נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בערב חמישי קיצי יצאנו אני, רמת גנית מושבעת, ויריב, תל אביבי מנוון, לבחון האם ניתן למצוא תחליף 'אורנה ואלה' בשינקין הרמת גני. הביסטרו האיטלקי 'אספרסו בר', היושב ברחוב ביאליק ברמת גן (להלן: שינקין הרמת גני), מעוצב מבפנים עם דלפק בר כמו במעדניות בחו"ל ועם שולחנות ספורים הנותנים תחושה חמימה ואינטימית. בחוץ יש מרפסת מתוחמת המאפשרת לקלסטרופובים שבינינו ליהנות  מהאוויר בחוץ ולהתרווח בחלל גדול יותר.

מכירים את זה שהקופאית בסופר שואלת אתכם אם יש לכם כרטיס חבר מועדון? ובכן, הלקוחות הקבועים של אספרסו בר יכולים לנופף בשלהם בגאווה ולהכריז: "כן, יש לי!" רק שאת תריסר הביצים, הגבינה הצהובה, הירקות ושלל מוצרי המכולת הנדושים מחליפים מאפים, כריכים, סלטים, פסטות,  פיצות וקפה משובח.

בית הקפה הרגוע הזה, כך מסתבר, לא רק מגיש ארוחות בוקר כל היום (יתרון ב-י' הידיעה), אלא גם מאפשר ללקוחותיו לצבור את מה שאכלו באמצעות כרטיס טעינה, ולקבל כל מנה עשירית חינם ו-5% הנחה על ההזמנה. חישבו כמה כיף להגיע לבית הקפה השכונתי שלכם ולאכול על חשבון הבית. כמעט כיף כמו להגיד: "על חשבון הבית". גם הלקוחות העסקיים של המקום, הנוהרים אליו מדי צהריים כמו נחיל נמלים, לא יוצאים מופסדים. אספרסו בר מציע עסקיות צהריים רבות ומגוונות (כריכים, טוסטים, קישים, מרקים ופסטות המלווים בסלט אישי ושתייה חמה או קרה) במחירים משתלמים (45-48 ₪).

על אף היותינו לקוחות מן המניין ולא לקוחות קבועים, חני, המלצרית החביבה, קיבלה את פנינו באדיבות והקדישה לנו תשומת לב מלאה (וזה עוד ללא כרטיס טעינה). אכלנו לשובע מפיצה פונגי (42 ₪), פיצה העשויה עם מוצרלה, רוטב עגבניות ופטריות טריות; מקיש בצל (42 ₪), המוגש עם סלט, שמנת וזיתים ומשקשוקה ביתית המוגשת כחלק מארוחת בוקר עם טחינה, זיתים, לחם וחמאה, שתייה חמה או טבעית (42 ₪).

מששבענו הגיע תורה של קיבת הקינוחים שזקפה את תיאבונה המכוער. חני זיהתה את הצורך וסייעה לנו להשיג את מבוקשנו. מבוקשנו, כך הסתבר, היה קינוח המכונה 'קיפוד שוקולד' (31 ₪), המכיל שוקולד בוריאציות שונות וקינוח מוס שוקולד לבן ופקאנים מסוכרים (31 ₪). שניהם נעמו לחיך קיבת הקינוחים שגירגרה בהנאה. הקפוצ'ינו (15 ₪) שהזמנתי (אני מהאנשים המעצבנים שמסרבים להזמין אספרסו גם במקום שקרוי על שמו) היה בדיוק בטעם המר-מתוק הנדרש בכדי לרסן את רמות הסוכר המשתוללות בגופי.

יצאתי מהאספרסו בר במחשבה שאולי לא מצאתי תחליף לאורנה ואלה ואולי רחוב ביאליק הרמת גני לא משחזר את התחושה של שינקין, אבל בית קפה חמוד, ברחוב חמוד, הוא לעיתים כל מה שצריך בכדי להיות שבעים ומרוצים.

 

 * הכותבת הייתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אם כל הארוחות
ללקק את האצבעות בלוקה
אותו דג רק אחר
אומרים לנו שיש (סוקו) סושי כשר
מסע אל לוקה
יש סושי אחר, בגבעתיים
יש סושי אחר, בגבעתיים
אוקיאנוס סוער
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר