נגישות
נגישות

הפיצריות הכי שוות בארץ – לכבוד יום הפיצה הבינלאומי

איפה יש פיצה קרבונרה? מי טעימה כמו איטליה? היכן תמצאו פיצות משוגעות ומה זה פיצת מדורה? לכבוד יום הפיצה, מדן ועד אילת קבלו את הפיצריות הכי שוות ומיוחדות

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 06/02/2022, 11:06 תאריך עדכון: 06/02/2022, 11:41
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פיצה היא המאכל המושלם והאידיאלי, סוג של פחמימת חובה לגוף שמביאה את הקומבינציה המושלמת הזו שבין בצק, עגבניות, תוספות וגבינה והיא תמיד מושלמת, בכל בילוי, בכל עת בכל סיטואציה. אז לכבוד יום הפיצה הבינלאומי שחל ב-9/2/2022 ליקטנו עבורכם את הפיצות והפיצריות הכי שוות ומושלמות שיש - מקלאסיות שמזכירות בטעמן את שנות ה-80, פיצות שכונתיות, פיצות גורמה ועד לפיצות משוגעות – כאלה שלא חשבתם שקיימות אבל ברגע שתגלו, אין ׳אחורה פנה׳ כי אתם עומדים להתאהב! אז חג שמח ובואו לחגוג את היום הזה שבא לציין את הולדת הפחמימה הכי מושלמת בעולם, אומאמי של טעמים, סגנונות ונחת - לנפש, לגוף וגם לכיס, ותזכרו שאם כבר דיאטה אז כזו של פיצות.

הפיצה המטיילת – לאניני טעם אוהבי קוסמין ונטולי גלוטן

הפיצה המטיילת נוסדה לפני למעלה מ-25 שנה על ידי אפרת ודודי צברי ומאז ועד היום היא מתגלגלת ומטיילת. בני הזוג המכורים לבצק פיצה נהגו להכין פיצות ולמכור אותן בישובים הסמוכים מתך הטנדר שלהם וככה נוסד השם והמותג בתוך קרוון יפהפה במשגב. בפיצרייה המיוחדת הזו תמצאו פיצות נחשקות במגוון טעמים המאפשרות לכל אחד לבחור את הפיצה שלו, גם אם מעדיפים נטול גלוטן. מפיצה מקמח כוסמין, פיצה קלאסית עם גבינה טבעונית, פיצה מקמח שקדים ועד לשיא השיאים, פיצת שקשוקה עליה תמצאו את כל מרכיבי התבשיל המושלם הזה, רק על פיצה נימוחה וטעימה.

צילום: הפיצה המטיילתצילום: הפיצה המטיילת

הפיצה המטיילת, משגב. 053-9374412

פיצרל׳ה - פיצה בצפון בגלל הפיצות המקוריות והמצוינות

מי לא מכיר את פיצרל׳ה, מסעדה איטלקית כשרה עם פיצות מעולות ומיוחדות וטעמים שכולם אוהבים. בין הפיצות תמצאו פיצה מרגריטה לשמרנים שבחבורה, פיצה יוונית עם תוספת של גבינה בולגרית זיתים שחורים וזעתר, פיצה בלקנית עם פלפלים קלויים, שעוטפת את החך בניחוחות הבלקן, ושיא השיאים, פיצה אלטונו עם גבינה מקומית משובחת וטונה, חוויה קולינרית בלתי נשכחת! אז אם אתם גרים בטבריה או פשוט מטיילים באזור, שווה לבוא עד טבריה רק כדי לטעום את הפיצה הזו.

צילום: פיצרל'הצילום: פיצרל'ה

פיצרל׳ה, שמעון דהאן  10, טבריה. 053-9440772

פיצה פצה – פיצה בתל אביב שהיא הכי איטלקית שיש

פיצה בתל אביב, עיר האורות, חייבת להיות לא פחות ממושלמת, אז אם מתחשק לכם פיצה איטלקית כהלכתה, פיצה פצה היא הפיצה המושלמת עבורכם! היא הוקמה ע״י סוזאנה ושלומי סלומון שלמדו בישול באיטליה וספגו את התרבות היישר לתוך הפיצות שלהם. מדי יום השניים מוציאים פיצות, פוקצ׳ות, קלצונה וכל הטוב של המטבח האיטלקי. סוזאנה נולדה ברומא וגדלה על תרבות הפיצה, הביאה עמה את מתכון הפיצות הסודי שלה, עליו היא רוקחת סוגים שונים של תוספות: זיתים, פטריות, עגבניות, חצילים, טונה, נקניק וכל מה שרק תבקשו, עם טעם לא פחות ממושלם!

צילום: פיצה פצהצילום: שאטרסטוק

פיצה פצה, אבן גבירול 102, תל אביב. 053-9374634

רבקה סול – לאוהבי הפיצות המשוגעות והמשגעות

אם חלמתם על פיצות יצירתיות ומיוחדות שאין בשום מקום אחר אז רבקה סול היא המקום המיוחד בשבילכם! עם בצק קריספי במיוחד, מגוון רטבים טעימים, שמות יצירתיים וטעמים לא מהעולם הזה כמו למשל: פיצת גאודה ובצל מקורמל ברוטב עגבניות איטלקיות ומוצרלה, או פיצה קרם בטטה עם מוצרלה, קלמטה וגבינת עזים – תודו שטרם טעמתם כאלה! ומה עם פיצת ׳קאצ׳ו אה פפה׳ עם מוצרלה, פקורינו והרבה פלפל שחור? בקיצור עולם ומלואו של פיצות מפתיעות, תבואו רעבים!

צילום: רבקה סולצילום: רבקה סול

רבקה סול, האנגר 21, תל אביב. 053-9438751

פיצה קיד – השכונתית הטעימה

פיצה קיד היא כבר מזמן לא קיד, עם וותק של למעלה מ-20 שנה, היא הפכה לאחת הפיצות האהובות ביותר בחולון בזכות הבצק האיכותי שלה והרוטב שנעשה ממתכון סודי. הפיצות מעוטרות בגבינת שף של תנובה ותוספות טריות כמו עגבניות, זיתים שחורים או ירוקים, פטריות, בצל, תירס ובולגרית בכל גודל שרק תרצו ומבצעים מדליקים ומשתלמים שמשתנים כל יום. פיצה קיד עם טעם של פעם, ממש כמו הפיצות שהיו עושים בשנות ה-90, מלא נשמה, תוספות ורוטב.

צילום: פיצה קידצילום: פיצה קיד

פיצה קיד, שדרות דב הוז 53, חולון. 053-8092718

פיצה פבריקה - כי רק כאן תמצאו פיצת מדורה

המקום המושלם לחובבי הפיצות באשר הם, כי כאן תמצאו פיצות איטלקיות של ממש עם בצק מיוחד שנאפה במקום וגם גבינת מוצרלה המוטסת במיוחד מאיטליה לכאן. הפיצה הוקמה ב-2019 ע״י אורון עמר, שיצר תפריט של 12 פיצות מסגנונות וטעמים שונים, כשהפיצה עצמה דקה במרכז ושמנה בשוליה, כיאה לפיצה איכותית. תוכלו למצוא כאן פיצה מלנזנה עם חצילים, פיצת כמהין, פיצה תאילנדית עם גמבה וצ׳ילי חריף, ושיא השיאים פיצת מדורה עם תפוחי אדמה, קרם פרש מיץ לימון ובצל ירוק – פיצה הלקוחה מהחלומות הכי טובים שלכם!

צילום: פבריקהצילום: פבריקה

פיצה פבריקה, הרצל 203 רחובות. 053-6113733

לוצ׳נה – פיצה שמטיסה לאיטליה

אם חשקה נפשכם במסעדה איטלקית שתביא לכם את הפיצה הכי איטלקית שיש, מסעדת לוצ׳נה על סניפיה השונים היא המקום הקולינרי הנכון - מסעדה איטלקית עם המנות הכי אותנטיות שיש: פיצות, פסטות, דגים וכל מה שרק חלמתם לטעום מארץ המגף מבלי הצורך לטוס ולבלות בבידוד. פיצה לוצ׳נה היא עולם ומלואו של פיצות מגוונות בשלל טעמים, כך שהכי מומלץ זה פשוט לבוא בחבורה ולשים במרכז השולחן כמה שיותר פיצות כדי לעשות ׳שרינג׳ איטלקי מושלם! מפיצה פסטו עם מוצרלה, פיצת אנשובי ברוטב ביאנקה ומוצרלה, פיצה ארטישוק נפלאה ומיוחדת, והמיוחדת ביותר היא פיצת חצילים על מוצרלה ופטה איטלקית שמגשימה את כל מה שפיצה צריכה להיות – עסיסית, מגוונת וטעימה.

צילום: לוצ'נהצילום: לוצ'נה

לוצ'נה, סניפים: שדרות המלאכות1 מודיעין, 053-9373337, ז׳בוטינסקי 45 אשדוד 053-8095295, ממילא 8 ירושלים 053-9419222

פיצה פרנצ׳סקה בגלל הקרבונרה – פיצה בראשון לציון

פיצה פרנצ׳סקה בראשון לציון היא בית איטלקי של ממש עם מגוון עשיר של אוכל איטלקי ופיצות מסוגים שונים – מהקלאסיות ביותר ועד למיוחדות שלא תמצאו בשום מקום, על הטעם והפיצות המשובחות אמון השף דניס חסין המשלב בין טעמים מאיטליה לאינטרפרטציה משלו. במקום תמצאו פיצות העשויות מבצק מקמח איטלקי הנאפה בתנור אבן כמו למשל ׳ביאנקה׳ רוטב שמנת, פרמז'ן, מוצרלה, פטריות ומחית כמהין, ׳קרצ׳ופי׳ עם רוטב עגבניות, מוצרלה, קלמטה, ארטישוק ועלי בזיליקום ושיא השיאים שטעמנו, פיצת קרבונרה ברוטב שמנת, פרמז'ן, מוצרלה, קוביות חזה אווז מעושן, פלפל שחור גרוס וחלמון ביצה - פיצה שבא לאמץ ולעולם לא להרפות עד שהג׳ינס מתפוצץ מתענוג.

צילום: פרנצ'סקהצילום: פרנצ'סקה

פרנצ'סקה, טיילת חוף הים ראשון לציון. 053-6234126

לה פיאדרה - פיצה בירושלים, בגלל הרומן שבין רומאית לנפוליטנית

פיצה בירושלים מתחילה כאן בלה פיאדרה! במסעדה האיטלקית הזו תמצאו פיצות מגוונות הנאפות בשיטות איטלקיות מסורתיות, כאשר הפיצה מונחת ישירות על האבן בתוך תנור אבן איטלקי אמיתי ומכאן שם המסעדה - פיידרה (אבן). במקום תמצאו פיצות בשלל טעמים הלקוחים היישר מארץ המגף כאשר הן נחלקות לשתי קבוצות, פיצה רומאית בעלת הבצק הדק ופיצה נפוליטנית בעלת הבצק העבה, שתי סוגי הפיצות טעימות להפליא כך שהבחירה קשה.

צילום: לה פיאדרהצילום: שאטרסטוק

לה פיאדרה, אגרון 1 ירושלים. 1700-505-678

פיצה עגבניה – פיצה באילת שהיא כמה דקה ככה טעימה!

פיצה עגבניה היא הפיצה של אילת - דקה, אקסטרה טעימה ועשויה ע״פ מתכון אותנטי ואיכותי. רשת עגבנייה החלה דרכה בשינקין של 1999 והביאה אתה את הבשורה של הפיצות הדקות העשויות בסגנון איטלקי מרוטב עגבניות טרי, גבינת מוצרלה איכותית והפכה את ציבור הישראלים למכורים לטעם המשובח, לרוטב הסודי ולעובי הפיצה שגורם לכם להיות שבעים מהטעם ולא מהבצק. תוכלו כמובן לבחור לכם את גודל הפיצה, העובי שלה ואת התוספות הבלתי נגמרות שיש כשהמומלצת ביותר היא פיצה דקה המשלבת בין עגבניות מיובשות לחציל ופלפל!

צילום: פיצה עגבניהצילום: פיצה עגבניה

פיצה עגבניה, סניף אילת. 053-9384941

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הפיצה המטיילת במשגב
053-9374412
פיצרל'ה  בטבריה
053-9440772
פיצה פצה בתל אביב
053-9374634
פיצה קיד בחולון
053-8092718
פבריקה פיצה ברחובות
053-6113733
לוצ'נה בירושלים
הזמנת שולחן
053-9419222
לה פיאדרה בירושלים
1-700-505678
פיצה עגבניה באילת
053-9384941

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!