נגישות
נגישות

מסעדות כשרות באילת: 3 מסעדות ששווה לרדת לאילת בשבילן

קורונה היא מחרבת החו"ל הרשמית: שופינג בפריימרק OUT וקניות בלי מע"מ – הכי IN. היתרון – ישנן מסעדות כשרות מצוינות באילת, כאלה שאין סיכוי שתמצאו בחו"ל.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
סתיו שינדלר
סתיו שינדלר
תאריך פרסום: 23/01/2022, 11:18
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם נאלצתם לוותר על טיול מוזיאונים באירופה או על חופשה אקזוטית בתאילנד, אל דאגה – יש לנו עיר נופש מקומית שהחוף המדהים שלה לא נופל מחופים בעולם, הסצנה הקולינרית המעולה שלה תגרום לכם לחזור אליה שוב ושוב - וזה כמובן בדוק. אילת התברכה בנופים מרהיבים, באווירה אותנטית של חופש ובהמון חנויות ללא מע"מ (תו סגול מישהו?). באילת יש לא מעט פנינות קולינריות, גם לאלו מבינינו ששומרים כשרות. טרנד המסעדות הכשרות והאיכותיות, התחיל כבר לפני מספר שנים בבירת האוכל תל אביב. שפים מהשורה הראשונה בארץ הכשירו את המטבחים שלהם והציגו בשורה חדשה לפודיז שומרי הכשרות – אוכל כשר, מוקפד וטעים. הבשורה הגיעה גם לאילת ולכן, אספנו עבורכם שלוש מסעדות כשרות בסגנונות שונים, כולן בעיר הנופש הדרומית שלנו וכולן מוכיחות שוב כי מסעדה כשרה, כשהיא מגישה אוכל מתוך אהבה, מחשבה וגעגוע, לא נופלת מאחיותיה הלא כשרות.

מסעדה בתחפושת של שיפודיה: שיפודי ציפורה

אין צורך להציג בפניכם את שיפודי ציפורה נכון? שמה של המסעדה הולך לפניה – כמעט ואין אדם שלא מכיר את הבשר האיכותי והמגוון שהמסעדה מציעה. מדובר במסעדת הבשרים הכי טובה באילת, עם מנות מגוונות ועסיסיות, שניתן לחוש את הקסם האילתי בכל אחת מהן. המסעדה מציעה תפריט עשיר עם נגיעות של שיפודייה מצד אחד, ונגיעות של מסעדת בוטיק מצד שני. לצד פריים ריב מיושן במשקל 550 גרם, מנת הדגל המומלצת של המסעדה, תמצאו שפע שיפודים על האש עם סלטים מפנקים ומנות ראשונות. אז אם מגדירים את עצמכם קרניבורים מקצועיים, ואיתרע מזלכם לשמור כשרות, שיפודי ציפורה היא לגמרי המסעדה עבורכם. בשיפודי ציפורה, לא רק שתפתחו שולחן בהכי קלאס שיש, אלא גם בכשרות מהודרת של בד"צ בית יוסף – כולל הקפדה על שמיטה לחומרא.

צילום: שיפודי ציפורהצילום: שיפודי ציפורה

שיפודי ציפורהכשר למהדרין בשרי. קאמן 10, מרכז מסחרי רד, אילת. 053-7106869

מסעדת שף בשרית באילת

אם באלכם להתפנק במנות שף בחופשה באילת, מסעדת מיתוס היא המקום בשבילכם. המסעדה כולה משדרת אווירה יוקרתית ורומנטית, וגם המנות בהתאם. בתפריט המסעדה תמצאו מנות מיוחדות וטעימות בטירוף, כמו למשל קרפצ'יו כבד אווז, טרטר פילה בקר, סוכריות כנפי עוף, פטריות בפנקו איליו כמהין, סלטים מפנקים וסביצ'ה לוקוס לחובבי הדגים. אם עוד לא אכלתם שם, אתם בטח יכולים ללמוד על הרצון "לשבור את המיתוס" אודות מסעדות כשרות דרך התפריט המוקפד. אנחנו מבטיחים לכם שחומרי הגלם מעולים והטעם – וואו.

צילום: מיתוס אילת Meatos Eilatצילום: מיתוס אילת Meatos Eilat

מיתוס אילת Meatos Eilat, כשר. 053-8096775

מסעדת דגים מומלצת באילת

על טיילת מלון דן, ממש על החוף ועל רקע הנופים הקסומים של הרי אדום, תמצאו את פיש מרקט, מסעדת דגים בשרית וכשרה, עם אווירה יוונית אוריינטלית. המטבח של המסעדה מתמחה בדגים טריים, מנות ראשונות כמו סביצ'ה, קרפצ'יו דג ועוד. במנות העיקריות תוכלו למצוא מנות דגים בסגנון יווני – ים תיכוני, שמורכבות מחומרי גלם איכותיים וטריים ועוד מאכלים מפתים וים תיכונים, מותאמים לטעם הישראלי כמו קבב ים, בר ים ולוקוס לפי משקל. בקרוב, בימי שישי, תוכלו ליהנות מקבלת שבת באווירה יוונית ים תיכונית. כמו בכל טברנה יוונית, גם בפיש מרקט, תוכלו לקבל ארוחה יוונית אסלית, המורכבת מסלטי הבית שמוגשים למרכז השולחן ומתחדשים, מנות ראשונות מגוונות ומנות עיקריות מוקפדות במיוחד. כפי ששמתם לב, מדובר בתפריט מזמין ומפתה בטירוף, אז אם אתם אנשים של אווירה שמחה שמלווה באוכל עילאי, הפיש מרקט זו המסעדה הכשרה שלכם באילת.

צילום: FISH MARKET פיש מרקטצילום: FISH MARKET פיש מרקט

FISH MARKET פיש מרקט, כשר בשרי. טיילת מלון דן, אילת. 053-9376993

שומרי כשרות שיורדים לאילת כבר לא צריכים להזיל ריר אל מול תפריטים של מסעדות שאינן כשרות. הסצנה הקולינרית הכשרה בעיר, מספקת מענה למגוון של צרכים, חשקים ורצונות ואינה מביישת את זו של תל אביב. בשיפודי ציפורה תקבלו חוויה של מסעדה ביתית עם בשר איכותי, במיתוס תקבלו מנות שף ייחודיות, ובפיש מרקט תיהנו מדגים טריים סטייל יוון. אז רוצו לעשות בדיקת אנטיגן ביתית ותעלו על הטיסה הבאה. מחכים לכם.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מיתוס אילת באילת
053-8096775
שיפודי ציפורה באילת
053-7106869

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של סתיו שינדלר

ספיישל ולנטיין דיי – בידוד מושחת עם אוכל בריא
בידוד מושחת? אפשר להתפרע עם אוכל בריא
סילבסטר 2022 בחיפה: איפה חוגגים?
מסעדות לסילבסטר 2022 בתל אביב – לשנה חדשה ורעבתנית
נובי גוד 2022: משתה רוסי עם אוכל ואלכוהול בשפע
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ