נגישות

כרמים - Cramim, רחובות

טלפון ראשי 053-4269957 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

מסעדת כרמים רחובות פתחה את דלתותיה במתחם סנטרו ברחובות! לצידה – אחותה הקטנה – מעדניית כרמים הראשונה לשמה. המסעדה מציעה תפריט מגוון ועשיר, בר רחב ידיים, מקרר יישון בשרים, חדר יין אלגנטי וחדר אירועים פרטי לקיום אירועים וכנסים אינטימיים. במעדנייה ניתן... למצוא מבחר יינות עשיר, גבינות, נתחי בשר מובחרים, פסטה טרייה, ממרחים עשירים ועוד שפע הפתעות קולינריות של שף סהר רפאל. עוד

מאפיינים נוספים

אוכל טעים וטרי
3.5
25/11/23

הגענו לחגוג יומהולדת עגול בחדר הפרטי עם מצגת מושקעת אך אף אחד לא טרח לידע אותנו שחלק הסאונד נשרף עוד בצהרים..בסופו של דבר אחת מהצוות דאגה לנו לרמקול קטן מהרכב שלה . רוצה לציין את קים... המלצרית שלנו על שרות נעים ולבבי , אולי כדאי שמנהלת המסעדה תלמד ממנה איך להתיחס ללקוחות , היא רק "הבינה" את צערי על הסאונד ולא באמת ניסתה לעזור או לפצות. האוכל היה טעים מאוד וטרי.

רונן - תמונה
רונן 14 ביקורות
אחת מהטובות
03/06/23

ביקרנו לרגל יום נישואין ב 22/5 והיה פשוט מקסים, אוירה נעימה, צוות מעולה ואדיב, היה פשוט מקסים, האוכל הגיע ממש בזמן והיה טרי ופרשי מאד וברמה גבוהה, הפטה כבד היה בטעם מעולה וניכר בטריותו,... מלווה בריבת בצל מהממת, אני הייתי משקיע קצת יותר בקרקרים המלווים את המנה אבל בכללותו היה מאד טעים, אשתי לקחה את המרק הבצל בלחם שהיה פשוט נפלא בצורת ההגשה ובטעם. גם המנות העיקריות היו מאד טעימות ומלוות בשירות אדיב. וגם המחיר שווה לכל נפש, בקיצור מסעדה ממש מומלצת לארוחה נעימה, לא פלצנית את אאמיתית וטעימה, נחזור בוודאי, 9 בסולם לאלזר.

Aliza - תמונה
Aliza 13 ביקורות
מסעדה ששומרת על רמתה
02/01/23

ושוב חברתי ואני חזרנו למסעדה האהובה עלינו ברחובות, לראשונות אכלנו בקלווה טלה וסלט בריאות שהיו מנות טובות ונדיבות. לעיקרית לקחנו פילה דניס שהיה עסיסי וטעים כרגיל, מנה מנצחת! ולצידם... שתינו סנגריה חמה שהתאימה למזג האויר הקר. תודה לשירי על השרות האדיב והסבלני .להת' בקרוב ❤️

שוש - תמונה
שוש 11 ביקורות
מסעדה נהדרת. מומלצת, מומלצת.
10/09/22

מסעדה אחת הטובות. מנות ראשונות ועיקריות טעימות בטירוף, באיכות גבוהה, אסטטיות למראה והקינוחים - טעם גן עדן. שירות מקצועי ואדיב, והשירותים בסגנון וינטאג', נקיים שלא כרגיל במחוזותינו. ועוד... היינו בששי, כשהמסעדה עמוסה. כמובן שנחזור...

Aliza - תמונה
Aliza 13 ביקורות
הכל היה מושלם !!!!!!
26/03/22

הכול היה וואו!!!! האוירה, השרות (תודה לאריאל) והאוכל, כל ביס חלום. מרכיבים טריים ומפתיעים ומנות נדיבות. נמליץ בחום לכל מעגל החברים והמשפחה, ונגיע במהרה לחוות עוד מנות מהתפריט