נגישות
נגישות

יום האושר הבינלאומי - 7 המנות שיעשו לכם אושר בלב

איזה אוכל הכי מעורר בכם אושר? פיצה, סושי או המבורגר מושחת? במיוחד ליום האושר הבינלאומי, בחרנו את המנות הכי שוות ומדליקות שיעשו לכם אושר אמיתי בלב, בגוף ובנשמה.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 16/03/2023, 16:42
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כולנו כבר הבנו שיש קשר ישיר בין שמחה ואושר לבין הבריאות שלנו! 

ואפילו מחקרים מוכיחים כי השמחה שלנו משפיעה ישירות על מערכת העצבים בגוף, ויכולה לגרום להפחתה משמעותית בסיכון למחלות כרוניות, ובשורה התחתונה להפוך אותנו ליצורים בריאים יותר. ככל שנהיה חיוביים יותר, אופטימיים שעונדים משקפיים ורודים שהופכים את המציאות ליפה יותר כך נחיה יותר, נאהב יותר וכמובן שהבריאות שלנו תגיד לנו 'טנקס' ענק, וכאן נכנסת לתמונה הקולינריה… כי הוכח שיש קשר ישיר והדוק בין מצב הרוח שלנו לאוכל, אז המשוואה פשוטה מאוד: תאכלו אוכל מעולה, יהיה לכם מצב רוח נפלא והבריאות שלכם תהיה בשמיים. 

אז במיוחד לקראת יום האושר הבינלאומי שנחגג השנה בתאריך 20.3 רקחנו עבורכם את המנות שיעשו אתכם למאושרים באמת, אוכל מעולה שיפתח לכם את צ'אקרות התשוקה ואת האנרגיות הנכונות להיות שמחים ומאושרים. 7TOP  - שווארמה, המבורגר, פיצה, קלמרי, גלידה, סלטים מפנקים, פנקייק בננה, מנה מאושרת לכל אחד מימי השבוע כדי שיהיה לכם שבוע מנצח של שמחה ותאווה קולינרית. 

איזה מאכלים עושים אותנו מאושרים ושמחים?

שוקולד מריר, עשוי מקקאו שעוזר בהעלאת הורמון המצב רוח סרוטונין.

בננות מביאות אנרגיה ומכילות טריפטופן – כימיקל שמשפיע על המוח בוויסות מצב הרוח שלנו.

ירקות ועלים ירוקים פשוט בגלל שהם מכילים חומצה פולית שמעלה את האנרגיה בגוף.

כורכום הידוע כמפחית דיכאון ועוזר להעלאת מצב הרוח.

קטניות כמו שעועית, חומוס, אפונה, עדשים שמכילות מגנזיום שעושה טוב לנשמה.

שמרי בירה שמכילים ויטמין B שמעלה את מצב הרוח.

פירות יער מדליקים כמו אוכמניות, דובדבנים, פטל שהם ממש כמו נוגדי דיכאון טבעיים.

ירקות ופירות שמסדרים לנו עושר של נוגדי חמצון ויטמינים שמאזנים את מצב הרוח ואת דג הסלמון האהוב והמוכר הוא דג עשיר באומגה 3 והוא נחשב כמעולה למניעת דיכאון ולשיפור מצב הרוח. 

קלמארי של אוזריה עם שוקולד מריר מתוק לאורגזמה של חיוכים

עבור חלק מהאנשים פירות ים הם פסגת האושר בגלל הטקסטורה, הטעמים וניחוח הים הזורם בין המנות למסעדה, מספיק צלחת של קלמרי כדי לגרום להם להרגיש אריסטוקרטים בריאים. וכאן נכנסת לתמונה אוזריה, מסעדה ים תיכונית שנמצאת בלב ליבו של שוק לוינסקי, המשלבת בין אוכל ים תיכוני מעולה, מיקום צבעוני, לאווירה רועשת שכבר מכניסה מצב רוח טוב לגוף. תמצאו כאן שפע של מנות מיוחדות שירימו לכם את החשק לחיות – מנות פתיחה מיוחדות, מנות צמחוניות לצד בשרים ודגים וקינוחים בלתי נשכחים שיסגרו את הארוחה התענוג גדול.

מדד האושר? מנת קלמרי סגול בשעועית שחורה עם חמאה וצ'יפוטלה  - מנה חכמה המשלבת בין מאכל ים אהוב שעושה 'נעימי' בבטן ובבריאות ולקינוח קחו טארט או-שוקולה - בצק שקדים עם שוקולד ולרונה ומלח מאלדון מעושן, אם צריך, תתרצו לעצמכם שזה בריא בגלל השוקולד וזה... מה שבטוח ששילוב המנות יעלה חיוך בנשמתכם.

צילום: אוזריה

אוזריה. מטלון 44, פלורנטין, 053-8094251

בורגר סאלון בשביל ההמבורגר שמביא חיים

ביננו? אין על פאסט פוד נוצץ כאופציה לאושר קיומי - המבורגר עם קציצה עסיסית, טרייה, שמנמנה ונוטפת... יאמי. רשת בורגר סאלון מכניסה לסלון שלה את אוהבי הז'אנר עם המבורגר איכותי שעשוי מבשר שמגיע ישירות מחווה בעמת יזרעאל, עשרות תוספות טופינג ושחיתות של אושר בפה עם לחמנייה טרייה שסוגרת את האירוע בפה.

מדד האושר? ווילד בורגר כפול עם גבינה עם תוספת של שמנת פלפלים, אסאדו מעושן ואמנטל וצ'יפס מושלם ליד, תוכלו להתנחם בחסה, עגבנייה ומלפפון כבריאים ובהמבורגר עצמו כתרופה לאושר נצחי.

בורגר סאלון. סוקולוב 111, רמת השרון, 053-9387643

שווארמה אבו אדם בגלל השווארמה הכי לא אנושית שטעמתם, ביס ואתם באופוריה של הלייף

פיתה ספוגה ברוטב בשר ועמבה עם שווארמה שמנונית וטעימה זה מה שגורם לישראלי המצוי את התענוג היומי הכי גדול שהוא ביקש לעצמו, כל מי שחווה וראה גבר אוכל שווארמה יודע כי זה האושר בהתגלמותו, עם הלכלוך, עם מיליון המפיות ועם הכתמים שעל החולצה. שווארמה אבו אדם היא מהשווארמות הכי מדוברות בארץ שצולה את הסייח' עצמו בתור בור אש ולשווארמה יש טעמי עישון מטורפים שידליקו לכם את כל חוש הטרף. בעלי השווארמה עבד מרעי משחזר את שיטת הבישול שהכיר בילדותו ומאז המקום הפך כמקום עלייה לרגל לאוהבי האושר הנצחי הזה שנקרא שווארמה. 

מדד האושר? שיפוד שווארמה ענקי שצץ ממעמקי האדמה עטוף בשכבות של נייר כסף לאחר שעות עישון רבות לצד עופות שלמים שניצלים באש ובשר טלה וכבש – בקיצור חגיגית בשרים הכי מנצחת והכי מיוחדת שתקבלו ליום מלא יצרים שישחררו את כל האנדורפין של האושר.

שווארמה אבו אדם. קלנסווה 5614, 09-742-3393

אנטוניס מכין לכם פיצות ליום של אושר ועתיד של חיוך

פיצה נבחרה במשך שנים כאחד המאכלים שהכי גורמים לאושר אצל אנשים ולמה? כי היא תמיד טעימה, משביעה, חברותית ואין מה לעשות -  סלייס אחד של פיצה מכיל בתוכו כל מה שצריך בעולם הזה! ולשם כך התכנסנו באנטוני'ס, כאן תמצאו ממלכה שלמה של כל הפיצות בעולם בהשראת המטבח האיטלקי הקלאסי עם מיטב חומרי גלם מאיטליה וכל התוספות שאי פעם רציתם לקבל. 

מדד האושר? בפיצות האדומות כדאי ללכת על לה גרקה - רוטב עגבניות ביתי, קישואים ,בצל, 

גבינת פטה, קונפי עגבניות, זיתי קלמטה, לה סיציליאנה ולה פרמיג'אנה עם רוטב עגבניות ביתי, מוצרלה, חצילים, פסטו, פרמזן. בפיצות הלבנות כדאי לקחת את  לה רגנאר - רוטב גבינה ביתי, מוצרלה, סלמון מעושן, קישואים, קממבר.

אנטוניס. שושן 4, ירושלים, 053-6228321

על כנפיים ופנקייק בננה לחגיגות האושר העולמי בבית הפנקייק המקורי

עכשיו אנחנו מייצרים לכם את הסיבה האמיתית לארוחת שחיתות ולביס האושר האולטימטיבי שרציתם לקבל. בבית הפנקייק המקורי יש למעלה מ-50 סוגי פנקייק וכל המאכלים שעושים אנשים לשמחים עד כדי כך שממש בא לכם שינעלו אתכם שם עם איזה טרנינג מידה 60 ותאכלו עצמכם עד כדי התפוצצות.

מדד האושר?  להתחיל במנת כנפיים מעולה בציפוי פריך בליווי רוטב שמנת, צ‘ילי מתוק ואז לאחר שנפתח התיאבון תזמינו את פנקייק הבננה – פנקייק שמנמן, אוורירי וטעים להפליא עם חתיכות שלמות של בננה שתמיד עושה בריא לגוף.

צילום: בית הפינקייק

בית הפנקייק המקורי. הרצליה, 053-9444109

ירוקים זה החיים  - על הסלטים של משק ברזילי שמצמיחים אושר ובריאות

כבר רמזנו לכם שירקות וירוקים וכל סוגי העלעלים גורמים לאנרגיה לזרום בגוף ומשחררים את חומצות והוויטמינים שצריך כדי לתחזק גוף בריא, משק ברזילי מגשימה סלטים כאלה בדיוק! מסעדה צמחונית אורגנית שכבר מזמן הפכה לדרך חיים עבור קהל לקוחותיה ועכשיו הגיע תורכם, דווקא ביום האושר הבינלאומי לדגום את טיבו של האושר הבריא עם עושר הוויטמינים והטעמים שבו.

מדד האושר: אנטי פסטי  - ירקות אורגנים עונתיים אפויים על לאבנה קשיו לצד פטה שעועית שחורה המכילה מגנזיום שמדכא חרדות ומשדרג את האושר, עם קונפי בצל וקרקר כוסמת וזרעים שונים לצד ירקות ממולאים. מובטחת ארוחה בריאה וטעימה להפליא שעושה אושר בגוף, במערכת העיכול ובנשמה.

משק ברזילי. אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב, 053-9443886

מקס ברנר הבן זוג של האושר ואשתו של השמחה

צריך להודות שמקס ברנס הוא מעוז האושר כמו בית הממתקים של עמי ותמי או הנזל וגרטל – תלוי את מי שואלים. יש כאן כל מה שעושה אנשים למאושרים מקינוחים מושחתים בטירוף, עוגות, שוקולדים ושפע של משקאות שיעלו את רף הסוכר בדם וחדוות האושר והקלוריות שמרגישות כאן בבית ושולפות את המיטב שלהן. גלידה שכבר מזמן הוכח מדעית כמה שהיא עושה טוב לאנשים ולא משנה הגיל, מוצא, ארץ, כי כולם אוהבים להשתולל עם גלידה, לעמוד שעות מול כל הטעמים ולאהוב את החיים וכמובן שוקולד מריר שהוכחנו לכם כמה שהוא פשוט יעשה לכם טוב.

מדד האושר ? מנת השרינג הבלתי מנוצחת הכוללת: סופלה שוקולד, וופל שוקולד צ'יפס, מיני מילקי, קרפ נוגט, גלידה, פונדו עם דיפ של שוקולד מריר, מרשמלו וגרילר לצלייה, מיני מאפינס לטבילה, פירות טריים ושוקולד חם ששופכים מעל. שילוב של השתוללות חושים עם אלמנטים בריאים כמו שוקולד מריר, פירות וגלידה לנשמה.

סניפי הארץ השונים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אוזריה  בתל אביב
הזמנת שולחן
053-8094251
בורגר סאלון רמת השרון ברמת השרון
053-9387643
אנטוני'ס פיצה בירושלים
053-6228321
בית הפנקייק המקורי בהרצליה
053-9444109
משק ברזילי בתל אביב
053-9443886
מקס ברנר רוטשילד בתל אביב
053-9439466

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!