נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

את סוזאנה אני מכירה עוד משחר נעורי, כמי שנשמה ריקוד ופיזזה בלהקות מקצועיות, מתחם סוזן דלל, נווה צדק וסוזאנה בפרט היו לי כבית שני. עברו השנים ואני עדיין שם. כמו זיכרון מתוק, חוזרת לימים שעוד הייתי מסוגלת לבלוס כמויות אוכל אדירות אחרי הופעה מוצלחת. הפעם היה זה בוקר שמשי במיוחד - יום שבת. לסוזאנה החלו לזרום זוגות, הורים צעירים עם עגלות, ילדים, כלבים, ממש כמו בשכונה של פעם, לכולם יש כאן מקום. כבר 12 שנה סוזאנה ניצבת בגאון מול בתי הקפה החדשים שצצים סביבה ונשארת סוג של מוסד בשכונה האותנטית ביותר בתל אביב.

את השבת שלנו פתחנו בארוחת בוקר מסורתית הכוללת ביצים, גבינות, סלט, לחם טרי טרי ושתייה קרה וחמה (40 ₪). את הארוחה המסורתית ניתן ואף רצוי להמיר במבחר מאזטים חמים וגם קרים (13-16 ₪ כל אחד), כך עשיתי אני והזמנתי את מה שאני מזמינה מאז ומתמיד ואף פעם לא מתאכזבת: חציל קלוי על האש עם גבינה בולגרית מגורדת ברוטב יוגורט - פשוט תענוג! כדי שהחציל לא ייפגע הזמנתי לצידו גם סלט פלפלים קלויים ביתי, טחינה ירוקה וגבינת לבנה חמוצה, הכול נמרח בלחם הבית שבאמת אין שני לו (10 ₪).

מכיוון שהבוקר כבר נשק לצהריים היה ראוי שנזמין מנה נוספת, נפל הפור על סלט ירוק עם תרד אגוזים וגבינת רוקפור. עכשיו ככה, אני לא אישה של סלט, אף פעם לא הייתי וגם אינני נוטה להזמין סלט במסעדות, מבחינתי זה משהו שראוי שיישאר שמור כריפוי בעיסוק לשעות הפנאי בבית, אבל הסלט הזה הוא יותר מראוי, הגבינה הטרייה השתלבה מצוין עם הרוטב והתרד הטרי וכל מילת תאור נוספת תהיה רק 'אנדרסטייטמנט' לסלט הזה.

אחרי כל הטעמים הפיקנטיים התחשק לי משהו מתוק, לא הספקתי להגיד "טאר" וכבר נחת לשולחני טארט תותים משובח - בצק פריך, קרם פטיסייר מדויק ותותים אדומים אדומים ומתוקים שבא לבכות (29 ₪).

פרט לארוחות הבוקר והמאזטים, סוזאנה מציעה אוכל ביתי ים תיכוני: מבחר עצום של ממולאים החל בפלפלים המסורתיים וכלה בפילו במילוי שרימפס וקלמארי, קובות שונות ובשרים כיד הדמיון הטובה. אפשר לשבת בפנים ליד הבר המעוצב, או בחוץ באוויר הפתוח, ליהנות משלל הטיפוסים העוברים ברחוב (רובם כך נראה רקדנים שדופים ורעבים) ובעיקר מהאווירה.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סוזאנה בתל אביב
053-9443060

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של כרמית מזרח קליין

ארוחה מפסקת
תמיד דופקים את השניצלים
הייה לי חבר
פרנצ'סקה הקדושה
מהשדה לצלחת
בירה בעיר הבירה
פריצת דרך
לה ברנז'ה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר