נגישות
נגישות

הכוכב הכשר

לאחר הפסקה מתודית, חוזר האדמו"ר לקולינריה כשרה לחרוש את מסעדות ארצנו, והפעם הוא נוחת בממלכת הקריוקי המתוחכם והכשר - שעונה לשם שגם מוכיח את עצמו – "מקום מהסרטים"

מסעדה ביום המסעדות של rest
רועי דביר
רועי דביר
תאריך פרסום: 17/08/2006, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

האם חשקה נפשכם להיות, ולו לערב אחד, כוכבים? להופיע על מרקעי ענק, כשעשרות אנשים צופים בכל צליל (מעוות ככל שיהיה) הבוקע מגרונכם? האם תרצו לאחר מכן לקבל את הפאדיחה שלכם כשהיא מתועדת על DVD לדראון עולם, וכן לנגוס, תוך כדי המופע שלכם, במזון טעים ולשתות משקאות אלכוהוליים, אשר ללא ספק יעצימו את עוצמת הזיוף בקולכם (אצלנו היה זה בדמות הפיג'לינג סאוור)?

אז זהו - יש לנו את ה-מקום בשבילכם - "מקום מהסרטים" (המשווק לדוברי שפות אחרות כ- "LA TERRASSE"), הכשר עם משגיח צמוד (מיינד יו!), ברח' אחד העם 14 בתל-אביב והחניה (תאמינו או לא) חינם (!)

במקום קיימת מערכת - מהטובות שראינו - של מולטימדיה (תאורה וסאונד, שהפתיע ברמתו הגבוהה, בשים לב בין היתר לעובדה שגובהה של התקרה במקום הוא שבעה מטר!), הכוללת מאגר של 10,000 (!!) שירים בשפות שונות לקריוקי, DJ, מערכת מצלמות היקפיות מתכווננות, אינטרנט, כמו גם מלצרים מזמרים בעלי קול משובח למדי.

מדובר במקום קלאסי לעריכת אירועים, המורכבים מאנשים שתמיד יסלחו לכם, אף אם תהרסו להם את האוזניים בשירתכם המזעזעת. המקום בבעלותו ובניהולו של קובי אברהמיאן, בעליו לשעבר של "אחד העם 28" הנודע.

לאחר תצוגת תכלית של המערכת האורקולית, הובלו לשולחננו אחר כבוד מספר מנות מהתפריט המגוון (בניצוחו של השף אבינועם וקסלר): למנות ראשונות טעמנו חציל בלאדי (32 ₪) בזילוף טחינה, שמן זית ולימון, קרפצ'ו פילה בקר (45 ₪) שהיה טרי ועסיסי, כנפי עוף ברוטב צ'ילי פיקנטי (34 ₪) שהיתה מנה מוצלחת, לחם הבית בתוספת חמאת שום (12 ₪) שהיה טרי ופריך, וסלט ירוק עם חסות, שרי, בצל, וקשיו (38 ₪).

כמנות עיקריות הוגשו נתחוני עוף מוקפצים בשום, צ'ילי סויה ירקות ונודלס (49 ₪), קבבוני טלה בליווי טחינה (56 ₪), שהוכנו מבשר טרי ועסיסי, מדליוני פילה בקר ברוטב ציר בקר ויין אדום (97 ₪) שהיו טריים והוכנו במידה הראויה, שעליהם הונחו פרוסות כבד אווז (שווה).

לקינוחים, שהפתיעו בטעמם על אף היותם, לאור היות המקום כשר, קינוחי פרווה, הוגשו פונדנט שוקולד עם כדור גלידה וניל (32 ₪) ופאי תפוחים, אף הוא עם כדור גלידת וניל (32 ₪).

במקום מוגשות מנות עסקיות בין השעות 12:00 ועד 19:00(!), כאשר במחיר של מנה עיקרית מהתפריט הרגיל (כלומר החל מ - 32 ₪), תקבלו מנה ראשונה + עיקרית + תוספת + כוס שתיה קלה + כדור גלידת סורבה (או שתיה חמה). שיחוק!

ראוי לציין כי אפילו זוגתי לארוחה, ר', נסיכה צפון תל-אביבית בעלת דם כחלחל, מצאה כי המקום מיטיב לקלוע למטרה אליה הוא מכוון, ועל כך ראו לעיל. השירות שניתן לנו ע"י המלצרית יהלי, היה יעיל ולבבי.

*האדמו"ר היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רועי דביר

איפה המשגיח?!
תביא ביס
סרט נע
אחות לנו קטנה
איטליה הקטנה (והכשרה)
הכשרה מליון
היהלום ההודי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר