלו סלטים קטנים לשולחן (שמתומחרים כאמור מראש בתוך מנת הבשר)– עונש קולקטיבי. למה? ככה. הסברתי שרק לפני חודשים אחדים אכלתי במקום, והמלצר הקודם כן התחשב בי ולא גבה ממני תוספת תשלום על הסלטים הקטנים, כי הזמנתי מנות צמחוניות בעלות מנה בשרית, אבל המארח הנוכחי הודיע לי בתקיפות שאין מה להתווכח ואם אינני רוצה, אז שלא אוכל אצלם. הנוהל הזה מרגיז כי הוא מעיד על אפס תודעת שירות כלפי לקוחות שאינם אוכלים בעלי חיים, אך רוצים לשבת במסעדה עם בני משפחתם שכן אוכלים בשר. לא ייתכן שתעשו איפה ואיפה בין לקוחות! אוסיף כי קיבלתי טלפון היום ממנהל המסעדה שהצדיק את המצב (העגום!) והודה שאין התחשבות בצמחונים. אחר כך תיקן את עצמו ופתאום אמר שלו הייתי מזמינה מנות צמחוניות אחרות, לא היה עליי להוסיף כסף על הסלטים הקטנים. הדבר הזה לא נאמר לי בעת ההזמנה וגם נשמע לי כתירוץ (סלט פטרוזיליה כן היה מאפשר לי לקבל סלטים קטנים, אבל סלט ירקות – באותה העלות – לא. מנת מטוגנים – כן, אבל צ'יפס לא. נו, באמת!).עד שהנהלים לא משתנים לטובת הצמחוניים – לא אחזור לכאן

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
אין לי כלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות- עם הילדים, בלי הילדים, עם חברים, לדייט זוגי- פנינה קולינרית אמיתית ומיוחדת מעין כמותה, יציאה מהקופסא של השף, טעמים איכותיים ומוקפדים, איכות ושירות ללא תחרות- במילת סיכום אחת- אליפות!!!!!
5.0
07/07/17

עוד לפני שאמשיך לספר לכם על התפריט שדגמנו, על האווירה במקום, על עיצוב המקום האותנטי והמיוחד אני חייבת רגע לעצור ולהגיד לכם, לא ביקרתם כאן? רוצו!! זו בהחלט המסעדה המוצלחת ביותר שביקרנו... בה לפחות בשנה האחרונה! ועכשיו... ראשית העיצוב יפיפיה, יפואי אותנטי- מסעדה בעלת אנרגיות מדהימות, כבר שנכנסים למסעדה ניכר והגענו לביתם של המשפחה, הכנסת האורחים חמימה ונעימה, ברקע מתנגנת מוזיקת רקע (MTV) שקטה ונעימה, הכל מתוקתק ומסודר (לא תמצאו כאן את הרעש המעיק שקיים בהמון מסעדות), והאוכל? אוי, האוכל פשוט שלמות!! כל סלט טוב מקודמו, כל מנה טובה מקודמתה, כך שבהחלט חווים פה חוויה קולינרית מיוחדת, ניכר בהחלט כי שף המקום יודע לצאת מהקופסא אחרת לא יודעת איך הצליח להגיע לטעמים הללו. ראשית עוד לפני שהתחילו להגיע המנות המיוחדות הגיע לשולחן סט סלטים חלומי- ממש גן עדן של סלטים, שכל אחד מוצלח מקודמו (50 שקלים לסט במידה ולא מזמינים מנה בשרית) וכולל מילוי חופשי, כל הסלטים רעננים, פרשים, נעשים במקום מידי יום, טריים, עשויים מחומרי גלם איכותיים מאוד (לא תמצאו חומרי גלם כאלו בכל מסעדה באיזור המרכז) וכללו: חצילים בטחינה חמצמצה וטעימה במיוחד, ארטישוק וירקות,כרובית בטחינה (חלומי), חצילים וזיתים,קישואים בטחינה, סלט סלק, סלט גזר מתקתק ומיוחד במינו, סלט פסטה וירקות חלומי, סלסת עגבניות ועוד ועוד... שוב ממש קשה להפסיק לזלול מאחר והכל פשוט מדהים, לא היה סלט אחד שלא קלע לטעמנו- כל אלו מגיעים יחד עם לאפת הבית עתירת זעתר- גם כאן הטובה שאכלתי - קריספית, רכה וטעימה במיוחד:

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
טעיםםםם, סבבה מחיר
4.5
28/06/17

מנות נדיבות, שירות אדיב, יחס מוקפד, נרתמו לעזור לנו בכל דבר ותמיד שאלו אם נרצה משהו נוסף, או אם יש לנו צורך בשירות נוסף. אוכל טעים, מקום אותנטי בכיכר השעון ביפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
asaguy - תמונה
asaguy מבקר מתחיל
אוכל בינוני ושירות גרוע
1.5
02/10/14

היינו במסעדה לפני מספר ימים - ארבעה מבוגים ושתי ילדות. הזמנו מנת ילדים אחת לבנות וכן סלטים לכולם (25 ש"ח לסועד המזמין גם מנה בשרית, אחרת 45 ש"ח) שהיו בסדר. בנוסף הזמנו גם סלט פטוש וכן... צלעות טלה מצופות בפיסטוק חלבי, פריקי ופטריות (150 ש"ח, מנה לשניים ואפילו לשלושה). לא ידענו שיש בתפריט מנת צלעות נוספת ובעת ההזמנה אמרנו רק צלעות טלה. במקום צלעות הטלה שהתכוונו להזמין הגיעה מנת צלעות טלה רגילה (110 ש"ח). כשאמרנו כי זו לא המנה שהזמנו נאלצנו לשמוע מהמלצרית ואחר כך גם ממנהל המשמרת שזה מה שהזמנו ושאת המנה שרצינו להזמין בכלל אין. לאחר דין ודברים נלקחה המנה חזרה ותחתיה הזמנו צלע טלה ממולאת באורז, בשר אנטריקוט טחון ושקדים (110 ש"ח). המנה היתה חסרת כל טעם ותיבול. אכלנו את חלקה ואת החלק הנותר ביקשנו לארוז. כשקיבלנו את החשבון הופתענו לראות שחייבו אותנו שלוש פעמים עבור סלאים ללא מנה בשרית, בעוד המלצר שביררנו איתו אמר לנו כי המנה שהזמנו היא מנה זוגית. נסיונות השכנוע מול מנהל המשמרת לא הועילו ונאלצנו לשלם את המחיר הראשוני. גם את שאריות המנה לא מצאו בהתחלה, ולבסוף נמצא האוצר שכלל רק מעט בשר וללא כל התוספות. בשורה התחתונה, אוכל בינוני ומטה ושירות שרחוק מרחק שנות אור מהמינימום שסועד מצפה לו בבואו למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
פלאפל טוב, רוב המנות די יקרות
2.8
05/06/14

האוכל ברובו טוב, אבל התפריט יחסית יקר. ההמלצה שלי להסתפק בפלאפל בדוכן שלהם - פלאפל מצוין במחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משפחת אורן - תמונה
משפחת אורן מבקר מתחיל
מסעדה איכותית, אוכל מעולה, שירות פנטסטי
5.0
08/12/13

הגענו למסעדה בשישי האחרון, שמונה אנשים פלוס עגלה. בקבוצה כזו גדולה, כל אחד והרצונות שלו- החל מחובבי הבשר והבישול הארוך והאיטי (התחלקנו ארבעה בצוואר כתף שהיה חלומי, נימוח ומפוצץ) דרך... חובבי הצמחוני (דג שעשוי טוב מאוד) ועד לצמחונית מוחלטת, שהתמוגגה מהסלטים. אילו סלטים חלומיים -- המון עלים טריים, שילובי טעמים מדויקים בין ירקות ופירות, חידוש מהיר של סלטים שאזלו ועוד. השירות היה מתוקתק, המלצרים מהירים, אדיבים, בצעו וחילקו את המנות, ראו שבמסעדה הזו מלצרות היא מקצוע. היו אדיבים אלינו וכולם היו מרוצים ושופעי מחמאות וחיוכים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אתי - תמונה
אתי מבקר מתחיל
ארוחת ערב
5.0
10/11/13

חגגנו לאבי יום הולדת בערב שבת, השרות היה מעולה ומהיר, ארוחת ילדים יצאה מיד עם הגשת סלטי הבית, כל המנות הבשריות היו עשויות במינון ובמידה המבוקשת - מומלץ ביותר הן מבחינת שרות, התפריט,... האוירה וגם המחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם 4 ביקורות
מסעדה מצוינת
3.8
28/09/13

האוכל היה כצפוי טעים מאד, הסלטים והפיתות טובים מאד והוסיפו מיד מתי שבקשנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 12 ביקורות
ציפינו למסעדה ערבית וקיבלנו משהו אשכנזי
2.5
17/08/13

מבחר סלטים שכולל הרבה תפוחי אדמה וגולת הכותרת תפוח עץ עם ג'ינג'ר !! ממש אוכל ערבי. מלצרים עסוקים ומנות עיקריות שגרתיות. התוספות למנות העיקריות הוגשו קרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה