נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדות ליד הים, מסעדות על הים או מסעדות עם הנוף לים ולנחל... זה לא ממש משנה כל עוד יש מולכם מים מפכים שפותחים את כל צ'אקרות האהבה על רקע הסתיו הקריר, שהגיע אלינו לאחרונה. איך שלא תסתכלו על זה, הסתיו מחדיר רומנטיקה לוורידים ומפזר התרגשות באוויר. אז לכבודו של הסתיו הסגרירי, היפה והקצר כל כך, נסענו לאורך החוף כדי ללקט עבורכם את מסעדות הים הכי שוות וטעימות של סתיו 2022, כאלה ששווה לצאת מהבית למענן עם המשפחה, בת הזוג או הדייט התורן של היום ולאכול ים.

מסעדות עם נוף לים

'על הנהר' שעל שפת ים כנרת  - לקרניבורים של סתיו עם נוף שנאהב

'על הנהר' היא אחת המסעדות הנפלאות בצפון! מדובר במסעדת בשרים משובחת שנמצאת על גדת הירדן הכוללת תפריט עשיר שמתאים לכולם עם דגים, מנות בשרים, פירות ים ואוכל בסגנון ים תיכוני. בראשונות חובה לקחת את ריזוטו הפטריות, שיפודי שרימפס בגריל וסביצ'ה דג ים לצד לחם ומטבלים, בעיקריות כדאי לקחת את הפילה לברק - קרם לאבנה, ריזוטו ארטישוק, תרד, עגבניות לחות, שקדים קלויים ושמן בזיליקום ולזוגות שבינכם החושקים ברומנטיקה מומלץ לעשות שרינג של פלטת בשרים מפנקת הכוללת אנטרקוט (300 גר'), סינטה (300 גר'), קבב (250 גר'), פרגית (250 גר') וירקות מדורה. בקינוחים אל תפספסו את מילפיי פירות היער לצד קדאיף חלווה שיגרום לכם לרצות להתכרבל זה בזו באושר לקולות הכנרת.

צילום: על הנהר

על הנהר. כנרת, 053-9443619

כנרת – מרינדו לחגיגת סטייקים לחום גוף גבוה

מרינדו היא מסעדת בשרים וותיקה ונפלאה, המציעה שלל מנות שיפתחו לכם את הצ'אקרות של הרעב ויוציאו את הפראי שבכם. המלצה שלנו היא לקחת בראשונות צלחת חטיפים (אסאדו /טלה), קרפצ'יו חציל בגריל עם טחינה וצ'יפס בטטה מוגש עם איולי צ'יפוטלה, בעיקריות – מיקס שרקוטרי - נקניקיית טלה פיקנטית, צ'וריסוס ובייקון טלה המוגש עם צ'יפס, אנטרקוט 300 גרם על פירה, סינטה 250 גרם עם תפוח אדמה ושמנת, וסטייק על עצם. בקינוחים ממש חובה לאכול את הקראק פאי ואת המלאבי המופלא שיש כאן אל מול כנרת.

צילום: מרינדו

מרינדו. עין גב, 053-9443542

חוף אכזיב - תושה בייקרי לקינוחים על רקע הגלים

תושה בייקרי היא קונדיטוריה ובית קפה באכזיב שנמצאת ממש אל מול הים עם תפריט שלם ומגרה של קינוחים בניצוחם של הקונדיטורים שחף אברהם ותומר סויסה. בבית הקפה המיוחד הזה תמצאו את כל מה שאוהבי קינוחים מחפשים – מאפים, עוגות שמרים, עוגות בחושות, עוגות שוקולד וגבינה, מוסים, קרואסונים, עוגיות ועוד לצד קפה טעים ואיכותי וזה המקום המושלם לקפה של בוקר או לדייט לא מחייב. המלצה שלנו היא לגשת לוויטרינה ופשוט להזמין לפחות 2-3 עוגות לחלוקה כדי שתטעמו כמה שיותר ותשמינו בהתאם, על כוס קפה טוב או יין משובח שנמכר במקום.

תושה בייקרי. חוף אכזיב, 072-3957620

חוף עכו - סאמא עם שרימפס ויין לאוהבים הצעירים

מסעדת 'סאמא' ממוקמת במרכזה של העיר העתיקה עכו ומגישה תפריט המורכב מאוכל איטלקי ובישול ערבי גלילי בניצוחו של השף חמודי עוקלה המוכר מהעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "משחקי השף" לערב רומנטי של סתיו. בין היתר תמצאו כאן מנות גורמה של דגים טריים היישר מן הים, פירות ים, שרימפס וגם נתחי בשר מובחרים כשהמנות המומלצות הן:  בראשונות קובה נייה בורגול סשימי מוסר ים, רכז רימונים ולאבנה שנקליש, סביצ'ה דג ים ועלי גפן, בעיקריות – שרימפס בקמח חומוס, שווארמת דגים, מוסר ים בפלאנצ'ה ונתח פילה עגל וכל המשובח הזה לצד יין אדום או לבן בהתאם לסוג המנות שתבחרו.

צילום: סאמא

סאמא. סלאח א דין 14, עכו, 053-7106544 

חוף תל אביב - חצר גולדמן

חצר גולדמן היא מסעדה מעולה, ולא רק כי היא מסעדה עם נוף לים הממוקמת בתל אביב! המסעדה קיימת כבר למעלה משני עשורים, ומספקת את מיטב המנות מהמטבח הצרפתי הקלאסי עם בריזה מהים וקו החוף של יפו. דגים, בשרים, פירות ים, ריזוטו ושפע של מנות ראשונות מהממות תוכלו להרכיב כאן ארוחת גורמה מצוינת ולאהוב את הים ואת החיים יותר מתמיד ובסיום הארוחה לטייל לאורכה של טיילת תל-אביב חבוקים מצינת הסתיו. מומלץ לקחת בראשונות סלט "חקלאים" - טחינה לבנה, תערובת ג'עלה, זעתר בלאדי, גבינת "המאירי", מנת תמנון ועז - מדליוני תמנון, יוגורט עיזים, קרעי תפוח אדמה מהמדורה ותערובת בצלים בסומק ולביבות זוקיני עם כשקבל וציפוי פנקו. בעיקריות – מיקס שרימפס וקלמארי מטוגן, ריזוטו זעפרן עם פירות ים ואוסובוקו על פירה.

חצר גולדמן. נחום גולדמן 6, תל אביב, 03-6822111

חוף פרישמן – קו תאי עם אוכל תאילנדי ומנחם לקרירות של סתיו

קו תאי היא מסעדה תאילנדית עם חוף צמוד לה השייכת לבני הזוג נדב ודניאל, עם תפריט המבוסס על המטבח האסיאני של צפון תאילנד השם דגש על חומרי גלם שמגיעים היישר מהים. מרקים, סלטים, מנות ווק, תבשילי קארי ומגוון תבשילים מיוחדים תמצאו כאן את השופרא דה שופרא של הטעמים התאילנדים המסורתיים לצלילם של הגלים! בראשונות מומלץ לקחת את מנת הסום טאם - סלט של רצועות פפאיה ירוקה, לוביה וחצאי עגבניית שרי תובל ברוטב דגים, צ'ילי וליים, נאמס גאי תיי נאם  - רול דף אורז מטוגן ובתוכו תערובת של פרגית, לבבות וכבדי עוף על עלי חסה לצד עשבי תיבול וצ'ילי ורוטב נאם ג'ים ג'או ואת מנת הטוד מאן-  קציצות דגים עם אטריות אורז, כוסברה, בזיליקום תאילנדי, צ'ילי, בוטנים גרוסים ורוטב עשיר. בעיקריות: מסמאן פלה מוק  - מנה המוגשת עם קלמרי/מולים או פרגית על הגריל עם קוביות תפוחי אדמה, בצלים מוחמצים, כוסברה וצ'ילי ברוטב קארי ואת מנת הפלה ניאנד מנאו – פילה לברק עטוף בעלי בננה עם ירקות ואורז יסמין.

קו תאי. טיילת שלמה להט 17, תל אביב, 077-938-6220

מול הים - ים המלח - לאנשי השטח ולקשוחים שבחבורה

עבור אלו מכם שאוהבים לצאת ל'רוד טריפ', מצאנו במיוחד בשבילכם את הבריחה המושלמת. על שפת ים המלח עם סתיו חמים, בשרים משובחים ובר אלכוהול שיעשה אתכם שמחים. בראשונות מומלץ לקחת סלט טאבולה, סלט ירקות ערבי, חציל על האש עם טחינה ולעיקרית הזמינו את פלטת הבשרים לשרינג זוגי או של כל החבר'ה. היא כוללת: פרגית, קבב, אנטרקוט, מרגז לאדם המוגשת עם מבחר סלטים, חומוס, צ'יפס, פלאפל, אורז/מג'דרה. נראה לכם שהגזמתם? הוסיפו לזה גם מנת כנפיים וצלעות טלה. לקינוח - בקלאווה עם מלאבי מקומי לצד סלפי של השקיעה הדרמטית של ים המלח.

צילום: מול הים

מול הים. עין בוקק, ים המלח, 053-7105946

הים האדום – ניין ביץ' – מסעדת קונספט לקונספטואליים שבינכם

ניין ביץ' ממוקמת ממש על החוף של הים האדום עם נוף מרהיב להרי אדום ולים סוף ותפריט מטורף של עשרות מנות מהמטבח הבשרי והחלבי בניצוחו של השף שי קומר. התפריט מתאים לכל שעות היום מהארוחות הכבדות של הצהריים/ערב עם שפע של מנות לנשנושים, מנות בשר, דגים וסלטים ועד למנות הקלילות יותר של בוקר כמו למשל טוסטים מגוונים ומושלמים ואפילו קרוק מאדאם מצוין. המלצה שלנו היא בראשונות לקחת את מנת מגדלי כבד אווז עם ריבת בצל, קרפצ'יו טונה אדומה, לחם הבית ומטבלים, פלטת מטוגנים ומנת כנפיים לנשנושים לעיקריות כדאי ביותר להזמין את ההמבורגר המקומי עם צ'יפס לחובבי הז'אנר ולקרניבורים שבינכם - פלטת הבשרים  - אנטרקוט, קבב, פרגית, מרגז, כנפיים ותוספות לבחירה. בקינוחים מומלץ לחלוק את עוגת השוקולד החמה שתחמם לכם את הנשמה והלב ואת הטירמיסו לצד כוס קפה לסגירת הערב.

צילום: הים האדום

הים האדום. דרך פעמי השלום אילת, 053-6130229

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
על הנהר  בכנרת - קבוצה
053-9443619
מרינדו בעין גב
053-9443542
סאמא בעכו
הזמנת שולחן
053-7106544
מול הים בעין בוקק
053-7105946
ניין ביץ' 9beach באילת
053-6130229

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!