נגישות
נגישות

ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים

הסניף הבאר שבעי של רשת ריבר הוותיקה מציע את המנות הנהדרות מהמזרח בגרסתן הכשרה ומציע פינוקים גם עבור הצמחונים והטבעונים שבינינו – חוויה קולינרית, עם ניחוח של המזרח שיכולים להגיע גם במשלוח עד הבית

מסעדות בדרום המסעדות של rest
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סניף הפרמיום הבאר שבעי של רשת ריבר האהובה, פועל במתחם הסינמה סיטי בעיר ומציע תפריט כשר לכל חובבי האוכל האסיאתי ולכל מי שחפץ בסושי טרי או ליהנות מסאקי יפני משובח. הרשת עצמה פועלת בישראל מזה 20 שנה והפכה אהודה במיוחד על הקהל המקומי ככל הנראה בגלל איכות החומרים הבלתי מתפשרת, המנות היצירתיות והטעימות והשירות האיכותי.

כעת, מביאה הרשת הוותיקה, שכבר מזמן הפכה למוסד של ממש, את טעמי המבטח האסיאתי על של גווניו גם לחך הבאר שבעי, שמצביע ברגליו. ברשת מקפידים על שילוב מנצח של חומרי גלם טריים ואיכותיים, טעמים מדויקים ותודעת שירות גבוהה, המאפשרים לקהל הלקוחות לשוב וליהנות בכל פעם מחדש. ריבר בבאר שבע מציע תפריט פרמיום שכולל מנות רבות שאינן מוצעות בשאר סניפי הרשת כמו גם מגוון רחב יותר של אלכוהול וקוקטיילים מרעננים.

העובדה שאת המנות המנצחות ניתן להזמין בישיבה במסעדה או ב-TA, הופכת את טעמי המסעדה לנגישים במיוחד. אם אתם רוצים להגיע לארצות רחוקות בביס אחד – התפריט של ריבר באר שבע הוא בהחלט המקום בשבילכם. מדובר בפירוש בחוויה קולינרית מושלמת, בין אם מדובר בסושי טרי בשלל צבעים וטעמים, מנות פתיחה מגוונות או במנות נודלס ממכרות. בתפריט הבר של המסעדה תוכלו ליהנות ממגוון גדול של קוקטיילים, משקאות יפניים ותפריט יינות.

בריבר כבר מזמן הבינו שהטעמים המיוחדים של המזרח מתאימים לכל אירוע ומסיבה והם מציעים לקיים אירועים אצלם במסעדה בהתאמה אישית בשילוב סושי שף פרונטלי או בבית הלקוח.

התפריט של ריבר בבאר שבע כולל את המנות המוכרות והאהובות של המסעדה בגרסה הכשרה. במנות הפתיחה תוכלו להתענג על סביצ'ה בר ים, על סלט סום טאם, סלט הפפאיה החריף והאהוב, קרפצ'יו דג לבן ביוזו. לחילופין תוכלו להתמכר לגולדן סיגר, אונטריב מפורק עם מחית גזר, צ'ילי, מיקרו אפונה, צנונית שמוגש על קרם תירס, או על נאמס ויאטנמי – דף אורז רשת במילוי עוף, גזר ושיטאקה על מצע של אייסברג, נענע, כוסברה ורוטב פונזו. לחובבי הז'אנר מציע התפריט גם גיוזה צרובה במילוי של בקר או עוף, כנפיים, או באן בכמה טעמים – קריספי צ'יקן או אונטריב.

את מנות הווק והגריל המזוהות כל כך עם הרשת, ניתן להזמין גם בגרסה צמחונית וטבעונית. שווה להתענג על המנות האהובות כמו פאד סיו – אטריות אורז רחבות, רצועות סינטה, תרד, פטריות שמפיניון ופטריות שימאג'י - צ'אנג מאי - אטריות חיטה עם קרם קארי צהוב, זוקיני, שעועית ירוקה ובצל ירוק שניתן להזמין עם סלמון או עם עוף - או תאי תאי אדום – קארי אדום תאילנדי, גלנגל, כוסברה, נענע, צ'אם צ'ילי, נתחי פרגית בטמפורה וקוביות תפוחי אדמה, אפונת שלג ושרי בייזיל.

אם חשקה נפשכם במנה חריפה אתם תתאהבו בפאד קגאי – פרגית קצוצה עם גמבה, בצל ירוק, בדיל תאילנדי, שום, ג'ינגר', צ'ילי וביצת עין על אורז מאודה. במנות הגריל תוכלו לגלות את הטעם האהוב של המטבח האסייתי כמו יאקיטורי סינטה – סוכריות סינטה על שיפוד בגריל פחמים, או יאקיטורי פרגית, שיפודי פודי או סינטה רובטה גריל – סטייק מפורק בגאראם מסאללה

בתפריט שתי מנות ראמן. החביבה על הקהל הישראלי – הטום יאם, מנה חריפה המורכבת מציר ירקות בקרם קוקוס, קארי, זוקיני, עוף, פטריות שמפיניון, אטריות אורז, עגבניות שרי, בצל ירוק וכוסברה. אופצייה נוספת היא ראמן יאקיטורי פרגית המוגש עם ציר עוף עשיר, פטריות, ביצה רכה, שיפוד יאקיטורי פרגית ובוקצ'וי

בענף הסושי, תוכלו לגלות את הרולים המיוחדים של ריבר – כמו PB רול – המשלב סלמון, מלפפון, ואבוקדו המטוגן בפנקו, או ברול תאילנדי עם ספייסי סלמון, כוסברה, מלפפון, קריספי שאלוט, דניס, מיסו דבש וכוסברה. אם אתם חובבי דגים וסושי אז הרול של ג'יג'י הוא בשבילכם: סלמון טמפורה, אבוקדו, כרוב סגול, טונה קצוצה, איולי ספייסי יוזו וצ'ילי חריף. בריבר מאפשרים גם מנות קומבינציה בכמה אפשרויות וגדלים, בהתאם לתאבון שלכם ושל הסובבים אתכם.

בקרוב יושק בריבר באר שבע גם תפריט משלוחים, כך שיש למה לחכות.

ריבר, סינמה סיטי באר שבע, 053-8093646

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ריבר באר שבע - RIVER בבאר שבע
053-8093646

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת