נגישות
נגישות

מסעדת אמא ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על מסעדת אמא

אדריאן - תמונה
אדריאן 4 ביקורות
אוכל פשוט וטעים ושירות נעים
4.5
01/08/14

ישבנו בבר של "אמא" בשוק של מחנה יהודה. הזמנו את מנת הממולאים שהיתה מעולה, מנת מרק קובה קלאסית שהיתה פשוטה וטעימה והזכירה לי את ילדותי. בנוסף הזמנו חומוס שהיה טעים אבל לא מעולה. השירות... היה נעים, מהיר מאוד ומחוייך, והשרה אווירה מאוד נעימה. המיקום ממש מקסים - בכניסה לשוק , כך שניתן לראות את כל האנשים והדוכנים המלאים בירקות ופירות טריים. חוויה אמיתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גידי  - תמונה
גידי 3 ביקורות
אוכל טוב שרות רע !!
3.8
31/05/14

אכלנו אתמול יום שישי 30 למאי 2014 במסעדת אמא הגענו בשעה 14 למסעדה קבוצה בת 10 איש בהזמנה שבוצעה מראש . המסעדה בשלב שהתיישבנו לא היתה מלאה ועמוסה לאחר סידור שולחן המתנו כ 10 דקות... מרגע שהתייבנו לקבלת קנקן מים לשולחן למרות שביקשנו פעמיים. רק כאשר ביקשתי מעובד אחר בהבהרה כי הגענו לאחר 4 שעות טיול בחום מעיק הבין כי ראוי ונכון להגיע עם קנקן מים . בהמשך למרות שנלקחה הזמנה מסודרת לכל אחד מ 5 הזוגות. 3 פעמים הגיעו מלצריות שונות עם מנות שכלל לא הוזמנו על ידינו. בהמשך ביקשתי אישית פעמיים מ 2 מלצריות שונות קוביות קרח - משלא הגיע לאחר 10 דקות לא פחות ! שאלתי את אחת המלצריות האם בעל המקום בנמצא ולא אחראית משמרת השיבה שכן ולבקשתי תקרא לו לשולחננו. לפתע הגיעה כוס קוביות קרח ואחראית המשמרת בעצמה הביאה 2 קנקני מים למרות שלא נתבקשה מנהל / בעל המקום לא הגיע . רק בסיום הארוחה ולאחר תשלום והשארת תשר צנוע ניגשתי לאחראית המשמרת שהזדהתה בשם סבטלנה והדגשתי בפניה כל האמור לעיל ובציון העובדה כי אבהיר ליורם מנהל המקום .לסיכום האוכל היה בסדר - השרות היה רע .

עוד פרטים
הוספת תגובה
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
טעים מאד ומעוצב יפה
4.5
25/05/14

אכלתי מנת היום והיה מאד טעים. חברה שלי מאד נהנתה מהסטייק שלה. לקח הרבה זמן עד שהאוכל יצא, אבל השרות היה בסדר גמור (מלצרית חמודה). מה שנותנים עד שהאוכל יגיע (פיתה עם עגבניות מרוסקות) לא... היה נראה מתאים למקום יוקרתי כ"כ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
ספומטאני וכיפי...
4.3
21/01/14

הגענו (זוג) לבנייני האומה שעה לפני הקונצרט אז קפצנו ספונטאנית... היה כיף. מקום אוטנטי ומאד נעים, שירות מפנק במיוחד, מאד לא יקר ואוכל מושקע מעניין ואותנטי באמת ! לגבי הטעם... זה כבר אישי... לכל אחד, אבל ממש ממש מומלץ לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 5 ביקורות
מסעדה מצויינת
5.0
06/11/13

אוכל טעים. שירות מעולה.היינו קבוצה של כ-25 איש. אנשים אהבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם ומירי - תמונה
נועם ומירי 15 ביקורות
מסעדה מעולה!
5.0
03/04/12

אכלנו שבעה אנשים, מבחר מנות (אכלנו מקלובה, קבב, מג’דרה, שיפודי פרגית, סלט ירקות, חומוס, טחינה, פרפה חלבה, 3 סוגי סלט חצילים, במיה, סלט ירקות, סלט גזר, טבולה.) כולן טעימות מאוד ונדיבות.... השירות היה מצויין, מהיר ונעים - המלצר צ'יני (?) היה נהדר. תמשיכו כך!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai Ma - תמונה
Shai Ma 22 ביקורות
טעים !!!
4.3
29/12/11

כירושלמי תמיד חשבתי שזו מסעדת תיירים ולא טרחתי לאכול שם. איזו טעות! הקובה מעולה, החומוס ממש טוב (ואני חובב חומוס). המחירים זולים חוץ מהבשרים שאותם לא ניסיתי (למיטב זכרוני יש רק וריאציות... של עוף, ואנטריקוט ב 99 ש"ח). הדבר השלילי היחיד שאני יכול לומר על מסעדת אמא, הוא שהסניף שלהם "אמא קובה בר" בשוק מחנה יהודה אפילו יותר שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
17 ביקורות
4.3
29/08/10

תמורה מלאה למחיר , כל מנות הקובה והממולאים יוצאות מן הכלל , שירות צמוד ומקצועי לכל שולחן גם כשהמסעדה מלאה באורחים. מומלצת בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן מבקר מתחיל
2.0
25/03/10

היינו ביום חמישי 24 למרץ 2010. האוכל היה סביר, אבל השירות הוי השירות על הפנים. 50 דקות המתנה לקובה צמחונית ואז יוצאת המלצרית ומודיע שנגמרה הקובה! מבקשים לשלם חשבון עבור האורח והמלצרית... היא מחליטה להגיש את החשבון לתשלום לאורח. ואז מנהל המסעדה במקום להתנצל עונה בחוצפה ומודיע שזה השירות שיש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.3
20/08/09

אוכל ביתי טעים במיוחד וטרי. שירות אדיב מהיר ונחמד אפילו בשעות העומס של החופש הגדול. היינו עם שני ילדים ונהננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה