נגישות
נגישות

המסעדה של אבי ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

90 ביקורות וחוות דעת על המסעדה של אבי

נועה - תמונה
נועה 2 ביקורות
השרות מצוין וגם האוכל
4.5
14/12/12

הגענו לארוחת ערב עם שני ילדים קטנים, משימה די מתאגרת. האוכל היה טעים מאוד והמלצריות היו מאוד אדיבות וסבלניות. בקיצור, מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוראל פדידה - תמונה
אוראל פדידה 11 ביקורות
המלצה
4.8
11/11/12

הגענו למסעדה של אבי לכבוד יום ההולדת של אמי 3 סועדים, הזמנו ארוחות עסקיות, האוכל שהוגש לשולחן מצוין ללא שום תלונה ובצורה נדיבה ויד רחבה מכל הלב, אוכל טעים ועל השירות אין בכלל מה לדבר!... שירות מעולה ויחס חם ואוהב הן מצד צוות המלצריות וגם מבעל הבית שבעצמו המליץ והתעניין עם אנחנו מסופקים. סה"כ אני ממליץ לכל אחד שמבקר בטבריה להגיע למסעדה הזו ולאכול מהמאכלים המעולים שבה! בהחלט שווה לחזור וגם אנחנו חזרנו ערב למחורת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ido - תמונה
ido מבקר מתחיל
מומלץ
4.0
22/10/12

הגענו שני סועדים בסביבות 21:00. יחס הצוות אדיב ונעים. כולל התיחסות אישית של בעל הבית שהגיע והציע אפשרויות. הלכנו על עסקית (ערב) ב-85 ש"ח. כמות האוכל שהוגשה עצומה ומתאימה לאנשים רעבים כך... שחלק מהאוכל נותר על השולחן. היה טעים, כאמור, מומלץ, תמורה טובה לעלות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir 4 ביקורות
חוויה!!!
5.0
03/05/12

פשוט אוכל טעים. הסלטים מעולים, הדגים טריים וטעימים מאוד והשירות קשוב, מלווה בצחוק ואדיב.בנוסף לכך המקום כשר למהדרין והמחירים נוחים. לא לפספס!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון נתיב - תמונה
רון נתיב מבקר מתחיל
סוף סוף מסעדה כשרה ברמה בטבריה!
5.0
03/04/12

אני ומשפחתי נפלנו לא פעם במסעדות כשרות בטבריה שהתהדרו באוכל מן השורה הראשונה. בביקורנו האחרון בטבריה הקשבנו להמלצתו של פקיד המלון וניסינו את המסעדה של אבי. לא מובן איך לא הכרנו את... המסעדה לפני שכן היא קיימת למעלה מ30 שנה. המסעדה כשרה למהדרין,האוכל מצויין, הסלטים מעולים ובעל הבית איש מצחיק ונדיב מאוד. אחת המצוות הגדולות ביהדות היא הכרת הטוב ולכן הרגשנו חובה להמליץ כדי שכולם יוכלו להנות! לא לפספס...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 3 ביקורות
2.0
21/08/11

מתחבר לזה שמתחתי לגבי השירות. אוכל בשפע וטעים מאוד. אבל שירות בעייתי לאללה, מביאים סלטים באמצע שאני אוכל אותם לוקחים לי את הצלחת ודוחפים לי מנה עיקרית , הייתי בהלם. בעל הבית מחליף חולצה... מול עיני המשתאות כשהוא במשרדו השקוף ולא מדובר על טום קרוז. חבל חבל חבל, האוכל היה מצויין ובשפע אבל נותנים הרגשה שרק רוצים שתלך כבר, מקווה שמישהו יקרא ויתקן .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
19/08/11

שומר נפשו יירחק נכנסנו למסעדה של אבי לאחר שראינו שלט שמתאר עיסקית הכוללת שתייה חופשית. וידאנו עם המלצרית כי הדבר נכון, והיא הבטיחה לנו כי כך הוא. בטרם הזמנו שתייה נוספת שאלנו אותה שוב,... ליתר ביטחון , והיא אמרה לנו שהיא תוודא. בחוזרה אמרה לנו כי ניתן להזמין רק לימונדה או תפוזים, ככל שנרצה. הזמנו שתי כוסות לימונדה נוספות, ואחרי שלא קיבלנו אותם, ביררנו עם בעל הבית שהסתובב במקום מה קורה עם ההזמנה, ובאותה הזדמנות גם שאלנו אותו אם הלימונדה היא אכן חופשית והוא ענה לנו כן! כאשר קיבלנו את החשבון, ראינו כי חוייבנו על הלימונדה. כשהסבנו את תשומת ליבו של בעל הבית הוא החל לצעוק עלינו כי אנחנו גונבים אותו, והלך למלצרים וצעק להם לא לחלק יותר לימונדה, ועוד קללות וגידופים. כל זאת לאחר שוידאנו שלוש פעמים כי הלימונדה חופשית, אחת מהפעמים איתו!!! הטעם החמוץ של השירות יישאר עוד הרבה זמן. חבל שסיימנו כך חופשה, אל תיכנסו למקום, זה לא שווה את עוגמת הנפש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/04/11

אוכל מעולה, שירות מפנק ובעל בית מדהים שיודע להעניק מכל הלב. תגידו לי אתם אם צריך משהו יותר מזה. מומלץ בחוםםםם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/02/11

חגגנו השבוע יום הולדת 70 לאימי במסעדה כ40 איש. האוכל מעל ומעבר למצופה, השירות מפנק, היחס שקיבלנו היה מדהים. פשוט כיף...תודה רבה על הכל, אתם נהדרים....המשיכו כך!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/12/10

אוכל מעולה סלטים מצויינים ושירות מדהים..מומלץ מכל הלבב!! לא לפספס

עוד פרטים
הוספת תגובה