נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9441792 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות באילת

טיקה מסלה באילת
אילת
מסעדה הודית
הזמן שולחן
ראנץ' האוס באילת
אילת
מסעדת בשרים, כשר
הזמן שולחן
שיפודי ציפורה באילת
אילת
מסעדת בשרים, כשר בד"ץ
קפה גרג מתחם ביג אילת באילת
אילת
בית קפה, כשר בד"ץ
תאיסטורי באילת
אילת
מסעדה תאילנדית
ורקאדה באילת
אילת
מסעדת דגים, כשר

דירוג גולשים

3
אוכל
4.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

6 ביקורות וחוות דעת על ברוך הדייג

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
א. - תמונה
א. 2 ביקורות
!
3.8
21/08/15

מה שאני כותב סובייקטיבי מאוד: אני אוהד של המסעדה של ברוך. המקום מבפנים ציורי דיו, ונראה כטברנה ימית. רוב הפעמים שהיינו שם (טיפוסית, לפני שעה שתיים בצהרים) ברוך היה גם שף וגם מלצר. אנו... אוכלים אצלו דגים ופירות ים בכל חופשה שלנו באילת. לרוב, אנחנו מעדיפים מנה של דג יחיד ללא תוספות, וזה ממש מסתדר. ברוך מכין דגים בשבילכם במיוחד, אני מרגיש שאין לו "חצי-הכנות" כמו במסעדות גדולות. לכן אם באתם רעבים ממש, אל תזמינו דגים גדולים (ובמיוחד בתנור) מפני שזה לוקח זמן, והרעב שלכם יעצבן אתכם, ולא תהנו מהמנות כפי שהייתם צריכים. במקרה כזה תזמינו פירות ים ו/או דגים קטנים יותר (ארסים, "טלוויזיות", טורלוסים). במספר ביקורות קראתי שאנשים הופתעו לרעה ממחירי הדגים. בבקשה, בבקשה: תשימו לב (ובתפריט זה מודגש) שמחיר דג משתנה עם גודל הדג (הכוונה למחיר של קילוגרם אחד). ואם אתם יודעים שתפעילו (גם לא מרצונכם) "מחשבון מחירים" בראשכם, דברו עם ברוך על הנושא. ונכון: המקום לא זול, אך המחירים תואמים איכות וטעם. קראתי מה שכתבתי כרגע, והדבר נשמע כמדריך למשתמש. אבל המסעדה מיוחדת מאוד, המנות טעימות מאוד, וחבל עם משהו יפריע לכם להינות מכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי 4 ביקורות
טעים ומיוחד
4.5
20/06/15

מקום קטן ספרטני ומיוחד. סוג של טברנה כמו שרואים בסרטים ברוך עצמו דמות ססגונית ומיוחדת. כל המנות הן פרי ידיו. אכלנו סלט איקרה משובח במיוחד, סלטי ירקות טריים ומתובלים בצורה טעימה, שריפס... וקוקטייל פירות ים ברוטב ברוך, דניס בתנור וברבוניות. היה טעים בערב הראשון אז חזרנו גם בערב השני. המנות העיקריות מוגשות ללא תוספות אבל יצאנו שבעים. אין ממש קינוחים אבל לנו זה לא היה חסר. מנות השרימפס וקוקטייל פירות הים מוגשות בקונכחה ואינן גדוחות במיוחד, אבל בכל זאת לאחר הסלטים לא היה חסר לנו כלום. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גאיה - תמונה
גאיה מבקר מתחיל
אוכל בינוני במחיר מופקע ביותר
1.8
30/05/12

ההרגשה כאילו נכנסים למקום אותנטי שבו הדייג הוא גם הבשלן והכול טרי וכו'....אבל אל תתנו למראה המקום ולסחבקיות להטעות אתכם. השירות איטי עד מאוד, אין תוספות למנות, והמחירים שערוריתיים!!!... מסעדות גורמה בתל אביב יותר זולות. לדוגמה פילה מושט (כן מושט) 150 ש"ח !!! ללא תוספות חוץ מכמה חסות, קלמרי מטוגן למנה ראשונה 75 ש"ח!!!! סמכנו על ברוך ונפלנו בגדול

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/02/09

שווה ביקור מומלץ בחום בואו בהמונכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe Fudim - תמונה
Moshe Fudim 2 ביקורות
3.7
13/10/06

בחול המועד סוכות ביקרנו באילת ומכל החוויות נזכור את שתי הארוחות הנפלאות שאכלנו אצל ברוך הדייג. ביקורנו הראשון והמפגש הראשון עם המקום קרה במקרה בלילה הראשון כשהגענו לאילת, לאחר שהשכבנו... את הילדים לישון,  החלטנו לעשות סיבוב ואולי לאכול משהו. ב-12 בלילה בכל המקומות הודיעו שהמטבח סגור וכך ממקום למקום הגענו לברוך. ברוך פגש אותנו בחיוך, נראה שגם הוא היה בדרך הביתה אך למרות זאת שחרר את המלצרית ונשאר להכין לנו מנה לפי המלצתו. אכלנו סלט ירקות ומנת דגים לשניים, ליקקנו את האצבעות והרגשנו כמו בבית. כעבור יומיים חזרנו עוד פעם אבל בהרכב מלא - 2 מבוגרים, 5 ילדים. הזמנו מקום מראש, דבר שהתברר כמיותר, ל - 19:30 . המקום היה ריק. כעבור 30 דקות נראה שכמה עוברים ושבים ראו אותנו נהנים והחליטו להצטרף.הזמנו 7 מנות דגים, הכל לפי המלצת ברוך וגם הפעם לא הצטערנו לרגע, אפילו ילדיי שמתקרבים לדגים רק באקווריום חיסלו הכל, המחיר לסעודה כולל טיפ לטטיאנה המלצרית כ-900 שקל. לסיכום אוכל טעים וביתי, שרות אישי ואדיב, כאשר מקום מתמלא מלצרית אחת עובדת קשה וגם הבעלים שהוא גם הטבח, כך שמי שממהר רצוי שיחפש מקום אחר. בקיצור לאוהבי דגים שווה ביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות
מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה