נגישות
נגישות

פסטיבלים בקיץ 2023: פסטיבלים וקולינריה שאסור לפספס

כדורים פורחים, פסטיבל סרטים, חוצות היוצר ופסטיבל אורות… קבלו את הפסטיבלים הכי לוהטים של אוגוסט 2023 עם האירועים הכי שווים, אמנים ישראלים מובילים וקולינריה מנצחת!

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 27/07/2023, 12:52

החופש הגדול בשיאו ואוטוטו מגיע חודש אוגוסט שטומן בחובו עשרות פסטיבלים מהנים ומרתקים לכל בני המשפחה, לצד קולינריה מטריפה. אז במקום לראות את ילדכם מבזבזים את אוגוסט מול המסכים, מעלים אדים של שעמום וקיטורים, צאו לעוד איזה פסטיבל טוב – כזה שיגניב גם אותם עם אוכל מושלם בסוף הדרך...פסטיבל כדורים פורחים, פסטיבל רחוב בזכרון יעקב, פסטיבל פוד טראק בירושלים, יריד חוצות היוצר, פסטיבל אנימציה, פסטיבל אורות בנמל תל אביב, פסטיבל סרטי ילדים בבאר שבע, מוסיקה בהרצליה – בקיצור, בכל מקום, בכל יום יש פסטיבל מדליק לצד עשרות מסעדות מדליקות וטעימות! אספנו במיוחד עבורכם רשימה הכוללת את מיטב הפסטיבלים לחופש הגדול של 2023, מצפון ועד דרום, חלקם בתשלום, חלק בחינם, מה שבטוח זה שלא משנה באיזה מהם תבחרו, כולם מהנים, וחווייתיים ויעבירו לכם את ימות החום הגדול בתענוג גדול.

פסטיבל כדורים פורחים הבינלאומי בגלבוע, על קולינריה משובחת אצל קימל בגלבוע

כמדי שנה, גם השנה מתקיים בגלבוע הפסטיבל המופלא הזה  - פסטיבל כדורים פורחים הבינלאומי, בו תוכלו לראות מיצג התעופה של כדורים פורחים רבים מהארץ ומחו"ל לצד מגוון אטרקציות מהנות; הופעות אקרובטיקה וצניחה חופשית מכדור פורח, מופע לילי מרשים של כדורים פורחים מוארים, סדנאות אקרובטיקה, הופעות ופעילויות לילדים, קיר טיפוס, בריכות שכשוך ורענון ובעצם כל מה שצריך כדי שהילדים ואתם תהנו.

היכן? גן הלאומי מעיין חרוד

מתי? 17-18 באוגוסט

כמה עולה? 170 ₪  ליומיים, 120 ₪ לאירועי יום שישי בלבד

לחצו כאן לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? קימל בגלבוע – בגלל הבשרים הנהדרים והנוף...

אחרי כל הכדורים הפורחים, הגיעה הזמן לאכול ארוחת שחיתות מעולה במסעדה הידועה קימל בגלבוע של השף שאול בן-אדרת. תמצאו כאן מנות נהדרות של בשרים משובחים, דגים טריים וטעימים כשהכל מוקפד, טרי, מיוחד וכמובן עם נוף עוצר נשימה של הגלבוע וסביבותיו. אל תוותרו על סלט סלק טרי ורביולי גבינת עזים במנות הראשונות, טי בון טלה בגריל ומנת שאטובריאן - פילה בקר עם מחית כמהין ואגוזים לצד פירה תפ"א לחבי ומושלם. הילדים יוכלו לבחור מתפריט הילדים המבורגר, שניצלונים, פסטה או קבב עם תוספות וגלידה לקינוח.

קימל בגלבוע. דרך נוף גלבוע, 04-6895566

פסטיבל הרחוב 'לה סטרדה' במדרחוב זכרון יעקב

גם הקיץ יתקיים בימי חמישי של יולי – אוגוסט, במדרחוב דרך היין של זכרון יעקב הקסומה, פסטיבל רחוב בשם 'לה סטרדה'. בפסטיבל יופיעו למעלה מ- 100 אמנים ולהקות ויתקיימו בו הופעות של מיטב האמנים בארץ לצד מגוון נגני רחוב ומוסיקה חיה, דוכני אומנות ויצירה, פרפורמנס, סדנאות לילדים, סיורים, מופעי קרקס הצגות ילדים, מייצגים מרהיבים והמון התרחשויות ששווה לראות. בין האמנים המופיעים תמצאו את ארז לב ארי, נטע וינר, אלעד אסרף טריו, ערן צור ועוד רבים וטובים וכמובן שמעבר לכל הטוב הזה יש גם קולינריה משובחת, כיאה לזכרון יעקב, עם המון דוכני אוכל מקומיים ושפע מסעדות בכל הסגנונות שרק תרצו שיש למקום להציע. 

היכן? מדרחוב דרך היין, זכרון יעקב

מתי? בכל ימי חמישי של יולי – אוגוסט, בין השעות 18:00-23:00

כמה עולה? כניסה חופשית

לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? בשרים מעולים בדוריס קצבים

אם כבר הגעתם לזכרון יעקב, חובה לאכול במסעדת בשרים ותיקה ומוצלחת כמו 'דוריס קצבים' ע"י אדם ויה מאושיות הבשר המובילות בארץ. תמצאו כאן בשר איכותי, כשנתחי הבשר המוקפדים עוברים תהליך יישון מסורתי כפי שנהוג בצרפת עם שפע של סטייקים ושרקוטרי שמחכים רק לכם, שתטרפו כמה שיותר. אסור לוותר על מבחר נקניקיות שרקוטרי של דוריס לשרינג במרכז השולחן ושכל טורף יבחר את נתח הקצבים שלו – פריים ריב, סטייק נו יורק, טומהוק או אנטרקוט. הילדים יוכלו 'לעוף' על נקניקיות וצ'יפס או המבורגר מופלא.

אנימיקס – פסטיבל אנימציה, קריקטורות וקומיקס עם 'אובן קובן' מטוקיו

חובבי האנימציה נא להתפקד! כי זה הפסטיבל המדויק עבורכם! כבכל חופש גדול, סינמטק תל אביב מקיים פסטיבל אנימציה בינלאומי. השנה הסינמטק חוגג את השנה ה-23 של חגיגת הקומיקס המופלאה הזו, שכוללת מגוון של סרטי אנימציה קצרים וארוכים, הקרנות לציון 100 שנים לדיסני עם מיטב הסרטים, מפגשים עם אמני הקומיקס הישראלים הכי מובילים שיש כמו מישל קישקה ואורי פינק, סדנאות יצירה ודוכני קומיקס, תחרות קומיקס לאומנים צעירים, תערוכות ועוד שאר הפתעות. ולא פחות חשוב מזה, סביב הסינמטק תמצאו עולם ומלואו של קולינריה איכותית וטעימה עם שפע של מסעדות שמתאימות לכל בני המשפחה המורעבים..

היכן? סינמטק תל אביב

מתי?  9-13 באוגוסט

כמה עולה? 25-45 ₪ לאירוע

לחצו כאן לפרטים נוספים.

איפה אוכלים ? 'אובן קובן' כדי לטוס לטוקיו לארוחה 'מפניקה'

אם כבר אנימציה וגם מאנגה אז למה לא אוכל יפני משובח כמו זה של 'אובן קובן'? מסעדה שמגישה אוכל רחוב יפני מושלם עם שפע של מנות מיוחדות ואותנטיות שמביאות לכם את טוקיו לצלחת. אל תפספסו את הצ'יפס וואקמה (אצות), 'טובנג'ן אודון' - אטריות אודון דקיקות עם עוף, תרד, בצל ירוק,  צ׳ילי ובוטנים ברוטב סויה שעועית שחורה וביצת עין, את

הקופנגן קארי - קארי אדום פיקנטי עם חלב קוקוס, עוף, תפוח אדמה מוגש עם אורז מאודה, בתחום הסושי קחו פלטת סודי לזוג הכוללת:  2 ניגירי 2 רולים 1 מאקי ולילדים מומלץ לקחת פאד – תאי או את מנת האטריות אודון המצוינת.

פסטיבל האורות בנמל תל אביב עם 'רשל בנמל' לסעודה מרוקאית מושלמת

פסטיבל האורות מגיע בחודשי יולי – אוגוסט לנמל תל-אביב ואין ספק שהוא אחת האטרקציות היותר שוות ומוארות של הקיץ. תמצאו כאן עשרות מיצגי אורות בגדלים וגבהים מטורפים שנעשו ע"י אמנים בינלאומיים בטכניקות מסורתיות, לצד חדשנות טכנולוגית של תאורה צבעונית שתשאיר אתכם פעורי פה. המיצגים בפסטיבל האורות קשורים לעולמות הטבע- בעלי חיים, צמחים, יצורי ים, יצורים אגדיים ומיתולוגיים ,שיתנו לכם הצצה לעולמות שונים כמו עולם הים, ג'ונגל וספארי, דינוזאורים ודרקון – חלק מהמיצגים  אינטראקטיביים ותוכלו לגעת ולשחק אתם וכמובן לעשות 'סלפי' מנצח.

המיצגים יהיו פזורים ברחבי הנמל וביניהם תפגשו: פנדות ענק, תמנון עצום, מנהרת קשתות מאלמוגים, דרקון דרקוני, משפחת אריות, עכביש ענק, להקת פלמינגו ועוד.

מתי? 6-17 באוגוסט, בין השעות 18:30 עד 23:00.

היכן? רחבי נמל תל אביב

כמה עולה? הכניסה ללא תשלום.

לפרטים נוספים.

איפה אוכלים? 'רשל בנמל' – מיטב מאכלי מרוקו בטעמים מושלמים

אם בא לכם ארוחה טעימה ומנצחת לאחר פסטיבל אורות מרהיב, 'רשל בנמל' היא התשובה בשבילכם. מסעדה מרוקאית נהדרת של סבתא רשל שהעבירה את כשרון הבישול שלה לנכד, השף דודו בן אבו, שרקח את מיטב תבשילי העדה המסורתיים עם ניחוחות וטעמים נפלאים שיגרמו לכם לרצות ולאכול גם את הצלחת. המנות הראשונות אל תוותרו על פרנה עם מגוון מזטים מרוקאים לצד ריבת מטבוחה וקוסקוס מעולה! בעיקריות תיקחו לשרינג את מנת לחי עגל – בשר ראש בבישול ארוך, ציר בקר ופלפלים, חומוס, כוסברה וקוסקוס, טאג'ין קציצות דגים המופלא ואת מנת ספריבס טלה ההורסת עם בצל מטוגן ואפונה. לילדים יש תפריט מיוחד הכולל מיני קוסקוס לילדים, שניצלונים או מיני בורגר.

פסטיבל מוזיקה על הים במרינה הרצליה על 'ביסטרו 56', לנוף ולטעם

עיריית הרצליה מקיימת הקיץ פסטיבל מוזיקה במרינה של הרצליה, בכל ימי שלישי של חודשי יולי - אוגוסט 2023. 'מוסיקה על המים' הוא פסטיבל מוסיקה שמביא אליו עשרות אומנים מוזיקליים מתחומים שונים: משוררי, זמרים, מלחינים, כוכבי רוק ועשרות הופעות מחווה, קאברים ושירה בציבור של שירים ישראלים שהפכו לחלק מהתרבות שלנו ויחזירו אתכם לימים יפים יותר. 

היכן? מרינה הרצליה

מתי? ימי שלישי מה- 1 ביולי-1 באוגוסט

כמה עולה? כניסה חופשית

לחצו כאן לפרטים נוספים.

פסטיבל 'אוטו אוכל' ירושלים – מיטב הקולינריה הירושלמית במתחם אחד

יריד האוכל של ירושלים הוא חוויה שאתם חייבים לחוות, להנות, לטרוף, לרקוד, כי מדובר בהפנינג של ממש שמפגיש אתכם עם מיטב השפים והמסעדות המובילות בעיר, כשכל גדולי השפים מבשלים במשאיות אוכל (food trucks)! בין דוכני המזון תוכלו לטעום ממסעדות כמו: אנג'ליקה, ג'קו סטריט ,לוצ'יאנה ,פרינג', רחל בשדרה, הכנענית, איירון בר, שמאלץ, באשר, בלאק איירון, פיורי, גאקו סאן ועוד, בזמן הזלילה תוכלו להנות מהופעות של הרכבים מוסיקליים ו-dj מובילים ולפזז צלילים של: אקרופוליס, מאיה סול, מורן לוי, גוטה – גוטה ועוד.

היכן? גיא בן הינום ירושלים

מתי? ימי שלישי של יולי אוגוסט, בין השעות 18:00-23:00

כמה עולה? עד 40 ₪ למנה, שימו לב שניתן להזמין שוברי ארוחה מראש ולחסוך המתנה בתורים!

לחצו כאן פרטים נוספים.

היכן אוכלים? כאן וכמה שיותר!

מאחר ומדובר בפסטיבל אוכל כדאי פשוט לעבור בין הדוכנים השונים ולדגום את המנות של המסעדות השונות שמחיר מעולה! פסטות, מאפים, כריכים, ארנצ'יני מושלם, פולנטה הורסת, כנסו לתפריט של כל המסעדות ותוכלו להתרשם ממבחר של קולינריה ירושלמית משובחת

פסטיבל חוצות היוצר עם כמה שיותר מ'לחם בשר'

השנה פסטיבל חוצות היוצר חוגג 47 שנה להיווסדו ויתקיים כדרכו בבריכת הסולטן בירושלים אל מול חומות העיר העתיקה. במתחם ישתתפו מעל ל- 150 אמנים מהארץ ומהעולם (אורוגוואי, אקוודור, בוליביה ועוד מדינות רבות ומדהימות) שיציגו את מיטב עבודותיהם בתחומי יצירה מגוונים כמו:  ציורים, קרמיקה, צורפות ותכשיטים, אריגה וטקסטיל, יודאיקה, צעצועים, אומנות בטכניקות מעורבות, עבודות עץ ועוד. מעבר לביתני האומנות בפסטיבל ישתתפו אמנים רבים וידוענים, כשמדי ערב תתקיים הופעה בשעה 21:00 של אמנים מובילים כמו: שלומי שבת, ריטה, שירי מימון, סטטיק, התקווה 6, אהוד בנאי, אביב גפן. מעבר להופעות יהיו במתחם פעילויות לילדים, תערוכת פופ-אפ, אמני גרפיטי ומיצגים ויזואליים שונים ומרהיבים, בקיצור חוויה מושלמת לכל בני המשפחה ועוד לא דיברנו על שפע הקולינריה שסביבכם!

מתי? 7-19.8.2023, ימים א' – ה' – 18:00 – 23:00, מוצ"ש – 21:00 – 24:00

היכן? בריכת הסולטן, ירושלים

כמה עולה? מבוגר: יריד + מופע 129 ₪, מבוגר: יריד ותערוכה בלבד: 30 ₪

לחצו כאן לפרטים נוספים.

פסטיבל סרטי הילדים לסוף החופש הגדול עם מנות בגדול, אצל נאפיס

מי אמר שבדרום אין פסטיבלים שווים? באר שבע יוצאת הקיץ עם מיזם מגניב לכל בני המשפחה, פסטיבל סרטי ילדים חדשים במחיר מיוחד של 10 ₪ לכרטיס! חוויה שווה ביותר שתגרום לכולם להנות עם מיטב הסרטים, כמו למשל:  בית ספר לחיות מדברות ,כלב מי שמנגן 3, גיבורה בהפתעה, עפים על הירח ועוד, בסיום הצפייה תוכלו ליהנות מהמסעדות שממוקמות ממש ליד!

היכן? המשכן לאמנויות הבמה, שדרות יצחק רגר 41, באר שבע.

מתי?  27-31 באוגוסט, הקרנות יתקיימו בשני סבבים בשעה 11:00 ובשעה 17:00

כמה עולה? 10 ₪ 

היכן אוכלים? בנאפיס – בגלל גודל המנות, הגיוון והטעם

הסלוגן של נאפיס הוא 'לאכול מכל העולמות' וזה כל כך מדויק ונכון, תמצאו במסעדה הזו הכל מהכל, אוכל טעים, מנות ענקיות ומשביעות ובעיקר תפריט מגוון שכולל את כל העולמות: ישראלי, איטלקי, אמריקאי, המזרח הרחוק ומה שיפה פה זו העובדה שלכל בני המשפחה יש מה לאכול כאן וכולם יוצאים מרוצים ומסופקים! ההמבורגר צ'יפוטלה מעולה וכולל נתחי אנטריקוט על המבורגר בקר, רוטב איולי צ'יפוטלה וירקות, צ'יפס וקולסלאו, ב'איטלקי' תוכלו להזמין מנה שכבר נכחדה מהעולם והיא תמיד מושלמת  - תפוח אדמה מוקרם בשמנת ופטריות לצד פיצה פרימוורה נהדרת. מנת הכבד והפירה טעימה ובכלל הוופל צ'יפס כאן 'הורס' וחובה לטרוף ממנו. הילדים ייהנו מתפריט מפנק במיוחד של פיש & צ'יפס, שניצלים, פנה, המבורגר ועוד..

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
7
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon