נגישות
נגישות

ולנטיין דיי 2022 – המקומות המומלצים להצעת נישואין

מברוק! ריכזנו עבורכם מסעדות רומנטיות מומלצות להצעת נישואין בלתי נשכחת בולנטיין דיי 2022 בשילוב אוכל גורמה, נופים מדהימים וים של רומנטיקה באוויר!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 07/02/2022, 13:25
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הצעת נישואין היא אחד הרגעים הכי חשובים ורומנטיים בחיים שלכם! בין אם בחרתם/תן לכרוע ברך, לשיר שיר, לתלות שלטי חוצות ׳האם תינשאי לי׳ או שחטפתם לדיילת את המיקרופון במטוס, אתם למעשה מבקשים את ידה של בחירת לבכם כדי לצאת למסע משותף של אהבת נצח נצחים. בגלל שזה רגע כל כך מיוחד ממש כמו מאורע מכונן בתסריט הוליוודי, חובה עליכן לתכנן אותו בקפידה וכמובן לבחור את המקום הנכון והמדויק לכם שיקלע בול להצעת הנישואין שלכם. האם זו מסעדת בשרים יוקרתית, מסעדת גורמה איטלקית, אולי אסיאתית משובחת או בראסרי מתוחכם?

בחרנו עבורכם את המסעדות המומלצות ביותר לנישואין – כאלה המשלבות אוכל מופלא, נוף קסום וניצוצות של אהבה באוויר. אז, רגע לפני בחירת המסעדה – כנסו לנעליה של אהובתכם, תחשבו עליה טוב טוב, ותמצאו את המסעדה והארוחה שתתאים כמו כפפה ליד, כי כשיש אוכל טוב וקולע, הלב נפתח והרומנטיקה פורחת, במיוחד בולנטיין דיי.

ברכתא - הצעת נישואין על בראנץ' וצימר

עמוק בתוך נוף גלילי משגע ובין עצי חורש טבעי, תמצאו את מסעדת ברכתא בגליל, מסעדה חלבית הכוללת מגוון מנות מעולות, ארוחות בראנץ' זוגיות עם קוקטיילים מצוינים, מאפים טריים הנאפים במקום מדי יום ומגוון של מנות ראשונות מיוחדות. ההמלצה שלנו היא להגיע לבראנץ' הזוגי שמתקיים בין השעות 8:00-15:00 שכולל מנות שלא טעמתם בשום מקום אחר לצד סלסלת לחמים: פוקאצ'ה מחמצת, פלוט, לחם כפרי מקמח מלא, מיני עוגת קראנץ', מיני פשטידה, פלטת מטבלים - חמאה ביתית מתובלת, ריבה ביתית מפרי עונה, קרם חציל מעושן, סלט עגבניות ספרדי, טבולה פופקורן, פירות העונה בליים, נענע, אניס ולמון גראס, טחינה, גבינת שמנת הבית, זיתי טאסוס וקלמטה. שתייה לבחירה וקינוח משובח לבחירה - קרם עוגת גבינה, סבלה חמאה חומה, אמרנה / מוס שוקולד, קראמבל קקאו.

מה בהצעה? אחרי ארוחת הבוקר, מומלץ לקחת בקבוק יין ולשוטט בטבע שמסביב, או פשוט לזלוג לצימר שבמתחם כהמשך ישיר של הצעת הנישואין המפתיעה.

צילום: ברכתאצילום: ברכתא

ברכתא, שומרה גליל מערבי. 053-427176

מסעדת שפי – השילוב הנכון של רומנטיקה, אוכל ונוף להצעת הנישואין שלכם

מדובר במסעדת בשרים ובירה בוטיק של השף שפי שאלתיאל, הממוקמת במצוק הדרומי של נחל כזיב עם תצפית מדהימה לים התיכון ולראש הנקרה, ולמעשה, היא אחת המסעדות עם הנוף הכי יפה בארץ. במסעדה תמצאו מנות ראשונות ובשר איכותי כמו אנטריקוט אנגוס ובשר ואגיו המיובאים מארגנטינה, יש מגוון של מנות ראשונות ומאפים מהטאבון, מבחר עצום של מנות בשר גורמה כמו סטייקים, פרגיות והמבורגרים, כשהמנה המתאימה ביותר להצעת נישואין היא מנת הטעימות הזוגית הכוללת טעימות מהבשרים של המסעדה, או פלטת הבשרים מהמעשנה בסגנון אלבמה וכמובן שחובה לבשם את האווירה והארוחה בבירה מהמבשלה המקומית.

מה בהצעה? שילוב של נוף מהמם, אוכל גורמה, אווירה רומנטית ואלכוהול משובח!

צילום: שפיצילום: שפי

מסעדת שפי, מנות. 053-6389686

מרתף היין העתיק  - בגלל פלטת הדגים והמבנה נוטף הרומנטיקה של פעם

מרתף היין העתיק שבזיכרון יעקב, אחד המקומות הרומנטיים ביותר שתמצאו בארץ, ממוקם במבנה תורכי בן 140 שנה ונמצא בלב ליבו של המדרחוב של זיכרון, שהוא ה׳סט אפ׳ המושלם להצעת הנישואין שלכם. במקום תמצאו מספר מצומצם של שולחנות עם מפות משובצות, משל הייתם באירופה, ואווירה אינטימית במיוחד, כולל תפריט יינות בלתי נגמר, מגוון של פלטות בשרים, גבינות ומעדני שחיתות משובחים. המנה המושלמת להצעת הנישואין שלכם היא פלטת גבינות ובשרים זוגית שמתאימה בול לשרינג משותף וכוללת גבינות צאן, עזים, כבשים ממחלבות הארץ ופרובנס.

מה בהצעה? מלבד מעדני הגורמה של המקום, בסיום הארוחה מומלץ לקחת לדרך את אחד מבקבוקי היין המשובחים ולשוטט ברחובות זיכרון מבושמים עם טעם של עוד – עוד שנים ארוכות של אהבה.

צילום: מרתף היין העתיקצילום: מרתף היין העתיק

מרתף היין העתיק, המייסדים 56 זיכרון יעקב. 053-9346811

אבו כריסטו  - הצעת נישואין לחובבי הדגים והים

מסעדת אבו כריסטו היא מסעדה וותיקה, הקיימת למעלה מ-70 שנה, ממוקמת באחת הנקודות היפות ביותר בעכו העתיקה ומשלבת בין נוף מדהים של מפרץ חיפה והכרמל, לבין מנות גורמה של דגים ופירות ים. המסעדה נפתחה ע״י משפחת תריאנדאפילידיס היוונית וכוללת מנות בלתי נשכחות של דגים טריים כמו דניס,  לברק ולוקוס על הגריל, עם מבחר מגוון ומצוין של מאכלי ים וסלטים, והכל בליווי של פיתות טריות הנעשות במקום. המנות המומלצות להצעת הנישואין שלכם הן, פלטת פירות ים זוגית עם סרטנים, קלמרי, שרימפס וצדפות ברוטב הבית, שמתאימה לשרינג זוגי ורומנטי, או שתי מנות סטייקים משובחות לרעבים שביניכם. לקינוח, אל תפספסו את עוגת השכבות פסיפלורה קרם מנגו ותות.

מה בהצעה? קומבינציה מושלמת של מאכלי ים מעולים, קרבה לים, לשקיעות היפות וקינוחים שאפשר לקחת לדרך לסיבוב עכו הרומנטית בפני עצמה.

צילום: אבו כריסטוצילום: אבו כריסטו

אבו כריסטו, רחוב 11 330, עכו העתיקה. 053-9367627

בני הדייג חדרה – מעשה במפרץ חלומי, גלים ושמפניה

במפרץ ים פרטי וחלומי תמצאו את בני הדייג, מסעדת דגים השוכנת על חוף הים ומגישה אוכל ים תיכוני שופע ועדכני. זה המקום המושלם להצעת נישואין פסטורלית אל מול השמש השוקעת, על מנות דגים נפלאות כמו בורי,  סיבס, מושט, פילה אינטיאס ועוד, בצורת הכנה המתאימה לכם – דג שלם בתנור עם רוטב לימון ושמן זית, פתוח בגריל או מטוגן בשמן עמוק. אם כל הטוב הזה לא מספיק, בולנטיין המסעדה תפנק את הזוגות בפינוקים רבים מהמטבח, וביין ושמפניה שישדרגו עבורכם את האירוע!

מה בהצעה? מפרץ ים חלומי ושקיעה רומנטית, פינוקי ולנטיין ואוכל גורמה. בסיום הארוחה מומלץ להסתובב על שפת הים ולהדגים את מיטב הרומנטיקה שבכם.

צילום: בני הדייגצילום: בני הדייג

בני הדייג, כפר הים 1 חדרה. 053-7103376

הגלריה של אלמוג – הצעת נישואין עם בופה בסגנון ויקטוריאני

הגלריה של אלמוג היא אחד המקומות הכי רומנטיים שיש, להצעת נישואין מהסרטים עם תפאורה השאולה מסרט הוליוודי בסגנון וויקטוריאני, עם שלל של ריהוט עתיק ואווירה של וינטאג׳, הכל בעיצובה של אלמוג רוקח. במקום תמצאו בופה עמוס בכל טוב המספק את החיבור המושלם הזה שבין אוכל טבעוני וצמחוני משובח לאווירה קסומה, עם שלל של דגים ומנות בריאות כמו למשל גבינות, עלי גפן ממולאים, תבשילי אורז בר, מיני מאפים וקישים, מנות טעימות שיפתחו לכם את התיאבון והלב.

מה בהצעה? אווירה רומנטית שתיקח אתכם למחוזות ארץ הפלאות, עם מנות טעימות ומפתיעות וחושניות היישר מהמאה ה-19. בסיום הארוחה תוכלו גם לרכוש כמה פריטי וינטאג׳ להמשך החיים המשותפים שלכם.

צילום: הגלריה של אלמוגצילום: הגלריה של אלמוג

הגלריה של אלמוג, הגפן 3 מושב נווה ימין, 053-9441661

ווסט סייד – מסעדת גורמה עם נוף יפהפה ומלון לאחר ההצעה (במידה וקיבלתם כן)

מסעדת ווסט סייד נמצאת במלון רויאל ביץ׳ תל אביב והפכה עם הזמן לאחת ממסעדות הגורמה הכשרות והמעולות שיש, בניצוחו של השף עומרי כהן שמייצר חוויה קולינרית ים תיכונית. בתפריט תמצאו מגוון מנות כמו קרפצ׳יו, פולנטה, טרטר לוקוס ומלפפונים וריזוטו פטריות וערמונים ענוג.

המנות המעוררות את החשק ביותר, הן חזה ברווז בתפוזים עם גזרים בזיגוג ציר ברווז ומרווה, עלי גזר ומיזונה וכבד אווז על קרם בצל ופלפל שחור, בריוש שמן זית, שום פנינה ברוטב פורט וציר בקר. בסיום הארוחה חובה לקנח עם הקינוחים של הקונדיטורית ענת אלון ולחלוק את ה׳סנט הונורה נוצ׳ולה׳ פחזניות מקורמלות, קרם פטיסייר לוז, שאנטילי, פיננסייר וגלידת נוצ'לה.

מה בהצעה? מיקום מושלם על טיילת תל אביב עם ארוחה רומנטית על רקע השקיעה, מנות גורמה מענגות וטעימות וקינוחים עם טעם של עוד – וכמה שיותר מהם.

צילום: ווסט סיידצילום: ווסט סייד

ווסט סייד, הירקון 19 תל אביב, 053-7104537

ג׳אסיה – כי אין כמו הצעת נישואין בסושי בר רומנטי

ג׳אסיה היא מסעדת שף הנמצאת ביפו העתיקה ומציגה שילובים טעימים ונפלאים של מנות אסייתיות מהמטבחים של יפן, תאילנד, הודו וסין בשילוב עם טעמים מהמטבח הארצישראלי. המסעדה ממוקמת במבנה אבן עתיק של הכנסייה האורתודוקסית היוונית ומשרה אווירה רומנטית בתיבול מיסטי, עם תפריט מגוון על בסיס דגים, פירות ים ובשרים לצד מנות צמחוניות ואף טבעוניות, ושפע של מנות אסייאתיות קלאסיות כמו: מרק מיסו, אגרול, יקיטורי, מנות ווק ועוד. המנה המומלצת ביותר לערב מכובד שכזה כמו הצעת נישואין, היא קדירת קארי ירוק עם חלב קוקוס, קלמרי, מולי,  שרימפס וחצאי סרטנים, או לחילופין קדירת קארי מסמן עם עם קרם קוקוס, עגבניות שרי, נבטים, שעועית ירוקה בתוספת אורז מתובל.

מה בהצעה? אם אשתך/בעלך לעתיד חובבי דגים, צמחוניים או טבעוניים, זה המקום המושלם עבורכם, המשלב בין אוכל גורמה וטעים, אווירה עדכנית ומגניבה. בסוף הארוחה תוכלו לקחת אתכם את אחד מיינות המסעדה ולהסתובב בנמל של יפו הראוי בהחלט לרגע כזה מיוחד.

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ג'אסיהצילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ג'אסיה

ג'אסיה, רחוב לואי פסטר 7 יפו העתיקה. 053-9375576

רג׳ינה בתחנה - על הצעת נישואין מושלמת בתחנת רכבת

עם מבנה רומנטי מהמאה ה-19, חצר פנימית לא פחות ממושלמת, שנדלירים ואווירה קסומה, רג׳ינה היא אחד מהמקומות הכי נחשקים להצעת נישואין רומנטית בולנטיין הקרוב. במקום תמצאו תבשילים ומאכלים של עדות ישראל השונות כשההשראה לתפריט מגיעה מהמיקום הנוסטלגי של מתחם התחנה של תל אביב, שם נקלטו מהגרים כשירדו ישירות מהרכבת. מנות מומלצות להצעת הנישואין שלכם היא פלטת בשרים זוגית עם אנטריקוט, פרגיות וחזה עוף לצד צ׳יפס ותפוח אדמה, ולקינוח, מוס גבינה טבעונית, על בסיס קרמבל אפוי, בליווי גנאש שוקולד.

מה בהצעה? מתחם התחנה בתל אביב הוא אחד המקומות הרומנטיים שיש בארץ, בסיום ארוחת הגורמה מומלץ לקחת את אחד מיינות הבוטיק של רג׳ינה ואת פאדג׳ השוקולד ולשוטט בכל הרומנטיקה הזו.

צילום: רג'ינה בתחנהצילום: רג'ינה בתחנה

רג'ינה בתחנה, המרד 3, תל אביב , 053-9428604

בראסרי עין כרם – בגלל האוכל, הנוף ומגש הגבינות

מסעדת בראסרי שוכנת באחת השכונות הכי יפות בארץ, עין כרם הציורית, המספקת אינספור סמטאות ונופים מדהימים של הרי ירושלים. כדאי להגיע לקראת שקיעה ולשבת במרפסת כדי לטעום מהנוף היפה על כוס יין מושלמת. התפריט במקום מורכב ממנות גורמה רבות כמו פסטה, מרקים, מגוון דגים ובשרים טריים לצד יינות ממותגים מרחבי העולם ויינות בוטיק מהארץ. המנות המומלצות ביותר להצעת נישואין בולנטיין דיי הן הסטרוגנוף לשון עגל ונתח הקצבים עם פולנטה וביצת עין. לקינוח, מומלץ לקחת את מגש הגבינות המוגש עם פירות העונה וריבות, ולשבת אל מול נופיה של עין כרם.

מה בהצעה? נופים משכרים, אלכוהול, אוכל גורמה וסיור בעין כרם הרומנטית, כי כמה כיף זה להתנשק כשאתם שבעים אך מרוצים ולחשוב על עתיד משותף?

צילום: בראסריצילום: בראסרי

בראסרי, המעיין 15, עין כרם. 053-5495116

mood – המסעדה שמביאה להצעת הנישואין את ה-mood הנכון

אחת המסעדות החדשות והמפתיעות שנפתחו בשנים האחרונות באילת, היא מסעדת השף MOOD במלון הבוטיק ׳now׳. על המטבח אחראי השף בר ישראל שיצר תפריט מגוון ומדהים שלא טעמתם בשום מקום אחר. ממנות טאבון, שלל מנות ראשונות מגוונות כמו קרפצ׳יו קרם קארי ועגבנייה מרוסקת, ועד למנות עיקריות ומפתיעות כמו ספגטי קרם כמהין, בר ים במחבת או סלמון במיסו שחור. שתי מנות מנצחות המתאימות לכבוש את לב המיועדת או המיועד, הן סטייק דלעת שהתקרמל בטאבון עם קוביות מוסר צלויים, או רוטב יוגורט חם ופליני פטריות מעושנות ברוטב אליו אוליו ושלג פקורינו, וכמובן שאסור לשכוח את הפופקורן קינואה! לקינוח אתם פשוט חייבים לקחת את הקרם פטיסיאר או את הבר שוקולד, הכי טוב את שניהם ובלי ייסורי מצפון כי בכל זאת מדובר במאורע חגיגי.

מה בהצעה? אוכל בלתי נשכח ואווירה של חו״לֹ. מגדילי הראש שביניכם אף ישריינו חדר במלון הבוטיק הנפלא now, שיארוז את האירוע ויהפוך אותו לזכרון טעים, נעים וסקסי.

צילום: Moodצילום: Mood

MOOD, הים 5, אילת. 053-6281986

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שפי במנות
053-6389686
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב
הזמנת שולחן
053-9346811
הגלריה של אלמוג בנווה ימין
053-9441661
ווסט סייד  בתל אביב
הזמנת שולחן
053-7104537
רג'ינה בתחנה בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9428604
בראסרי  בירושלים
053-5495116
MOOD באילת
הזמנת שולחן
053-6281986

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!