היי,
אתמול בשעה 14:30 הזמנו באתר הזמנה בסכום מכובד כדי שהיא תהיה מוכנה בשעה 18:00 בסניף קצרין
ברבע לשש הגענו לסניף וגילינו ששום דבר לא היה מוכן, הבנות שעבדו שם אפילו לא שמו לב שיש הזמנה... ולא הפשירו את הבצקים
כשהתלוננו בפניהן הן צחקו לנו בפנים והשירות היה לקוי מאוד
דיברנו עם המנהלת של הסניף שקוראים לה הילה והיא הייתה מאוד לא שירותית, לא עזרה לנו בכלל, לא הסכימה להחזיר את הכסף ולא הסכימה לנו לדבר עם בעל הסניף
השירות לקוחות שלכם לא זמין ומועיל במיוחד, כשמתקשרים אליהם הם מעבירים לסניף ואז אנחנו באותה הסאגה
לעולם לא נחזור לשם וממליצה גם לכם
אנחנו חיילות והגענו מרחוק לסניף כדי לאסוף את הפיצות שבכלל לא היו מוכנות או בשלבי הכנה, לא קיבלנו שום הודעה על ביטול
אם הכסף לא יוחזר נפתח בהליכים משפטיים