נגישות
נגישות

איטליה הקטנה (והכשרה)

רועי דביר, אדמו"רכם לקולינריה כשרה, מפציע הפעם באיטליה הקטנה אשר בפתח-תקווה וזוכה לקציצות ריזוטו, גלילות חצילים, מרק בכיכר לחם, רביולי צאן ועוד, שחיכו לו באלפרדו

מסעדה ביום המסעדות של rest
רועי דביר
רועי דביר
תאריך פרסום: 31/05/2006, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בליבו של עמק הסיליקון הישראלי (נו, אתם יודעים, זה שבפארק אזורים בפתח-תקוה), ממוקמת מסעדת "אלפרדו" הכשרה, הנותנת מענה למאוויים הקולינריים האיטלקיים (והכשרים) של עבדי ההיי-טק בפארק (עבדים עבדים, אבל יש להם אוטו צמוד), ושל רבים וטובים אחרים, חובבי אוכל איטלקי כשר.

המסעדה שוכנת בלב הפארק, בקומה מוגבהת, בסמוך לבריכת מים ומפל מים מלאכותיים, אם כי שובי לב, ומציגה עיצוב מכובד ונעים לעין. במרכז המסעדה תלויה טלוויזית פלזמה ראויה לשמה, למקרה שתרצו לצפות בברזיל לוקחת את המונדיאל, תוך כדי לעיסת פטוצ'יני.

ממגוון המנות הראשונות טעמנו את הפוקצ'ה (14 ₪), שעשתה את העבודה, "ארנצ'יני" - קציצות ריזוטו בציפוי קריספי ברוטב עגבניות (28 ₪), גלילות חצילים במילוי תערובת גבינות, פלפלים קלויים וצנוברים על מצע חסות ברוטב ויניגרט (28 ₪), שהיתה מנה טריה וטעימה, שעוצבה בטוב טעם, וסלט יווני (30 ₪), שהיתה מנה נדיבה מאוד.

בהמשך הוגשה מנה מוצלחת במיוחד - מרק סופה אלה פונגי (26 ₪) - מרק פטריות שמפיניון ויער, בשמנת, מוגש בתוך כיכר לחם כפרי לחם סגור, אשר הסרת ה"מכסה" שלו מגלה את המרק הטעים בתוך קרביו של הלחם (YAMMI).

עוד הוגש מרק בצל בסגנון צרפתי עם זילוף יין וקרוטונים (23 ₪)-  מנה משביעה ופיקנטית.

כמנות עיקריות הוגשו פטוצ'יני סלמון (48 ₪), שהיתה טעימה והכילה סלמון טרי, ומנת רביולי צאן (48 ₪), אשר הוכרזה ע"י מנהל המשמרת במסעדה כאחת מ"מנות הדגל".

עת הגענו לשלב הקינוח, הופיעה לפתע מלצריתנו החביבה, ובידיה מגש רחב מימדים ועליו כל מנות הקינוח בכבודן ובעצמן! כך שכל שנותר לנו, הוא לשוב לימי ילדותינו העליזים, להצביע על המנה, ולהכריז בקול גדול - "כזה אני רוצה".

לפיכך בחרנו אני ושותפי לארוחה (חוקר פרטי ידוע, שאת פרטיו הס מלחשוף), שני קינוחים נבחרים - כיפת ברולה על בסיס מרנג (28 ₪), שהיתה מנה שווה ומתוקה במידה, ומוס שוקולד לבן עם פקאן סיני (28 ₪), שהיתה מעניינית, מעוצבת ו . . טעימה.

במקום מוגשות מנות עסקיות בצהריים, במחירים הנעים בין 45 ל - 72 ₪, וניתן לערוך במקום אירועים של עד 180 איש ואישה.

התפריט המגוון מאוד במסעדה כולל גם מגוון פיצות, הנאפות במקום בתנור לבנים, קישים, טוסטים, דגים, ובל נשכח את מגוון האלכוהול הרחב למדי.

ולסיכום - למי שחשקה נפשו במסעדה איטלקית המעניקה אווירה נעימה ואוכל טעים וטרי, בליווי קולות רקע של פכפוך מים - ישים פעמיו ל"אלפרדו".

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלפרדו בפתח תקווה
053-9441289

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רועי דביר

איפה המשגיח?!
תביא ביס
הכוכב הכשר
סרט נע
אחות לנו קטנה
הכשרה מליון
היהלום ההודי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר