נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שאלה לנשים - קרה לכן שהתלבטתן מי אתן רוצות להיות היום? נערת חוף יחפה או ניו - יורקית מגונדרת? לי זה קרה ומסתבר שגם לפיש, מסעדת הדגים הראשלצ"ית שעברה זה מכבר (לפני 7 חודשים) מחוף הים בראשון ללב ליבה של העיר הסואנת, אבל לא לפני שעברה מתיחת פנים ותפריט רציניות כמובן.

פיש החדשה ממשיכה את מורשתה של זו הישנה ומגישה דגים בלי פוזה, הישג לא מבוטל למקום שיכול להתחרות בחדשנותו בקלות עם חבריו התל אביביים, ויחד עם זאת משרה תחושה נעימה ולא מאיימת. קיבלו אותנו חלל גדול, בר בולט ומאובזר, תקרות גבוהות, מנורות שחורות ואלגנטיות מהתקרה, ציורים ענקיים של אמנים מודרניים ומה לא. כשהתיישבנו וקיבלנו את התפריטים -  אייפדים עם אפליקציה של המסעדה - הבנו את מידת ההשקעה. כמובן שבן זוגי התלהב מיד מהידיעה שלא ייצטרך להיפרד מהאייפד גם הערב. דפדוף קצר באפליקציה הפשוטה חשף עוד שפן בכובע של פיש – הקונספט.

הקונספט
התפריט החדש בניצוחו של שף ניב יעקובוביץ' מאפשר כמו כל תפריט דגים סטנדרטי, להזמין מנות עיקריות מהים, ואם הגעתם במצב רוח קרניבורי או סמי איטלקי תוכלו למצוא מבחר לא רע של עיקריות מהיבשה. החדשנות, אפוא, נעוצה דווקא במנות הראשונות שעברו גלגול למנות תחת הקטגוריה של פותחים שולחן. כלומר, תוכלו לזמין מגוון מנות בינוניות לשולחן, לשלם עליהן מחיר מציאה (שנוטה למחירן של מנות ראשונות) וליהנות מהגיוון. אם שבעתם בדרך (כמוני) ולא הגעתם לעיקריות (לא התאפקתי והזמנתי אחת), זה בסדר.

פותחים שולחן
אני לרוב בחורה ממושמעת וכשאומרים לי לעשות - אני עושה. אז פתחתי שולחן. את מנת הפוקאצ'ה עם מטבל קרם עגבניות ושמן זית (14 ₪), מנה שהיא שילוב אלוהי של לחם ומאפה מלוח, טבלתי בכל המנות האחרות בהנאה. את הטבילה הראשונה קיבל קרם חצילים קלויים עם סילאן וזעתר טרי (12 ₪). כה הודיתי לרוקחי המנה על העדינות המופלאה שבה, שהייתי חייבת לאזן עם טבילה בצלחת הפלפלים החריפה (12 ₪). כשסיימנו לטבול, התחלנו ללעוס, מכל הבא ליד. כרובית מטוגנת באיולי צלפים (18 ₪) היא מנה חביבה כנשנוש צדדי שקיבלה אגודלים מעלה מבן הזוג, קבב דג ים עם רוטב יוגורט ים תיכוני ונתחי חציל קלוי (38 ₪) היא מנה ביתית מופלאה שמזכירה קצת את מה שרק סבתא מנוסה יודעת לעשות ובורקס פילו במילוי בשר טלה, צנובר וחצילים על מסבחה של אבוקדו ויוגורט כבשים (38 ₪) היא מנה שלא ניתן לסרב לה, אם כי לא עמדה בסטנדרט של המנות האחרות. אולי היו יותר מדי מנות על השולחן ופחות מדי מאתנו.

שתי המנות הבאות היו הצלחה מסחררת: מנת קרפצ'יו פטריות צרובות על קציפת שיטאקי, שום צלוי, בלסמי ופרמז'ן (42 ₪) - מנה ענקית ונפלאה לחובבי הפטריות, ומנת שרימפס עטוף בחזה אווז מעושן, צרוב עם קרם אפונה (48 ₪), שכל אוהד שרימפס ידע להעריך. כדי לא להרגיש שאנחנו מפלים לרעה, הזמנו עיקרית אחת לרפואה והפעם מהיבשה. מנת כבדי עוף וניוקי תפו"א עם בצל מקורמל ברוטב יין אדום (58 ₪) הוכיחה שפיש מוצלחת לא פחות ביבשה מאשר בים. אומנם לסיים את המנה לא הצלחנו, אבל ככה זה כשפותחים שולחן.

מילה לסיום
המלצר המליץ על קוקטייל עלה תאנה (28 ₪), המורכב ממידורי, ליים ופידג'. אחרי שלושה כאלה (שתיתי גם את של בן הזוג), כבר הייתי בטוחה שאין משקה טוב יותר עלי אדמות וזכיתי למצב רוח מרומם במיוחד. ואז סיפרו לנו על המבצעים. מסתבר שמדי ראשון החל מהשעה שבע בערב פיש מציעה ארוחת ערב זוגית ב- 120 ₪ לזוג, הכוללת פוקאצ'ה עם צלחת חריפה וקרם חצילים, 4 מנות לבחירה ממבחר מנות (חלקן עיקריות) וקינוח. השמועות אומרות שהמקומות מתמלאים די מהר, המלצה שלי: רוצו והזמינו מקומות כבר עכשיו.

חשבון בבקשה
פוקצ'ה - 14 ₪
קרם חצילים 12 - ₪
צלחת פלפלים חריפה - 12 ₪
כרובית מטוגנת 18 ₪
קבב דג ים - 38 ₪
בורקס פילו במילוי בשר טלה - 38 ₪
קרפצ'יו פטריות - 42 ₪
שרימפס עטוף בחזה אווז מעושן - 48 ₪
כבדי עוף וניוקי תפו"א - 58 ₪
עוגת שוקולד - 36 ₪
3 קוקטיילים עלה תאנה - 28 ₪
סה"כ לזוג - 400 ₪

 

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פיש  בראשון לציון
הזמנת שולחן
053-9426902

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אם כל הארוחות
ללקק את האצבעות בלוקה
אומרים לנו שיש (סוקו) סושי כשר
מסע אל לוקה
יש סושי אחר, בגבעתיים
יש סושי אחר, בגבעתיים
אוקיאנוס סוער
כיבוש מושלם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר