נגישות
נגישות

ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא

ליגת האלופות תתחיל עוד שבוע ובמועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא יקרינו את המשחקים בחדרים פרטיים על מסכי ענק. נשאר רק לבחור חבילת אלכוהול, אוכל וקבוצה מנצחת

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 13/02/2022, 15:43 תאריך עדכון: 15/02/2022, 10:34
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

צילום: PLUG IN

הנה זה בא, הזמן הזה בשנה. הזמן שבו אני לא מורשית לתכנן תכניות לערבים, שלא נאמר שאיני מורשית אפילו לנשום בערבים. הבית משתתק כולו, הילדים בחרדות, אמא הולכת על קצות האצבעות ואבא רק בוהה במסך. אכן, הגיעה שעתה של ליגת האלופות.

השנה נראה שיש פתרון מקורי לתופעה, פתרון שיוציא את כל הצדדים מרוצים (ומרוצות). הסניף של רשת הקריוקי הידועה PLUG IN בכפר סבא, הכריז על רעיון מהפכני ומקורי: לא עוד בתים מושבתים, לא עוד ילדים עם מסקינג-טייפ על הפה, לא עוד אמהות שמתגעגעות לסדרות שלהן: השנה אפשר להזמין לעצמכם חדר פרטי ב-PLUG IN כפר סבא, ולצפות שם בליגת האלופות.

במהלך השנה, בהיעדרה של ליגת האלופות, הפלאג אין הוא מועדון קריוקי ידוע ומוכר, שבו ניתן להשכיר חדרי קריוקי לפי שעות ולבחור בחבילה הרצויה לכם, חבילה הכוללת למשל חדר ל-4 שעות כולל שתיה, נשנושים ואוכל ללא הגבלה, קינוח, בר משקאות קלים ואלכוהול ב-210 ₪ לאורח, או לחילופין חבילת בסיס ל- 3 שעות עם נשנושים קלים ומבחר אלכוהול ושתיה קלה ב-135 ₪ לאורח ועוד שלל סוגי חבילות. מי שמכיר את פלאג אין ואת חדרי הקריוקי הייחודיים שלהם, יודע לספר על איכות הסאונד, על מערכות המולטימדיה המטורפות, על המבחר העצום של השירים (למעלה מ-41,000 אם אתם מתעניינים).

בפלאג אין זיהו את הפוטנציאל של ליגת האלופות, והחליטו להפוך את חדרי הקריוקי הייחודיים שלהם השנה לחדרי כדורגל, במיוחד עבור הזמן הזה בשנה.

צילום: PLUG IN

אז מה יהיה לנו בערבי הכדורגל של ליגת האלופות?

תקבלו חדר פרטי לחלוטין עבורכם ועבור החברים שלכם, בהזמנה מראש בלבד כמובן, מסך ענק, מערכת מולטימדיה איכותית, ולכם נשאר לבחור רק את החלק הקולינרי.

אם אתם עד 8 אנשים, תוכלו לבחור בהזמנה חופשית מהתפריט ובמינימום הזמנה של 50 ₪ לאדם.

אם אתם מעל 10 אנשים, תוכלו לבחור בין החבילות האטרקטיביות שמציעים כאן למשחקי ליגת האלופות: חבילת כדורגל בסיסית כוללת 3 שעות של חדר VIP מצויד במסך ענק, מערכת מולטימדיה מהטובות בעולם, מיקס מטוגנים, ירקות שוק, נאצו'ס וצלחת פיצוחים ובירה ללא תחתית - כל זה בעלות של 100 ₪ לאדם (שדרוג לאוכל ללא הגבלה: 30 ₪ לאדם).

תוכלו גם לשדרג לחבילת כדורגל פרימיום שתכלול מלבד החדר והמסך גם המבורגרים, שניצלונים, צ'יפס וטבעות בצל, צלחת פיצוחים ונשנושים למשחק ובירה ללא תחתית ב160 ₪ לאדם. בהתחשב בכך שבימים אלו אף אחד מאיתנו לא יוצא מבר עם חשבון של פחות מ-3 ספרות, הדיל שלPLUG IN משתלם מאין כמותו, בעיקר כשהוא טומן בחובו מסך ענק שיכיל את כל הפלא הזה של ליגת האלופות על מסך ענק לצד בירה קרה וצ'יפס. לכל הנ"ל נוסיף את היתרון הברור שבהותרת סלון חופשי בבית הפרטי שלכם, נטול צעקות, נטול לכלוך, נטול בלאגן.

כבר מעכשיו, אני פועלת לאגד את כל החברים של בן הזוג ולהזמין עבורם חדר פרטי למשחק הראשון ב-15 לחודש. אפילו אשקול להצטרף, אם רק יניחו לסלון שלי בשקט, עד כדי כך אני מוכנה להיות בת ערובה. וגם כי שמעתי שההמבורגר של פלאג אין הוא שם דבר. בכלל, הפלאג אין מתהדר בתפריט חדש ומשודרג שרקם עבורו שף צעיר ומבטיח, עם הרבה הפתעות חדשות ובעיקר עם שלל המבורגרים, שניצלונים וקינוחים שלא תאמינו שהם פרווה ולא חלביים. לצד כל אלו, החוויה של צפייה במשחק כדורגל או ערב קריוקי הופכת לבילוי חברים איכותי וטעים, ומבלי לקרוע את הכיס.

לפרטים נוספים ולהזמנת מקום בווטסאפ לחצו כאן

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פלאג אין בכפר סבא

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
חמש מסעדות בסגנון ים תיכוני שכדאי לכם להכיר
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח