מנהל ובעקבות כך המלצרים לא מוכנים לשמוע אם יש בעיה. מתנשאים, משתיקים, יחס רע. הצענו חמלצרית לעזוב את המקום ולעבוד במקום שמכבד את האורחים ולא תצטרך לשמוע את כל התלונות של הרבה לקוחות.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
sarit.meircpa
2 ביקורות
1.0
29/10/25
היינו אני וחברה ורצינו רק לשתות קפה בעל המקום פשוט בא אלינו ואמר לנו שזה לא בית קפה וכאילו קמו ותלכו מפה בזמן שכל המסעדה ריקה מאדם ובנוסף הוסיפו לי בחשבון טיפ מה שלא אמרתי להם בושה של... מקום ועוגמת נפש בחיים כזאתי
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
sarit.meircpa
2 ביקורות
תלונה
1.0
29/10/25
היינו אני וחברה ורצינו רק לשתות קפה בעל המקום פשוט בא אלינו ואמר לנו שזה לא בית קפה וכאילו קמו ותלכו מפה בזמן שכל המסעדה ריקה מאדם ובנוסף הוסיפו לי בחשבון טיפ מה שלא אמרתי להם בושה של... מקום ועוגמת נפש בחיים כזאתי לא היה לא להתקרב לשמה
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
5340978
2 ביקורות
שירות גרוע מחירים מופקעים. 22
1.0
19/10/25
שירות גרוע מאוד מחירים מופקעים ממש. 22 כוס מיץ תפוזים
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
syrllwn
2 ביקורות
מקום מקסים
5.0
18/07/25
באנו מירושלים
והייתה לנו חוויה ממש טובה
מסעדה מעולה, אוכל טעים, טרי בשפע
ושירות מקסים