נגישות
נגישות

מסעדות לסילבסטר 2022 בתל אביב – לשנה חדשה ורעבתנית

הם מרגשים, מעוררי תשוקה וחגיגיים: תפריטי מסעדות מיוחדים לסילבסטר, הם חלק מהשגרה בתל אביב אהובתנו. תראו מה מצאנו.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
סתיו שינדלר
סתיו שינדלר
תאריך פרסום: 20/12/2021, 19:03
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שנת 2022 עוד רגע כאן ועמה חוסר הודאות. אף אחד לא באמת יודע לאיזו שנה אנחנו נכנסים, דווקא בגלל זה המשפט האלמותי "אכול ושתה כי מחר..." – אתם מכירים את ההמשך, הופך רלוונטי מתמיד. אז בואו נסתער לערב אחד מושלם, על מה שיש לעיר הלבנה להציע.

שנה אזרחית חדשה בתל אביב

יודעים כבר איפה תחגגו את הסילבסטר? היום האהוב עלינו בשנה הולך ומתקרב ואתם, כבר מכירים את הקונספט: מקום עם מוזיקה טובה, אוכל איכותי, ועם אדם אהוב כשבעשר שניות האחרונות שלפני חצות אתם מתחילים לספור לאחור לרגע המיוחל בו אתם משילים מעליכם את השנה החולפת ומקבלים את השנה החדשה בנשיקה מנחמת. הסבתות אומרות שהשנה כולה תראה כמו היום בו קיבלתם אותה, אז חשוב שתשמרו על חיוך על השפתיים, אה כן ובטן מלאה.

הכנו לכם 3 מסעדות תל אביביות שמציעות ארוחות מיוחדות לסילבסטר, אווירה טובה ואלכוהול איכותי – המשיכו לקרוא!

דלידה

מסעדת דלילה האותנטית ממוקמת בשוק לווינסקי, והיא מציעה אוכל מסקרן בשילובים קולינריים ייחודיים. דלידה משלבת בין המטבח הערבי למטבח האירופי. וזה אולי נשמע מטורף – אבל טעים בטירוף. הנרטיב של הזמרת דלילה האגדית הוא המוזה לבניית הקונספט הייחודי של המסעדה –משחק בין מזרח למערב, החל מהעיצוב האוריינטלי וכלה בתפריט הייחודי שהמסעדה מציעה. בתפריט שלה תוכלו למצוא סלטים מעניינים, דגים, קציצות ופסטות. למקום גם תפריט אלכוהול מפנק, המציע קוקטיילים יצירתיים ויינות ייחודים והאווירה – שמחה ושואבת. אז אם מתחשק לכם להפוך את הסילבסטר לערב מלא בסטייל מהנפט, לכו על הדלילה – היא לגמרי המקום הנכון לחגיגות.

צילום: דלידה, תל אביב.

דלידה תל אביב. 053-7104610

ראליה

ראליה היא מסעדה חדשה יחסית, שממוקמת ברחוב דיזנגוף במרכז תל אביב וכבר מעוררת סקרנות ובאזז בזירת הקולינריה המקומית, ולא בכדי – במקום מוגש אוכל אקלקטי, ויש בו אווירה חמימה וביתית. מנת הדגל של המסעדה היא סוכריות העראיס – מנה פוטוגנית במיוחד, המורכבת משיפוד של טורטייה מגולגלת שבתוכה בשר טחון, במראה המנה מזכירה יותר עוגה, מאשר עראיס. אם איתרע מזלכם ואתם שומרים על בריאות דווקא בסילבסטר, תוכלו למצוא סלט קינואה, קרניבורים ימצאו שם אנטריקוט מדמם וגדול ממדים וחובבי המנות המיוחדות יוכלו לנסות מפיצה עם תוספת ביגלה. ראליה לוהטת בסצנה התל אביבית והאווירה הזו שבה, תפורה על חגיגות הסילבסטר. ויש לה יתרון אדיר נוסף - היא ממוקמת במרכז תל אביב, כך שאם יתחשק לכם להמשיך את הערב במסיבה, תמיד תוכלו לקפוץ למועדון בקרבת מקום.

צילום: ראליה, תל אביב.

ראליה תל אביב. 053-9345026

קליגו

לא מוכנים להתחיל שנה בלי אוכל איטלקי? טוסו לקליגו. המקום מציע חוויה קולינרית איטלקית עם נגיעות יצירתיות במיוחד. תוכלו למצוא שם למשל מנת פסטה ופיסטוק, פיצה וקציצות מנגולד עסיסיות. תוכלו גם למצוא בה מנה שמשלבת עדינות עם סערה מענגת, בדיוק מה שאנחנו רוצים שיקרה לנו ב 2022 של פילה סלמון על מצע מייפל שקדים. והנוף, איזה נוף. המסעדה ממוקמת על מרפסת הצופה לים התיכון ברחוב גורדון פינת הירקון. אז אם בסילבסטר יש לכם דייט רומנטי ואתם מחפשים מיקום עוצר נשימה, בהחלט מצאתם!

צילום: קליגו, תל אביב.

קליגו תל אביב. 053-6113664

תל אביב בסילבסטר מלאה באנשים יפים, שרק רוצים להנות, ולפתוח את השנה החדשה בחיוך ובאווירה טובה ומשוחררת. והרוח הנחה על עיר הבירה של המסעדות בארץ בערב הסילבסטר, היא כזו שקשה למצוא במקומות אחרים. אז גם אם אתם גרים בעיר אחרת, אל תחמיצו את החוויה התל אביבית של השנה החדשה ובואו לחגוג במסעדות התל אביביות את החג הזה, כי מי יודע מה יהיה אחריו.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דלידה בתל אביב
053-7104610

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של סתיו שינדלר

ספיישל ולנטיין דיי – בידוד מושחת עם אוכל בריא
בידוד מושחת? אפשר להתפרע עם אוכל בריא
מסעדות כשרות באילת: 3 מסעדות ששווה לרדת לאילת בשבילן
סילבסטר 2022 בחיפה: איפה חוגגים?
נובי גוד 2022: משתה רוסי עם אוכל ואלכוהול בשפע
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ