נגישות
נגישות

המסעדה של אבי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

90 ביקורות וחוות דעת על המסעדה של אבי

אוריאל - תמונה
אוריאל מבקר מתחיל
לא מומלץ.
1.5
18/07/16

באנו למסעדה קבוצה של חברים, לפני שהגענו סגרנו עם אבי על תפריט מסויים וכשהתחלנו לאכול גילינו שמה שמגישים לנו הוא הרבה פחות ממה שסוכם מלכתחילה. לדוגמא היה כתוב שמגישים לנו שתייה קלה כולל... מיצים כמו קולה חופשי, מה שלא קרה עד שלא התווכחנו עם אבי שייקרה והראנו לו את התפריט. היו עוד הרבה בעיות, כמו עם בשר שסוכם מראש שיגיע ולא הגיע. חבל שזה הרושם שלנו מהמסעדה.. נדע לפעם הבאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ר.ח. - תמונה
ר.ח. 9 ביקורות
מסעדה מומלצת מאוד מאוד לערוך ארועים קטנים.
5.0
12/07/16

ערכנו במסעדה חלק'ה(תספורת גיל 3) לבן שלנו, הבאנו אוטובוס עם משפחתינו מירושלים, עוד בהתחלה שסגרתי עם אבי בעל המסעדה הייתי רגועה, הוא פשוט דיבר והסביר כ"כ יפה שהגענו למסעדה הכל היה ערוך... יפה ומוכן האוכל יצא חם וטרי בזמן היה בשפע רב!!! עוד יותר ממה שסגרנו איתו, האורחים שלנו לא הפסיקו לדבר על זה. מסעדה ממולצת מאוד לערוך שם ארועים קטנים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוסנת - תמונה
אוסנת מבקר מתחיל
ממליצה .אחזור שוב .
5.0
10/07/16

אווירה רומנטית. הרבה מקומות ישיבה. שפע ומגוון מנות . צוות אדיב . מחירים הגיוניים . עיסקית שכוללת סלטים לחם שום פיתות ומנה עיקרית. פרות הגיעו בסוף הארוחה. נהדר . מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Achiya - תמונה
Achiya מבקר מתחיל
שווה כל שקל ממליץ בחום
4.8
28/06/16

מסעדה מעולה שירות מצוין כבר בכניסה אבי קיבל אותנו בחיוך ולאורך כל הארוחה דאגו שלא יחסר לנו דבר. ללא ספק פעם הבאה שנגיע לאיזור זה המקום שנלך אליו. יחס חם וכל דבר שביקשנו הגיע במהירות... הפינוקים לא הפסיקו להגיע. שווה כל שקל ממליץ לכולם להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
מדהים
5.0
09/06/16

מקום של פעם.. טעים מאוד אוכל טרי סלטים טריים פינוק של מינימום אכול כפי יכולתך.. אווירה של פעם בעל הבית אבי משרה במקום שמחה וחיוך ווקיבל אותנו בזרועות פתוחות למרות שאיחרנו כמעט בשעה... למועד ההזמנה. אחזור בכל פעם כשאהיה באיזור מחירים עממיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליסף - תמונה
אליסף מבקר מתחיל
הכי טוב בטבריה - מומלץ
4.8
28/04/16

פשוט טעים - האוכל ממש מיוחד פשוט יחס חם - איך שאתה נכנס אבי בא אליך מושיב אותך ודואג לך ישר פינק אותנו בלימונענע (היה חם) על חשבון הבית וכל הארוחה רק פינק ודאג שיהיה נקי וטעים והכי... חשוב - שפע (אני איש של שפע) לכל המתלבטים - זו העדיפות הראשונה שכדאי לכם לקחת! מאוד מומלץ גם קרוב לטיילת ככה במבחינת מיקום זה מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירו - תמונה
נירו 2 ביקורות
אכלנו בטיול משפחתי לצפון ונהננו מאוד
5.0
10/08/15

המליצו לנו על המסעדה בבית המלון ולא התאכזבנו. הסלטים טעימים מאוד והמנות העיקריות מגיעות גדולות ומצויינות. השירות חברותי ומקצועי והלימונדה פשוט מעולה בחום הזה של טבריה. ללא ספק נחזור שוב... בטיול הבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 6 ביקורות
נפלא נפלא נפלא!!!
5.0
28/03/15

האוכל פשוט טעים. כל מה שניסינו היה נפלא. טוסטים עם שום ושמן זית שהם פשוט מעדן, חומוס ביתי משחתי וטעים. למנה עיקרית אכלנו סטייק אנטריקוט וקבב ביתי - שתי המנות מצויינות. השירות דואג... ואיכפתי וניכרת תחושת הביתיות והחמימות במקום. ללא ספק מקום שכיף להגיע אליו, מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boris - תמונה
Boris 7 ביקורות
מסעדה מצויינת!!
5.0
23/02/15

ללא צל של ספק הבחירה שלנו בטבריה! אוכל בלי יומרות והתפלצנויות. כל מה שטעמנו היה טעים. אבי הוציא לנו קציצות דגים שהיו מעולות ויחד עם הסלטים והפרגיות נהננו מכל ביס. השירות פה הוא חוויה... בפני עצמו והיחס של המצלריות פשוט נפלא. כשאתם בטבריה, אל תהססו, רק אצל אבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינתי - תמונה
רינתי 8 ביקורות
מעולה במלוא מובן המילה!
5.0
15/12/14

מסעדה מצויינת עם שירות מעולה ומלצריות חייכניות ונעימות מאוד. הסטייק אנטריקוט פשוט מדהים והפרגיות טריות וטעימות מאוד מאוד. הפלאפל נהדר ואבי הוא בעל בית כמו שבעל בית צריך להיות. המקום... שלנו בטבריה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה