נגישות
נגישות

תמיד דופקים את השניצלים

כרמית מזרחי-קליין ומי שהוסיף לה את ה'קליין' לשם מעדיפים לעצור באלנבי מאשר ברבנות, וקופצים לארוחה קצרה במזללת השניצלים הוותיקה, שניצ'לס השף. תסמכו עליהם, הם כבר מצאו על מה להתנצח

מסעדה ביום המסעדות של rest
כרמית מזרח קליין
כרמית מזרח קליין
תאריך פרסום: 07/02/2008, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

את "שניצל'ס השף", מזללת השניצלים הכשרה ברחוב אלנבי, אני מכירה כבר שנים. לא פעם בשעה 5 לפנות בוקר לאחר יציאות ליליות הייתי מוצאת את עצמי עומדת בתור לסנדביץ' האגדי שלהם (ג'בטה עם פירה מעולה, בצל מטוגן, בשר ושאר ירקות). ביום חורפי קריר, ולאחר שיטוטים ארוכים שכללו קניות באלנבי, הנחלה והשוק, החליט בעלי היקר שאם לא אוכלים ועכשיו אנחנו מתגרשים, ועוד היום! הוא מקבל את הילדה ואני את האוטו שהפסיק להתניע לפני שבוע. כפי שאתם מבינים, לא הייתה ברירה אלא לשים פעמינו לשניצ'לס המוכר והאהוב, והפעם בשביל קצת יותר מסנדביץ'. אני עם האוטו הזה לא נשארת.

למרות שהמלצרית המקסימה בישרה לנו חגיגית שאין צורך במנה ראשונה ושהמנות העיקריות גדולות ומשביעות (והיא בהחלט צדקה), התעקשתי שאני רעבה מאוד ועם אישה רעבה לא מתעסקים, כך שאת הארוחה פצחנו בחומוס עם פטריות מוקפצות ומתובלות (30 ₪). החומוס, שנעשה במקום, היה טעים במיוחד וגרר ויכוחים של האם זה החומוס הטעים ביותר שאכלנו או שמא זה שאכלנו שלשום, או לפני 3 שנים שם בפינה, ברח' מי זוכר. אל המנה התלוותה פלטת סלטי הבית, שמצטרפת ללא תשלום לכל המנות המוגשות. בפלטה שלוש טעימות סלטים - חצילים, כרוב וגזר, אבל גולת הכותרת היא ללא ספק הסחוג החריף שיוצא אף הוא היישר ממטבח המקום.

המשכנו למנות העיקריות. אני, על תקן החזרה לשורשים, הזמנתי קוסקוס ירקות ומפרום (39 ₪). הקוסקוס הפתיע אותי לטובה בטעמו הביתי, התיבול היה בדיוק כמו שצריך - לא דומיננטי מדי ולא תפל - ממש כמו שקוסוקוס אמיתי צריך להיות, והמפרום היה עשיר בטעמים ונהדר. פשוט חגיגה.

בעלי, שאך זה שמע 'שניצל' התחיל לזמזם את הדנובה הכחולה כאוסטרי מן המניין, בלס שניצל דק ופריך (36 ₪), לא שמן מדי וטעים מאוד. לוורסיה המוכרת הצטרף שניצל הדגל של המקום, שממולא בפטריות ובבשר עגל (45 ₪). אני חייבת להתוודות שכשמדובר בשניצלים, אני מאוד שמרנית ותמיד מעדיפה ללכת על הפורמט המוכר והנושן, אך לחובבי הרפתקאות ומנות מיוחדות שניצל הבית יתאים בהחלט.

המנות העיקריות הגיעו בליווי פירה קטיפתי וטעים, צ'יפסים מעולים, פריכים ועסיסיים וסלט ירקות. בנקודה הזאת לא היה בכלל מה לחשוב על קינוח, היינו פשוט מפוצצים, אבל למאותגרים שבינינו המקום מציע שלל קינוחים סימפטיים וסבירים באיכותם, כמו סופלה ומוס שוקולד. גם אם קפצה עליכם לפתע הצמחונות תוכלו ליהנות משקשוקות טריות או סנדוויץ' צמחוני ואם לא די בזה, בכל יום מוגשת מנה צמחונית אחרת.

בכל הבלגאן של רחוב אלנבי, שניצ'לס השף הוא ללא ספק קפיצה קטנה הביתה. האוכל פשוט ומצוין והשירות נפלא כמו בבית... רק בלי לעשות כלים.

*הכותבת הייתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שניצל פור יו בפתח תקווה
03-9043444

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של כרמית מזרח קליין

ארוחה מפסקת
הייה לי חבר
פרנצ'סקה הקדושה
הו סוזאנה
מהשדה לצלחת
בירה בעיר הבירה
פריצת דרך
לה ברנז'ה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר