נגישות
נגישות

ארץ המגף מכה שנית. ושלישית. ורביעית. מסעדות איטלקיות שכיף לשוב אליהן.

מאוכל איטלקי אף פעם לא נמאס, שילוב של פסטה-פיצה-ניוקי הוא אף פעם לא טעות. מצאנו לכם מסעדות איטלקיות ברחבי הארץ שתמיד כיף לחזור אליהן ולהתנחם בזרועותיהן.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 06/02/2022, 12:38
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

גם אם אני מנסה להתחמק ממנו ולהחליף, לשנות, לגוון, תמיד בסופו של יום אני חוזרת אל האוכל האיטלקי. אין כמו פחמימות משובחות כדי להרגיע את הלב, את הנפש ואת הקיבה. הדרכון האיטלקי שלי, שיושב לו במגרה כאבן שאין לה הופכין, מזכיר לי מידי פעם שיש לי סיבה טובה לחזור ולבקר במסעדות איטלקיות שלא נס ליחן ושתמיד כיף לחזור אליהן ולנשנש עוד פחמימה איטלקית מנחמת.

קליגו - תל אביב

על מרפסת הצופה לים התיכון ברח' גורדון פינת הירקון בתל אביב, תמצאו את מסעדת קליגו. מלבד שקיעות מדהימות ממרפסת המסעדה הפונה לים, תמצאו בקליגו פילה סלמון במייפל שקדים על פירה, פיצה כמהין, פיצה פולנטה, פלין, שהיא מנה של סוכריות פסטה במילוי 4 גבינות ברוטב שמנת, דבש וצ'ילי עם סלמון, קפלצ'ו אנטריקוט שהם כיסוני בצק ממולאים בראגו אנטריקוט, ועוד. בגזרת הקינוחים תמצאו כאן עוגת פיסטוק לימון, עוגת קרמבו ועוד מתוקים שלא ניתן לעמוד בפניהם. יש גם ארוחות בוקר מול הים אם תרצו. אל תתפלאו אם תצאו מכאן עם חיוך שלא יורד מהפנים.

צילום: קליגוצילום: קליגו

קליגו, הירקון 136, תל אביב. 053-2321354

פבלה - אשדוד

על רקע נוף הים של אשדוד שוכנת לה פבלה, שחוץ ממטבח איטלקי עשיר מגוונת לכם גם במטבח ים תיכוני ובמוזיקה בלקנית, פורטוגזית ולטינית, בבירות מהחבית ובתפריט קוקטיילים לא שגרתי. תמצאו כאן מנות של ארטישוק איטלקי, טורטליני חצילים וגבינות, לינגוויני בר ים, אסאדו מפורק וגם מנה בשם "קומבו מעדניה" שמשלבת בתוכה לחם, מטבלים או מאזטים מעניינים, כמו איקרה, גבינת בושה, ארטישוק קרצ'ופי, קונפי שום ועוד. מי שרוצה לגוון יוכל לנסות כאן פיש & צ'יפס, אנטריקוט או המבורגר, ומי שנועז יזמין כאן את קוקטייל "ליטופית" - וודקה, מחית תות ליים ג'וס, חמוציות ותותים טריים.

צילום: פבלהצילום: פבלה

פבלה, מרטין בובר 1, אשדוד. 053-7932929

ג'ויה - נתניה

בתופים ובמחולות קיבלו תושבי השרון (ועבדתכם הנאמנה ביניהם) את בואה של מסעדת ג'ויה לנתניה, למתחם פיאנו החדש והמהמם בעיר ימים. עד אז נאלצנו הנתנייתים ותושבי האזור לכתת רגליהם לג'ויה ברמת החייל בתל אביב, ומעכשיו גם להם יש אחת כזאת, ואפילו כשרה. בג'ויה נתניה תמצאו ברוסקטה מסקרפונה וכמהין, מרק קרם פורצ'יני וערמונים, מגוון סלטים איטלקיים קלאסיים, לזניה תרד, ריקוטה ודלעת, קסרצ'ה פשה: פסטה עם נתחי דג לבן, שום צ'ילי, שומר, סלק, עגבניות שרי, יין לבן, גבינה כחולה, שעועית ירוקה, בזיליקום ואגוזי מלך (אני רוצה את כל הנ"ל, ועכשיו).  הקינוחים בג'ויה הם עולם שלם: קלצונה חם במילוי נוטלה ומסקרפונה, מילפיי, פבלובה ועוד דברים מושחתים כגון אלו.

צילום: ג'ויהצילום: ג'ויה

ג'ויה, נתניה. 053-9373728

היקב - נתניה

מי שאוהב את האוכל האיטלקי שלו בשילוב עם נוף ים עוצר נשימה, בוודאי ישמח להגיע אל היקב, מסעדה איטלקית חלבית כשרה בנתניה על חוף הים. ביקב פותחים את הבוקר עם ארוחות בוקר שמוגשות עד 12:30, ומציעות בין היתר פיצה שקשוקה, או פטריות פורטבלו ממולאות ביצי עין, מוקרמות במוצרלה וגבינה צהובה, המוגשות עם סלט ירקות טרי טרי וסט מטבלים. יש גם בוקר איטליה ובוקר שחיתות: לחם בריוש מטוגן בשמנת, פרוסות אבוקדו טרי, סלמון גרבלקס, ביצה עלומה ורוטב הולנדז. ליקב יש גם תפריט קייטרינג ומגשי אירוע, כולל קינוחים מושחתים כמו סירת פבלובה, וופל בלגי וקראק פאי.

צילום: היקבצילום: היקב

היקב, גד מכנס 6, נתניה. 053-9442775

פרש דה מרקט - חדרה

באווירת שוק ועם מנות מפנקות וגדולות שמתאימות לחלוקה, תמצאו בחדרה את מסעדת Fresh The Market, שמשלבת בתוכה את המטבח האיטלקי יחד עם זה הישראלי והים תיכוני. בפרש דה מרקט תמצאו ארוחות בוקר מגוונות שמוגשות עד 12:30 ומלבד אלו הסטנדרטיות שאתם מכירים תוכלו לבחור בחצ'פורי גבינת, ארוחה בלקנית שכוללת מחבת לוהטת של חלומי, בטטה אפויה, חציל קלוי, עגבניות, בצל מקורמל ושום קונפי עם ביצי עין ועשבי תיבול. בערב תוכלו ליהנות כאן משלל פיצות, סלטים מעניינים, מנות דג כמו שווארמה דייגים שמוגשת על פוקאצ'ה, ויש גם מבחר מנות טבעוניות למתעקשים. בפרש דה מרקט תמצאו גם תפריט עשיר של שייקים, שכולם מכילים סילאן תמרים. אחד המפורסמים בהם הוא איירון שייק, שמכיל חלב, טחינה גולמית,יוגורט, בננה, גרנולה ותמרים. אולי זה מסייע למצפון אחרי כל כמויות הפסטה והפיצה, מי יודע...

צילום: פרש דה מרקט - Fresh The Marketצילום: פרש דה מרקט - Fresh The Market

פרש דה מרקט - Fresh The Market, פרופסור דן שכטמן 10, חדרה. 053-9349214

גסטה - כרמיאל

אז גם לצפוניים מגיע להתענג על כמה פחמימות לא? מסעדת גסטה הינה מסעדה כשרה חלבית בכרמיאל, שכוללת בתוכה גם פטיסרי המציעה עוגות, לחמים ומאפים. בגזרת האוכל תמצאו בגסטה רביולי גבינה וכמהין, אניילוטי ארטישוק ירושלמי, סוכריות גבינה איטלקיות בשמנת, כמהין, ערמונים וקוביות בטטה עם פרמז'ן ועלים ירוקים, ברוסקטת פטריות יער וגבינת עיזים, פיצה בוראטה, פילה דניס על ריזוטו ירוקים ותפריט ילדים מגניב, שמלווה באחד הסלוגנים החמודים שקראתי: "כשתקטן תבין". אני מאמצת לאלתר.

צילום: גסטהצילום: גסטה

גסטה, החרושת, כרמיאל, גליל עליון. 053-6275783

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פבלה באשדוד
הזמנת שולחן
053-9379614
ג'ויה בנתניה
053-9373728
היקב  בנתניה
053-9442775
פרש דה מרקט חדרה בחדרה
053-9349214
גסטה בכרמיאל
053-6275783

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
חמש מסעדות בסגנון ים תיכוני שכדאי לכם להכיר
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח