נגישות
נגישות

חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש

מזגן במרחק שלושה מטרים מהמים, עיצוב מודרני ומרהיב, ואווירה משפחתית עם תפריט חדש ושפע פינוקים. ירדנו לאילת לפצח את הסוד השמור של מסעדת חוף ציון האגדית

המלצות קולינריות המסעדות של rest
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מעטים המקומות בתחום המסעדנות שזוכים למעמד אייקוני. מעניין שדווקא באילת, עיר הנופש שופעת אטרקציות ובילויים, מצליחה מסעדה אחת כבר חמישה עשורים, לשמור על פופולריות גואה ואף להפוך לשחקן הראשי בסצינה הקולינרית של העיר. שמועות הגיעו לאוזנינו על שינויים וחידושים שנערכו במסעדה, והיינו חייבים לבחון אותם מקרוב, אז צללנו לאילת, והתענגנו.

מסעדת חוף ציון המפורסמת, הוקמה בשנות ה- 70', במתחם רחב ידיים שמתפרס עד קו המים מול נוף משגע של הרי ירדן. המסעדה ממוקמת בלב הפועם של אילת, בין שני חופי רחצה מרכזיים, לצד קניון "מול הים" והמלונות השוקקים של העיר ומציעה אוכל טעים ושירות חם. כך הפכה מהר מאד למרכז בילויים ומפגשים חברתיים של תושבים ומבקרים בעיר.

לפני כשנה, חזרה משפחתו של ציון לנהל את המסעדה ובתוך כך, לאחר חשיבה ורצון לתת מענה לצרכי הלקוחות, ביצעה מהפך ומיתוג מחדש. הובאה מעצבת מאיטליה והמסעדה זכתה לשיפוץ נרחב ולעיצוב בקו חדשני ומודרני, כולל דק עץ, כסאות נוחים וקירות ירוק-דקל שמשרים אווירה רגועה, מוקפדת, אך עם זאת נעימה וביתית.

בנוסף לנוף המדהים והאוכל הטעים, המסעדה מציעה דבר שאי אפשר לסרב לו באקלים החם והמהביל של העיר - מיזוג אוויר על קו החוף, כך שהסועדים יכולים ליהנות מקרירות מרעננת, במרחק שלושה מטרים מהמים.

צילום: שאטרסטוק

תפריט המסעדה החדש משלב מטעמי בית קפה, ומנות שף קלאסיות המשקפות את התרבות הקולינרית התוססת של אילת. כך תוכלו למצוא מבחר עשיר של ארוחות בוקר מפנקות, קרוק מדאם, ביצים אווריריות עם חמאה, גבינת שמנת וסלמון בקרואסון שנאפה במקום, שקשוקה מהבילה ובוקר טבעוני. אם חשקה נפשכם בפלטת נשנושים תוכלו להזמין פוקאצ'ה פריכה, חציל בטחינה או כנפיים מוקפצות וכמובן פיצות ופסטות.

למשפחות וסועדים רעבים, פלטת הבשרים המפנקת בפורמט sharing היא בחירה פופולרית, סטייק אנטריקוט על הגריל, המבורגר קצבים, קבב, שניצל וסטייק פרגית, לצד מנות דגים על הגריל, כמו לברק ודניס, עשויים מדגה טרייה ממים מלוחים המגיעה מדי בוקר על ידי דייגים מקומיים. את הארוחה מלווה מבחר סלטים עשירים, שייקים מרעננים, קוקטיילים אקזוטיים ובירות קרות אשר ישמרו עליכם רעננים ומרוצים.

צילום: שאטרסטוק

עם הפתיחה המחודשת המסעדה הפכה למרכז הבילויים היומי בקרב משפחות והמבקרים בעיר שנהנים לשכשך רגליים בים ולסעוד את לבם, עם קפה או בירה קרה. כל ימות השבוע, המקום שוקק החל משעות הבוקר ועד חצות, ובימי חמישי הסועדים מתקשים להיפרד גם ב- 2:00 בלילה.

חלל המסעדה החדש המעוצב, המיקום המרכזי והקרבה האבסולוטית למים, הפכו אותו למקום מבוקש לאירועים, ואמנם חלקו האחורי של המתחם משמש לחתונות, אירועי חברה, כנסים ומפגשים עד 300 איש. באירועים ניתנים שירותי הקייטרינג חיצוני יוקרתי, באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אין ספק, חוף ציון האייקונית נולדה מחדש בגישה רעננה ומודרנית, אך עדיין שומרת על הקסם והאופי שהפכו אותה למוסד אהוב. עם הים האדום למרגלותיכם, תפריט עשיר ואווירה ייחודית, הביקור בחוף ציון הופך לחוויה בלתי נשכחת.

חוף ציון, משעול הפעמונים 10 אילת, פתוחה בימים א'-ד' בשעות 8:30 עד חצות, בימי חמישי עד שבת משעה 8:30 עד 2:00 בלילה

צילום השער - שאטרסטוק

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח