56 ביקורות וחוות דעת על טמפופו סושי בוטיק ראשון לציון
מהחדש לישן
מהחדש לישן
מהישן לחדש
מהגבוה לנמוך
מהנמוך לגבוה
שושי
מבקר מתחיל
ממש ממש מומלץ
5.0
25/12/25
טמפופו היא "מסעדת הבית" שלי ושל עוד כמה חברות , הזמן מאפשר אנחנו שם כל שבוע, מכורות ל(מרק) ראמן נהדר. ובחורף גם לסאקה חם. מלבד זאת יש מנות יפניות טעימות בשפע, מחירים סבירים וצוות... מלצרים/ות לבבי וקשוב. זה לא כשר אבל יש אפשרות ךהזמין אוכל ללא גלוטן. סושי מוקפד עבור הריוניות. מנות לילדים ומשקאות קלים וחריפים. בקיצור: נחמד מאוד מומלץ וזיכרו להזמין מקום. היום אפילו לפני שבע המקום היה מלא.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
מבקר מתחיל
תלוי
3.3
07/11/25
כן אבל לקח שעתיים להגיע לא תקין
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
מבקר מתחיל
עם המסעדה בטוח , אם המשלוח פחות
2.8
03/09/25
המשלוח לקח לו מלא מלא זמן להגיע אפילו יותר משעה וחצי, וגם לקחתם על זה 19₪
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
ellkin1986
3 ביקורות
בספק
3.0
16/05/25
אריזה מעולה,הקלמרים מושלים כל השאר לא טעים לצערי.כל שאר המטוגנים לא טעימים.