שלום,
לאחר עיכוב של יותר מ-4 שעות בקבלת ההזמנה שלי, נציג שלכם התחייב בפניי לפצות אותי בארוחה חינם. כעת, כשאני פונה כדי לממש את מה שהובטח לי, קיבלתי יחס מזלזל ומכוער.
ראשת הצוות שענתה...לי לא רק שלא האמינה לי – אלא דיברה אליי בזלזול מוחלט, הרימה עליי את הקול וצעקה, כל זאת כדי לנסות למנוע ממני את הפיצוי שהובטח לי ביושר.
כשניסיתי להרגיע את השיחה ואמרתי לה שאני יכול לשלוח הקלטות מהשיחות עם הנציגים שלכם, שמהן יוכח בבירור שהפיצוי הובטח – היא פשוט ניתקה לי את הטלפון.
מדובר ביחס בלתי מתקבל על הדעת, חוסר כבוד ללקוח והתנהלות שמעידה על רצון להעלים התחייבויות במקום לעמוד מאחוריהן.
אני מצפה לקבל מענה מכבד והוגן, ושהפיצוי שהובטח לי יינתן.
אם לא אקבל מענה הולם, אאלץ להמשיך את הטיפול דרך המועצה לצרכנות, חברת האשראי וביקורת פומבית בפלטפורמות הרלוונטיות.
תודה.