נגישות
נגישות

ארוחת ליל הסדר 2023 במסעדה - איפה כדאי לאכול?

ליל סדר רומנטי, ים תיכוני, הודי או אולי ספרדי? במיוחד לכבוד חג הפסח סדרנו לכם ארוחת חג משובחת, כדי שתצאו מעבדות לחירות עם מנות בלתי נשכחות

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 28/03/2023, 10:23 תאריך עדכון: 04/04/2023, 12:19
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חכם, מה הוא אומר? 'תחסכו מעצמכם את המכה ה - 11!'.

ביום רביעי, 5-4-2023, כולנו נחגוג את ליל הסדר באושר רב, אבל יש כאלה – החכמים שבחבורה, שיחגגו אותו במסעדות מבלי לחוות את מכות מצרים ויצאו, הלכה למעשה, מעבדות לחירות! מי לא אוהב את ליל הסדר? הרי 'מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? השתנה ועוד איך השתנה! חודש לפני ארוחת החג של ליל הסדר, אתם עמלים על תכנון תפריט, קניות, מפרפרים את כל בני הבית שיעזור לכם בהכנות, מכשירים את הבית בנרות, צורחים על כל כולם, ובעיקר עולים על העצבים.

אז כדי למנוע את כל הסיוט המתמשך הזה, הכנו לכם אופציות לארוחות חג במסעדות שוות - כשתאכלו בהן לא תצטרכו להניד עפעף ולא להעיף על הבעל כפכף, תוכלו לשבת בשקט, בנחת, בלי היסטרית ההכנות ולראות את המנות מגיעות אליכם אחת אחת לשולחן - שמחות, טעימות, מנחמות ועם צלחות שלא צריך לשטוף בסיום הארוחה, אין יותר טוב מזה. אז… כדי שתוכלו לחגוג את חג הפסח בצורה שונה ומיוחדת, רקחנו עבורכם ארוחות ליל הסדר עם התפריטים הכי מגוונים, ומנות טעימות שיעשו לכם ולאורחים שלכם 'וואו' אחד גדול בחג.

ליל סדר 2023צילום: שאטרטסטוק

ליל הסדר 2023 במסעדה - למה כדאי?

קודם כל, בואו נודה על האמת, רבים מאיתנו חיים עם פנטזיה לפיה הם מינימום שף מדופלם עם כוכבי מישלן, כזה שאורחיו וסועדיו ילקקו את האצבעות בתום הארוחה וישאבו את הצלחת פנימה מרוב שלמות הטעמים. אבל בואו, בפועל, המציאות עגומה יותר ואורחים רבים מתבאסים על כל ביס ורק מייחלים שתגיע לסיומה עוד ארוחת חג אפרורית ודלוחה שמביאה אותם למחוזות הקצה של עצמם. כמובן שמפאת הנימוס הם לא יגידו מילה, יחייכו ויגידו שהיה טעים ויברחו לחור ממנו באו בתקווה שבשנה הבאה מישהו כאן יתעורר ויזמין אותם למסעדה!

ארוחת ליל סדר במסעדה חוסכת בלגן וטרחה מיותרת עבורכם, עוגמת נפש לסועדים שלכם ותמורת סכום כסף בינוני – גבוה תוכלו לקבל סעודה מוצלחת, טעימה שעושה טוב לאורחים ולנשמה וכמובן שהבית נשאר מסודר ומצוחצח, כך שבסיום הארוחה תוכלו לנחור כמו משוגעים. אז צאו למסעדות ותראו שקריעת ים סוף הייתה שווה את זה!

ארוחת חג במסעדה

מסעדת שטרודל - לחגוג ליל סדר בסגנון ים תיכוני לרומנטיקנים שבחבורה

שטרודל היא מסעדה ים תיכונית הנמצאת בבניין טמפלרי מהמם ורומנטי שנבנה לפני כ- 150 שנה, אשר יכניס אתכם מיידית לאווירת חג אלגנטית וקסומה. במקום תמצאו תפריט שמשלב בין ים תיכון למטבח הצרפתי עם קריצות עדכניות. לצד התפריט הרגיל והמצוין של המסעדה, תמצאו שפע של מנות פתיחה ועיקריות במיוחד לליל הסדר.

ראשונות: שפע של מנות פתיחה שיוגשו למרכז השולחן וביניהן: סלט שנקליש, סלט עשבים, סלט שוק.

ביניים: טרטר דניס, כרובית על הפלנצ'ה וקרפצ'יו חציל.

עיקריות: בעיקריות תוכלו לבחור בין מנת עופיון במילוי פירות יבשים, נתח אנטריקוט מיושן, צלעות טלה, פילה בקר או דג לברק בתוספת של תפוח אדמה, פירה או אורז. 

קינוחים: הארוחה כוללת את אחד מקינוחי הבית.

מחיר: 250 ₪ לסועד, 125 ₪ לילד, שימו לב הארוחה תתקיים בשני סבבים בליל הסדר בשעות 18:30 ובשעות 21:30.

שטרודל המושבה הגרמניתבאדיבות "שטורדל"

שטרודל. שדרות בן גוריון 39, המושבה הגרמנית, חיפה, 053-9344986

ראסיף 33 – ליל סדר בלתי נשכח עם המיטב של המטבח הערבי

אם חשקה נפשכם בליל סדר בסגנון אחר, לכו לחגוג את החג במסעדת הביסטרו ראסיף 33. המקום מציע תפריט מעולה הכולל מגוון מנות מהמטבח הערבי הגלילי, עם חומרי גלם שמגיעים מהשוק המקומי. בכל ליל סדר מתקבצים במסעדה עשרות משפחות מאושרות שבאות לסעוד לבן עם אוכל משובח וטעמים שעושים חשק לעוד - חובה להזמין מקום מראש וכמה שיותר מהר!

מנות ראשונות: טבולה ירוקים עם לבנה, שמן זית, סלקים כבושים, בורגול חום ושקדים, ירקות שוק עם לאבנה שנקליש, קובנייה טלה, טרטר ים עם קראמבל פלאפל, יוגורט, לימון כבוש, עלים ירוקים, חריף, סומק ושמן שושקה.

מנות עיקריות עראייס לבנוני, טלה טחון, צנוברים, סלסה עגבניות צלויה, טחינה, שום קונפי ובהאראת, שיפוד שרימפס בשמן זרעי שומר עם עלי דפנה, סלט משוויה לימוני. ספיחה תרד -  בצלים לבנים, סומק, גבינת פטה, צנוברים ושום קונפי, מסחאן דגים -  בצל קונפי, סומק, שקדים, פטרוזיליה וגרגירי נחלים, שיפוד מוסר ים עם טביחה עגבניות, שיפוד במיה, גרגרי חומוס תטבילה וכמובן סינטה עגלה בגריל עם תפוח אדמה קריספי, אספרגוס וחרדל. 

מחיר: ע"פ התמחור שמופיע בתפריט המקום.

ראסיף 33 - דרך העצמאות 33, נמל יפו, 053-2551991

וילה מארה - בשביל לקרוא הגדה בטעמים ים תיכוניים מושלמים 

וילה מארה מציעה במיוחד לליל הסדר ארוחה כיד המלך עם שפע של מנות מעולות שיוגשו למרכז השולחן לשרינג חגיגי ובלתי נשכח. השרינג כולל מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים ושתייה שזורמת אשר מבעבעת את המה נשתנה' שלכם.

ראשונות: גרבלקס סלמון, איקרא, רוסטביף בקר עם איולי חרדל, פטה כבד עוף עם ריבת שרי בציפוי פיסטוק, גפילטע פיש עם חזרת, דג ים בבישול איטי עם כוסברה, פלפלים ורוטב עגבניות.

ביניים: פטריות אליו אוליו, פילה דניס עם ירקות קלויים.

עיקריות: מנות המוגשות למרכז השולחן – פרגית קייג'ון, שורט ריבס צלויים 8 שעות בתנור אבן, לזניה בקר עם תרד ובזיליקום, אורז מתובל ותפוחי אדמה מדורה.

קינוח: פטיפורים מסתובבים, סורבה מנגו.

משקאות: מיץ פירות יער, לימונדה ביתית, מים מינרלים, שתייה חמה, יין אדום, יין לבן מבעבע. 

מחיר: 450 ש"ח לסועד.

וילה מארה תל אביבבאדיבות "וילה מארה".

וילה מארה. הרברט סמואל, 88, תל אביב, 053-9416128

אינדירה – ליל סדר בסגנון הודי עמוס בטעמים וניחוחות של חג מהודו ועד כאן

מסעדת אינדירה הוותיקה שמביאה את מיטב טעמי הודו לקהל הישראלי פותחת את שעריה לחגיגת ליל סדר מיוחדת, כזו שלא חוויתם אף פעם – חוץ מבוגרי טיולי הודו שלבטח בילו לפחות ליל סדר אחד בבית חב"ד בדלהי. שפע של ריחות, טעמים, תבלינים כמיטב המטבח ההודי שהותאמו במיוחד לחג הפסח וזה המקום לציין כי כל שולחן יזכה בצלחת פסח כהלכתה הכוללת: זרוע, ביצה, מרור, חרוסת, כרפס ומצה.

מנות ראשונות: בין המנות תמצאו כמובן גפילטע פיש – אמנם לא בטוח שההודים עצמם היו 'עפים' על זה אבל כאן עושים את זה מושלם, חריימה חריף, מרק לבחירה – מרק עוף, מרק דאל.

מנות עיקריות: במנות אלו יכללו מיטב מטעמי המסעדה, ירקות מבושלים עם אורז בסמטי, מנות אהובות כמו פלטת מיקס בשרים מהטנדורי, ביריאני ירקות, אלו גובי – כרובית עם קוביות תפוחי אדמה בתבלינים הודיים וג'ינג'ר.

קינוחים: הסועדים יקבלו גלידה הודית ביתית.

מחיר: 299 ₪ לסועד, 150 ₪ לילד

אינדירה תל אביבבאדיבות "אינדירה"

אינדירה. שאול המלך 4, תל אביב, 053-9441101

באבא יאגה – לחגוג ליל סדר בקונספט צרפתי, רוסי, ספרדי עם רחש גלי הים

באבא יאגה היא מסעדה מיוחדת שמביאה את ניחוחות המטבח הצרפתי, הרוסי והספרדי, עם סטנדרט קולינרי גבוה בניצוחה של השפית מריה פיסנץ המשלבת בבישול שלה בשרים עסיסיים, פירות ים, דגים טריים והמון תשוקה לאוכל. בחג הזה, באבא יאגה מקיימת את ליל הסדר המסורתי שלה עם מנות המסעדה האהובות לצד מנות קלאסיות של המטבח היהודי המתאימות לחג בתפריט קבוע מראש.

מנות ראשונות: לחמניות פסח טריות, חמוצי הבית – כרוב, מלפפונים, עגבניות בהחמצה ביתית, סלט ירקות, סלט שוק, פטה כבד עוף, סלמון גרבלקס – סלמון נורבגי טרי בכבישה קרה עם שמנת חמו, גלילת פילה עוף עם פיסטוק חלבי ויין מרסלה, רוסטביף צלוי ברוזמרין, פילה דג ים טרי אפוי בתנור המוגש ברוטב עגבניות ופלפלים, גפילטע פיש עם חזרת ודג מטיאס הולנדי צעיר עם בצל מוחמץ. 

מנות ביניים: מרק עוף עם קניידלך, כבדי עוף עם בצל מטוגן ויין.

מנות עיקריות: פילה סלמון נורבגי טרי אפוי בתנור, יקיטורי פרגיות במרינדת הבית, ביף בורגניון – קדירת בשר מסורתית של מטבל בורגונדי צרפתי עם ירקות שורש, שוק טלה מפורק מהעצם.

קינוחים: קינוח הבית לצד פירות עונתיים וטריים.

משקאות: בקבוק סן פלגרינו+ בקבוק אקווה פאנה, בקבוק תירוש ענבים ובקבוק יין.

מחיר: המחיר נע בין 480-580 ש"ח בהתאם למועד ההזמנה, מקום במסעדה ומספר אורחים.

באבא יאגה תל אביבצילום: שאטרסטוק

באבא יאגה.  הירקון 12, תל אביב, 053-9444039

דליקטסן - ליל סדר עם שפע של חבילות חג שמתאימות לכל סועד

דליקטסן מזמינה אתכם לקבל תפריט ארוחת ליל סדר מנצח עם מיטב המנות, התוספות והקינוחים -  ישנן כמה חבילות ואם תבחרו את כולן צפויה לכם סעודה מנצחת לחג. 

'חבילת חובה' לליל הסדר בעלות של 290 ₪ הכוללת:  גפילטע פיש - 6 יחידות, מרק עוף צח - 900 גרם, קניידלך - 12 יחידות, כבד קצוץ - 500 גרם, חזרת אדומה - 180 גרם, חרוסת תמרים - 240 גרם, חבילת מיני מצות.

'ארוחת פסח מזרח אירופאית' בעלות של 918 ₪ הכוללת:  500 גרם כבד קצוץ, צנצנת חזרת אדומה , 6 קציצות גפילטע פיש, מרק עוף ל-6 סועדים, 12 יחידות קניידלך, 500 גרם סלט מלפפונים, 500 גרם צלי בקר בבישול איטי עם גזרים צרובים בתנור, תרנגולת צלויה בגלייז פפריקה ושום, עם תפוחי אדמה בתנור ושעועית ירוקה, קילו פירה תפוחי אדמה, לבבות חסה, ויניגרט שמפניה.

'ארוחת פסח ים תיכונית' שעולה 1140 ₪ הכוללת: פילה טרי של דג נסיכת הנילוס עם שומר ולימון כבוש - 8 יחידות, ארטישוק ממולא בשר - 8 יחידות, תבשיל כתף טלה עם קישואים ממולאים באורז ונענע, תפוחי אדמה וראשי שום - מגיע בסיר אלומיניום, מקלות גזר מוחמץ - 500 גרם, מטבוחה - 250 גרם, חציל בחומץ - 250 גרם, סלט כרוב מוחמץ - 300 גרם, סלט חצילים במיונז - 250 גרם, כרובית צלויה בתנור - 500 גרם, מיקס עלים לסלט עם ויניגרט חרדל.

מספר סועדים – כל הארוחות בנויות לארוחה של 6-8 סועדים, לכן מומלץ לשלב כמה מהן יחדיו.

מתי? כדאי לבצע את ההזמנה כמה שיותר מהר ויפה שעה אחת קודם!

כתובת: אופנהיימר 9 תל אביב, info@delitlv.co.il ,03-9681010 

בראסרי - בגלל הביסטרו המפנק, הנוף ההורס והטעמים הנפלאים

בראסרי היא אחת המסעדות הנכונות לחגוג בה את ליל הסדר, היא ממוקמת בנוף מושלם של הרי עין כרם, במבנה הכי ירושלמי שיש עם קומת גג פתוחה ואוכל משובח וטעים שהופך את החג לשלמות!

מנות ראשונות: קרפצ'יו פילה בקר, קטאייף שרימפס, בלבד עלים ומרציפן, סביצה ועוד.

מנות עיקריות: פילה עגל, מחבת פירות ים, פילה לוקוס, שוק אווז קונפי, אוסובוקו טלה וריזוטו פטריות וטרד. 

שתייה: מים מינרלים ושתייה יחולקו חופשי לאורך כל הארוחה כולל קינוח הבית בסיומה. 

מחיר: 385 ₪ לסועד

בראסרי ירושליםצילום: שאטסטוק

בראסרי. המעיין 15, עין כרם, ירושלים, 053-5495116

** חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים. 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסעדת שטרודל בחיפה
053-9344986
ראסיף 33 בחיפה
הזמנת שולחן
053-2551991
וילה מארה TLV בתל אביב
053-9416128
אינדירה בתל אביב
053-9441101
בראסרי  בירושלים
053-5495116

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!