נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יום שלישי בערב, שיא החורף. אני פוגשת את אחותי לארוחת ערב במעוז ההייטק, הרצליה פיתוח. בשעות הצהריים זורמים בין הבניינים הגבוהים נחלים של חליפות ופועלי הייטק, אבל בשעות הערב המוקדמות, הליכה ברחובות הראשיים מלווה באס"ק (אווירת סיום קורס), שכן כל הנחלים זורמים לים. רק אני ואחותי זרמנו לאוקיינוס, מסעדת פירות הים אושן שמצדה זרמה איתנו בהעמסת השולחן בכל טוב.  

הקונספט

באושן ישנה אווירה קלאסית של מסעדה שלא מתאמצת להיות חדשנית או נועזת, תל אביבית או מנהטנית, אלא מסעדה שיודעת מה היא – מסעדת פירות ים. האקווריום לצד הבר לא משאיר מקום לבלבול, וכך גם מגוון המנות על טהרת הים בתפריט. העיצוב אף הוא, אלגנטי ורומנטי, עם וילונות לבנים ושולחנות עץ והחלל בינוני בגודלו, העיצוב מאפשר איזון מרגיע ונעים.

מנה מנצחת

מרק הסרטנים (48 ₪) מוגש עם חצי סרטן הוא המנה המנצחת של הערב. המרק, המורכב מציר סרטנים, ציר דגים, עגבניות שמש טחונות והרבה שמנת, לא סתם נחשב ל 'מנת הדגל' של המקום – הוא טעים, באמת טעים. אחותי טענה שמרק כזה לא יכול להיות לא טעים, עם כל כך הרבה מהענן השמנתי האלוהי בתוכו, אבל אני, למודת מרקי שמנת דלוחים, טענתי שהשילוב של הסרטנים ויד השף שרקחה את המרק הפכו אותו למה שהוא. מומלץ בחום לחובקי הלקטוז ונטולי הדיאטה.

אם גם אתם, כמו אחותי, פצחתם בדיאטת פחמימות יומיים קודם לכן (תנחומי), ומבקשים גם להימנע משומנים ככל האפשר, ישנן מנות 'קלות' יותר, כדוגמת סלט אבוקדו חם (52 ₪) עם בייבי שרימפס, גבינת קשקבל, עגבניות, רצועות טורטייה ואיך לא, אבוקדו – חם. מנה חביבה, אם כי הבייבי ממש בשלב הינקות, והייתי מוותרת גם על הכוסברה (אבל זה כבר העדפה אישית).

את הלחם המרוקאי (16 ₪) נשנשתי לבד, בעודי פוזלת למבטה המיוסר של אחותי שנשנשה אף היא מסלט ירוק וירקות שורש (44 ₪).

שווה במיוחד

חובבי פירות הים ישמחו לשמוע שבאושן יודעים להרכיב מנות גם לאלה שלא יודעים שובע: המנה המפנקת (218 ₪), פלטה ובה מבחר גדול ומגוון של פירות ים שונים (קלמארי, סרטנים ושרימפס), חלקם מטגנים וחלקם מבושלים ברטבים שונים, היא אחת מהבחירות הזוגיות הנפוצות בקרב הסועדים במסעדה. אני ואחותי הסתקרנו והזמנו – בהחלט מבחר נאה וגדול. בצד הקרוב אליי בפלטה התלקקתי בגזרת הקלמארי המטוגן, ואילו אחותי, מהצד השני של הפלטה, נהנתה מהשרימפס המבושלים. הסרטנים, יש לומר, הגיעו עם מעט שמן עודף לטעמי.                                                                                                                                                              

עונתיות

לאושן יש מבצע 'חורף חם' לא רע בכלל, שלא נאמר שווה, במסגרתו ניתן לסעוד (ראשונה, עיקרית ואחרונה) ב- 89 ₪ ממבחר מנות לא קטן. מרק הסרטנים נמצא ביניהן, כמו גם מנות נפלאות ומומלצות אחרות כמו מנת שרימפס גבינות וכמהין, מנת פילה בקר וכבד אווז (כן, כן, בשר במסעדת דגים), מנת שרימפס בקרם סרטנים, עגבניות מיובשות וטימין ועוד. 

קהל היעד

בצהריים פוקדים את המקום בעיקר עובדי הייטק שנהנים מעסקיות משתלמות במיוחד ומתפריט מגוון המציע לא מעט מנות בשריות. בערבים ובסופי השבוע המקום מארח לקוחות קבועים, זוגות, משפחות וכל מי שנהנה מהמיטב של הים או היבשה באושן יש אינטימיות המתאימה למפגש עם חברה, לארוחה משפחתית ואפילו לדייט מושקע.  

חשבון בבקשה

מרק סרטנים (48 ₪), סלט אבוקדו חם (52 ₪), לחם מרוקאי (16 ₪), סלט ירוק וירקות שורש (44 ₪), מגש זוגי של פירות ים (218 ₪), קרמבו שוקולד בלגי (34 ₪), דולצ'ה דה לצ'ה – פרפה ריבת חלב עם קרסט אגוזים (34 ₪). סה"כ לזוג – 446 ₪

להזמנת מקום באושן לחצו כאן.

*כתבה פירסומית. 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אם כל הארוחות
ללקק את האצבעות בלוקה
אותו דג רק אחר
אומרים לנו שיש (סוקו) סושי כשר
מסע אל לוקה
יש סושי אחר, בגבעתיים
יש סושי אחר, בגבעתיים
כיבוש מושלם
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה